Η αμερικανική ομάδα, η οποία εισήλθε στην F1 πέρυσι, βρίσκεται στην έβδομη θέση με 43 πόντους, έχοντας ολοκληρώσει στην όγδοη θέση με 29 πόντους το 2016.
Παρόλο που οι στατιστικές υποδεικνύουν ότι η ομάδα έχει απολαμβάνει μια ισχυρότερη δεύτερη σεζόν μέχρι στιγμής, ο Haas υπολογίζει πως οι αντίπαλοί του τα έχουν πάει “πολύ καλύτερα” κι αυτό έχει κάνει τα πράγματα σκληρότερα.
“Φαίνεται σκληρότερο από πέρυσι”, δήλωσε ο Haas στο Motorsport.com. “Νομίζω ότι όλες οι ομάδες έχουν πάει πολύ καλύτερα. Σίγουρα η Honda βρήκε το ρυθμό της, και η Renault είναι καλύτερη, και η Toro Rosso είναι πάντα ήταν καλή.
“Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις σε αυτή την δουλειά καθόλου, έτσι ώστε για να περάσεις μπροστά από τους ανταγωνιστές πρέπει απλά να είσαι καλός, και αυτό είναι δύσκολο”, πρόσθεσε.
Η ομάδα σημείωσε το δεύτερο διπλό τερματισμό της στη σεζόν μετά το Μονακό στο Ιαπωνικό Grand Prix, με τους Kevin Magnussen και Romain Grosjean να τελειώνουν στην όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα.
“Είναι πάντα καλό να κερδίζουμε πόντους”, πρόσθεσε ο Haas. “Έξι πόντοι – είναι εκπληκτικό το πόσο σκληρά δουλεύουμε για να το πετύχουμε αυτό, αλλά είναι πολύ ευχάριστο να μπορείς να τρέχεις σε αυτό το επίπεδο και να είσαι σε θέση να ”εκτελέσεις” και να ”ολοκληρώσεις” για να πάρεις αυτούς τους πόντους.
“Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, ο Grosjean κατέστρεψε το αυτοκίνητό του στα προκριματικά, έτσι ”αγωνιστήκαμε” για να το επαναφέρουμε. Η καλή είδηση ήταν ότι είχαμε σχεδόν μισή μέρα για να το επισκευάσουμε, λίγες ώρες το Σάββατο και ένα ολόκληρο πρωινό την Κυριακή.
“Κάναμε σπουδαία δουλειά. Ευτυχώς δεν έπρεπε να αντικαταστήσουμε τον κινητήρα, οπότε δεν έπρεπε να πειράξουμε τις επιμέρους συνδέσεις, αλλά και πάλι πάντα αναρωτιέσαι όταν βγαίνει το μονοθέσιο στη πίστα για πρώτη φορά μετά από μεγάλες επισκευές… έγινε καλή δουλειά?
Ο Haas παραδέχθηκε ότι απογοητεύθηκε από την “παράλογη” σύγκρουση του Grosjean όταν πάτησε ένα κάλυμα φρεατίου αποχέτευσης στη Μαλαισία και αυτό του δημιούργησε ένα εξαιρετικά ακριβό λογαριασμό επισκευής για την ομάδα.
”Ήταν ένα από αυτά τα πράγματα”, είπε. “Υπάρχουν αρκετά προβλήματα σε αυτήν την δουλειά με όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν και ξαφνικά αυτό φαίνεται κάπως παράλογο, ένα μικρό κάλυμα αποχέτευσης σε μία πίστα, οπού δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, καταστρέφει ένα από τα αυτοκίνητά μας.
“Νομίζω ότι αυτό κατάστρεψε το Σαββατοκύριακο μας. Μια μπροστινή μύτη στοιχίζει εκατό χιλιάδες, μια πίσω πτέρυγα είναι εκατό χιλιάδες, και τα ενδιάμεσα κομμάτια μας κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες.
“Είναι εξαιρετικά ακριβό. Ξέρουμε ότι πρέπει να τα έχουμε αυτά τα πράγματα στους αγώνες και στα δοκιμαστικά, αλλά όταν συμβαίνουν έξω από τον έλεγχό μας, είναι παράλογο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!