Ο προμηθευτής καυσίμων και λαδιών της Ferrari, η Shell, λέει πως τα δεδομένα επαλήθευσαν ότι τα προϊόντα της συνέβαλαν κατά 21% στην αύξηση της απόδοσης του κινητήρα της ομάδας του Maranello το 2018.
Ενώ είχε εκτιμήσει κέρδη στον συγκεκριμένο τομέα πέρυσι όταν εισήγαγε νέο καύσιμο στο Grand Prix του Βελγίου, η ομάδα έκανε έρευνα πάνω στα δυναμικά δεδομένα από το Maranello για να βρει τα ακριβή νούμερα.
Ο επικεφαλής της Ferrari Mattia Binotto, επικρότησε τις προσπάθειες που έκανε η Shell σε μια εμφάνισή του στην πίστα του Albert Park την Πέμπτη.
«Προφανώς το 21% είναι ένας τεράστιος αριθμός», είπε ο Binotto. “Είναι ένα σημαντικό μερίδιο στον χρόνο του γύρου για την μονάδα ισχύος αυτό που κερδίσαμε στην εξέλιξη και αυτό δείχνει απλά την σημασία της συνεργασίας μας και την σημαντικότητα της Shell για την ανάπτυξη του μονοθεσίου και των μονάδων ισχύος. Ο χρονομετρημένος γύρος είναι καθαρή απόδοση, αλλά πρέπει να το πετύχεις μέσω αξιοπιστίας και όταν γνωρίζεις ότι έχεις μόνο 3 κινητήρες ανά οδηγό μέσα στη σεζόν και πιέζεις τα όρια της απόδοσης του κινητήρα, πρέπει να το κάνεις με έναν αξιόπιστο τρόπο».
Ο Guy Lovett, μάνατζερ καινοτομίας της Shell Motorsport, δήλωσε: «Αν κοιτάξουμε πίσω στις τελευταίες σεζόν με την Ferrari, είχαμε την δυνατότητα να διατηρήσουμε ένα καλό επίπεδο κατανομής απόδοσης στα κόκκινα μονοθέσια. Εάν δούμε συγκεκριμένα τα δεδομένα από το 2018, είχαμε τη δυνατότητα να υπολογίσουμε ότι 21% του κέρδους της μονάδας ισχύος της Ferrari σε χρόνο γύρου ήρθε από τα αγωνιστικά μας καύσιμα και λάδια».
«Αυτό είναι κάτι που μας κάνει πολύ περήφανους και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για αυτό μέσα στη σεζόν».
Με την Ferrari και την Shell να δουλεύουν πιο κοντά από ποτέ λίγο πριν το ξεκίνημα της σεζόν που βρίσκει την ομάδα ως φαβορί, ο Binotto είπε πως ήταν χαρούμενος με τη δουλειά που έχει γίνει μέχρι στιγμής, αλλά είπε πως υπάρχει πολύ δουλειά ακόμα να γίνει.
«Νομίζω ότι νιώθω έτοιμος, όπως και όλη η ομάδα είναι έτοιμη», είπε. «Ξέρετε ότι είχαμε 8 μέρες δοκιμών στην Βαρκελώνη, όπου δοκιμάσαμε κάπως να κατανοήσουμε τα όρια της απόδοσης του μονοθεσίου και τα όρια της αξιοπιστίας του. Γυρίσαμε από τη Βαρκελώνη με πολλή δουλειά και νομίζω πως είχαμε πολύ λίγες μέρες για να ασχοληθούμε με αυτήν. Αλλά πιστεύω ότι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε και κάπως έτσι είναι μια ιστορία που πότε δεν τελειώνει».
«Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν, πολλά να αναπτυχθούν, πολλά που πρέπει να αντιμετωπιστούν, αλλά νομίζω ότι κάναμε καλή δουλειά για το ξεκίνημα της σεζόν».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!