Μπορεί η Porsche να αποσύρθηκε πέρυσι από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, όμως αυτό δε σημαίνει ότι το πρωτότυπο με το οποίο κατέκτησε το πρωτάθλημα έχει αποσυρθεί στο μουσείο της.
Η γερμανική εταιρία, θέλοντας να δείξει το επίπεδο της τεχνολογίας που διαθέτουν τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1, εξέλιξε την 919 παρουσιάζοντας την έκδοση “EVO”, που αποτελεί στην ουσία ένα πρωτότυπο χωρίς τους περιορισμούς των κανονισμών της FIA για την κατηγορία LMP1. Κατά συνέπεια, η 919 διαθέτει μεγαλύτερους εμπρός και πίσω διαχύτες, μεγαλύτερη αεροτομή, διπλό σύστημα DRS και αυξημένη ισχύ, η οποία ξεπερνά τους 1000 ίππους με την υποβοήθηση του υβριδικού συστήματος!
Είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς γιατί η Porsche μπήκε στον κόπο να εξελίξει ένα αυτοκίνητο με το οποίο δε συμμετέχει σε κάποια μορφή αγώνων, και η απάντηση είναι πολύ απλή: στόχος είναι τα ρεκόρ πίστας σε διάφορες αγωνιστικές διαδρομές ανά τον κόσμο! Πρώτος στόχος ήταν το ρεκόρ πίστας στο SPA, το οποίο κατείχε από πέρυσι ο Lewis Hamilton με χρόνο 1:42.553. Η 919 στα χέρια του Neel Jani έσπασε τα χρονόμετρα, και με 1:41.770 ξεπέρασε το χρόνο του Βρετανού με την Mercedes W08, όντας πλέον το ταχύτερο αυτοκίνητο που πάτησε ποτέ την άσφαλτο της θρυλικής πίστας.
“Αυτή η επιπρόσθετη επιτυχία είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς της ομάδας LMP, και μια περήφανη μέρα για τους μηχανικούς”, δήλωσε ο διευθυντής της Porsche LMP1, Andreas Seidl.
“Μπορούμε μόνο να συγχαρούμε τον Neel και ολόκληρη την ομάδα για την επίτευξη του ρεκόρ”.
“Και οι έξι οδηγοί LMP1 του 2017 συνέβαλαν στο έργο. Στόχος μας ήταν να δείξουμε τις δυνατότητες της Porsche 919 Hybrid όταν αφαιρέσουμε τους περιορισμούς από τους κανονισμούς του WEC”.
Ο οδηγός Neel Jani, δήλωσε από την πλευρά του για το ρεκόρ:
“Η 919 Evo είναι άγρια εντυπωσιακή! Είναι σίγουρα το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ. Το επίπεδο πρόσφυσης είναι απίστευτο, δεν μπορούσα να το φανταστώ εκ των προτέρων”.
“Η ταχύτητα με την οποία όλα συμβαίνουν σε έναν γύρο με την 919 Evo είναι τόσο γρήγορη, που οι αντιδράσεις που απαιτούνται δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα συνέβαιναν όσο αγωνιζόμασταν στο WEC”.
“Δεν είμαστε μόνο ταχύτεροι από την pole της F1 του 2017. Ο γύρος ήταν 12 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε σύγκριση με τον περσινό που κάναμε στο πρωτάθλημα”, είπε ο Ελβετός.
Η Porsche έχει επιβεβαιώσει ότι η 919 Evo θα εμφανιστεί και πάλι πριν από τις 24 ώρες του Nurburgring τον Μάιο, στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο, στο Brands Hatch τον Σεπτέμβριο και στη Laguna Seca τον Οκτώβριο. Ίσως όμως να τη δούμε και σε περισσότερες πίστες!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!