Ο επικεφαλής των μηχανικών πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, περιμένει πως η Red Bull θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τα ασημί βέλη στους τελευταίους αγώνες της σεζόν.
Ο Shovlin πιστεύει πως η απαγόρευση στα party modes των κινητήρων στις κατατακτήριες έκλεισε τη διαφορά μεταξύ των δύο κορυφαίων ομάδων της Formula 1 για το 2020. Η συγκεκριμένη θεωρία επιβεβαιώθηκε και από το γεγονός πως ο Max Verstappen διεκδίκησε επί ίσοις όροις την pole position στο GP του Eifel.
Επιπλέον, προς τα τέλη της σεζόν, η Red Bull έχει την τάση να συνεχίζει την εξέλιξη του μονοθεσίου της, την ώρα που η Mercedes έχει ξεκινήσει να εστιάζει περισσότερο στο επόμενο πρωτάθλημα, το οποίο δεν θα προκαλούσε καμία έκπληξη φέτος, με τους δύο τίτλους σε Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών να φαίνεται ήδη καπαρωμένοι από την ομάδα του Brackley.
“Η Red Bull είναι πιο κοντά σε μας. Σίγουρα οι αλλαγές στις χαρτογραφήσεις των κινητήρων στις κατατακτήριες τους έφεραν ένα βήμα πιο κοντά”, δήλωσε ο Shovlin στο F1 Nation Podcast.
“Πιστεύω πως εξελίσσονται ταχύτερα από εμάς αυτή τη στιγμή και το έχουμε δει αυτό σταδιακά. Μειώνουν τη μεταξύ μας διαφορά σε όλη τη σεζόν”.
“Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, το βλέπουμε αυτό να συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Τείνουν να μην ξεκινούν τόσο καλά όσο εμείς, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ μια σεζόν όπου στο τέλος της δεν συμβάδιζαν με εμάς”.
“Εάν δούμε αυτή την τάση να συνεχίζεται, τότε στους τελευταίους αγώνες τα πράγματα θα γίνουν δυσκολότερα και θα είναι πιο δύσκολο να παίρνουμε την pole το Σάββατο και τις νίκες την Κυριακή”.
Ο Shovlin αναφέρθηκε επίσης και στις εκπληκτικές κατατακτήριες του Nurburgring, θέτοντάς τες ως παράδειγμα του πώς ο Verstappen μπορεί να παλέψει με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas για την pole position, ενώ στους προηγούμενους αγώνες, το σύνηθες ήταν να κλειδώνει η πρώτη γραμμή της εκκίνησης από τα ασημί βέλη.
“Ο Lewis και ο Max έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους στο Q2 και εάν δείτε τους καλύτερους χρόνους όλων, τα πράγματα είναι πολύ αμφίρροπα στην κορυφή. Θεωρώ πως ο Valtteri έκανε έναν εξαιρετικό γύρο όταν πραγματικά μετρούσε”.
Ωστόσο, υπάρχει και η άποψη του Helmut Marko, του σύμβουλου της Red Bull, ο οποίος θέτει ως βασικό λόγο της μείωσης της διαφοράς ανάμεσα σε Red Bull και Mercedes το γεγονός πως οι δεύτεροι έχουν σταματήσει την εξέλιξη και εστιάζουν στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!