O Lewis Hamilton πέτυχε την τέταρτη καλύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές του γαλλικού GP, με τον Βρετανό να δηλώνει ότι η διαφορά του από τις Ferrari και Red Bull συνεπάγεται ότι η γερμανική ομάδα βρίσκεται ακόμη μακριά από τη διεκδίκηση της νίκης.
Η Mercedes πήγε στον Paul Ricard θεωρώντας ότι θα βρίσκεται πιο κοντά σε απόδοση στις Red Bull και Ferrari, καθώς θεωρητικά η πίστα βολεύει την W13, όμως η διαφορά των Hamilton και Russell σε σχέση με την pole position ήταν απογοητευτική. Χαρακτηριστικά, ο χρόνος του Hamilton που του έδωσε την τέταρτη θέση ήταν πάνω από οκτώ δέκατα πιο αργός από αυτόν του Leclerc.
“Για κάποιο λόγο, φαίνεται ότι είμαστε πολύ πιο μακριά αυτό το Σαββατοκύριακο, ενώ το ίδιο συμβαίνει με όλο το grid”, είπε ο Hamilton μετά τις κατατακτήριες.
“Οι δύο κορυφαίες ομάδες είναι πραγματικά στο δικό τους πρωτάθλημα. Αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι έχασα το FP1, το οποίο σίγουρα κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα, είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο που κάναμε και όλοι στο εργοστάσιο δούλευαν πολύ σκληρά για να βελτιωθούμε. Κάναμε ένα βήμα πίσω σήμερα, αλλά στις κατατακτήριες κατάφερα να βελτιωθώ”.
Αν και η Mercedes δεν έχει καταφέρει να τερματίσει ακόμη φέτος έναν αγώνα πάνω από την τρίτη θέση, ο Hamilton εμφανίστηκε σίγουρος ότι η γερμανική ομάδα θα καταφέρει να διεκδικήσει νίκες πριν από το τέλος της σεζόν.
“Ειλικρινά, ήρθα εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο ελπίζοντας ότι θα ήμασταν τρία δέκατα μακριά από τους πρώτους και είμαστε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο”, δήλωσε.
“Με τα τρία δέκατα που ήλπιζα, αν στον επόμενο αγώνα μπορέσουμε να μειώσουμε μερικά δέκατα τη διαφορά, τότε θα είμαστε στη μάχη στη Βουδαπέστη. Αλλά αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, τότε θα περάσει καιρός (μέχρι να διεκδικήσουμε νίκη). Αλλά δεν είναι αδύνατο.”
“Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στις ευθείες, χάνουμε πολύ χρόνο σε σχέση με τους πρώτους. Δεν ξέρω πόσο ακριβώς, αλλά πρέπει να είναι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο πιθανότατα στην ευθεία. Και στη συνέχεια, σε όλο αυτό το γρήγορο κομμάτι της πίστας στις τελευταίες στροφές, κερδίζουν πολύ χρόνο. Είναι σαν να έχουν λιγότερη οπισθέλκουσα και περισσότερη κάθετη δύναμη ταυτόχρονα στις στροφές”, συμπλήρωσε ο Βρετανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!