Η Williams αποκάλυψε ότι ο ελαφρώς αλλαγμένος χρωματισμός που χρησιμοποιήθηκε στα μονοθέσιά της στην Αυστραλία οφείλεται στην προσπάθεια της ομάδας να μειώσει το βάρος της FW44, καθώς το κατώτατο όριο των 798 κιλών εξακολουθεί να είναι δύσκολο στο να επιτευχθεί.
Μία από τις πολλές αλλαγές που έγιναν στα φετινά μονοθέσια σε σχέση με τα προηγούμενης γενιάς είναι η αύξηση του βάρους, με την FIA να ορίζει τα 798 κιλά ως το κατώτατο επιτρεπόμενο όριο – από τα 795 που είχε συμφωνηθεί αρχικά. Όμως, όπως φαίνεται ήδη από τους πρώτους αγώνες, οι περισσότερες ομάδες δυσκολεύονται να μειώσουν το βάρος των μονοθεσίων τους, τα οποία είναι κατά συνέπεια πιο βαριά και αργά από το επιθυμητό.
Με τις Aston Martin και Mclaren να έχουν ήδη αλλάξει τον χρωματισμό (αφαιρώντας χρώμα) των μονοθεσίων τους, η Williams έγινε η πιο πρόσφατη ομάδα που στράφηκε σε αυτήν την λύση, αφαιρώντας από κάποια σημεία της FW44 μπλε χρώμα και αφήνοντας “γυμνό” ανθρακόνημα. Μέσω αυτής προσπάθειας, οι ομάδες μπορούν να μειώσουν το βάρος των μονοθεσίων τους κατά πολλά γραμμάρια, ίσως και μέχρι μισό κιλό.
Ο επικεφαλής της Williams στον τομέα της απόδοσης του μονοθεσίου, Dave Robson, τόνισε ότι είναι πολύ δύσκολο για όλους να πιάσουν το επιθυμητό όριο βάρους, και κατά συνέπεια ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί να για βελτιώσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
“Πάντα θέλουμε το μονοθέσιο να είναι ελαφρύτερο και δεν ξέρω πόσο προφανές είναι, αλλά ο χρωματισμός είναι διαφορετικός”, είπε σχετικά με τις αλλαγές που έγιναν στα μονοθέσια για τη Μελβούρνη.
“Αυτό αφορά εν μέρει τη μείωση του βάρους του χρώματος στο μονοθέσιο. Δεν ξέρω πού βρισκόμαστε στον τομέα του υψηλότερου βάρους σε σχέση με τους υπόλοιπους, είναι πολύ δύσκολο να το γνωρίζουμε, αλλά είναι τεράστια πρόκληση να φέρεις αυτά τα μονοθέσια στο όριο βάρους. Είναι κάτι στο οποίο πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε”, συμπλήρωσε.
Τέλος, όσον αφορά την απόδοση και τη συμπεριφορά της FW44 – η οποία πήρε τον πρώτο της φετινό βαθμό στα χέρια του Alex Albon στο Albert Park – ο Robson τόνισε ότι το μονοθέσιο έχει συγκεκριμένα προβλήματα, τα οποία η ομάδα γνωρίζει και προσπαθεί να επιλύσει.
“Υπάρχουν μερικοί περιορισμοί”, είπε ο Robson.
“Υπάρχει ένα σταθερό πρόβλημα με την ισορροπία, για το οποίο οι οδηγοί έχουν μιλήσει αρκετά και το έχουμε από τις δοκιμές του Μπαχρέιν. Σίγουρα έχουμε κάνει κάποια πρόοδο και υπάρχουν μερικά νέα εξαρτήματα προς εισαγωγή που θα βοηθήσουν σε αυτό. Οπότε στον τομέα αυτόν υπάρχει ανάγκη βελτίωσης. Όσον αφορά το ύψος του μονοθεσίου από το έδαφος, το στήσιμο και το “porpoising”, νομίζω ότι πλέον πλησιάζουμε πολύ στο να μπορούμε να το λειτουργήσουμε σωστά”.
“Αν δεν το πετύχουμε ακριβώς, κινδυνεύουμε να καταστρέψουμε το πάτωμα, οπότε αυτό είναι το όριο μας. Αλλά είμαστε πολύ κοντά στο σημείο που θέλουμε. Νομίζω ότι για τα υπόλοιπα, εκτός από αυτό το μικρό πρόβλημα ισορροπίας που προσπαθούμε να λύσουμε, χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο αεροδυναμικό φορτίο, για να βοηθήσουμε και τα ελαστικά να φτάνουν στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας και έτσι να γίνουμε πιο γρήγοροι παντού.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!