Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η αλλαγή σε κινητήρες Mercedes από το 2021 θα έχει ως αποτέλεσμα η ομάδα να μην έχει “πουθενά να κρυφτεί”, στην προσπάθειά της για άνοδο στην κορυφή του grid εκ νέου.
Το Σαββατοκύριακο του Ρώσικου GP ανακοινώθηκε πως η McLaren θα επέστρεφε στους κινητήρες της Mercedes από το 2021, κάτι που θα λήξει το χρονικό διάστημα που έχουν χωρίσει οι δυο τους, το οποίο συνολικά θα φτάσει τα 6 χρόνια.
Και ενώ μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα η McLaren έπεσε αρκετά όσον αφορά τη δυναμικότητά της, με δυσκολίες και στα χρόνια με τη Honda και σε αυτά με τη Renault, η Mercedes έχει κερδίσει κάθε τίτλο οδηγών και κατασκευαστών στην υβριδική εποχή. Ένα επίτευγμα, που όπως δείχνουν τα πράγματα, θα συνεχιστεί και φέτος.
Ο Seidl είναι σίγουρος πως η Mercedes εξακολουθεί να αποτελεί το σημείο αναφοράς στη Formula 1. Έτσι, υπογράφοντας και πάλι για προμήθεια κινητήρα μαζί τους, η McLaren δεν θα έχει “πουθενά να κρυφτεί” στην αναζήτηση όλων όσων χρειάζονται ώστε να επανέλθει στην κορυφή του grid.
“Δουλειά μου είναι να είμαι επικεφαλής της ομάδας στη Formula 1 και να συνδυάσουμε, όσο πιο γρήγορα γίνεται, όλα τα στοιχεία που πιστεύω ότι χρειάζονται ώστε να είμαστε πετυχημένοι και στο μέλλον”, σχολίασε ο Γερμανός.
“Αυτό περιλαμβάνει, οργανωτικά στοιχεία, υποδομές όπως τη νέα αεροσήραγγα και το να επιλέγεις προμηθευτή κινητήρων είναι επίσης ακρογωνιαίος λίθος της όλης διαδικασίας. Η Mercedes ξεκάθαρα είναι το σημείο αναφοράς σε αυτή την υβριδική εποχή όσον αφορά τη μηχανή της. Αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που επιλέξαμε αυτούς. Η Mercedes ως ομάδα, με τη μονάδα ισχύος της, είναι ξεκάθαρα το σημείο αναφοράς σήμερα στη F1”.
“Το καλύτερο πράγμα είναι να έχουμε την ίδια μονάδα ισχύος με τη δυνατότερη ομάδα στα paddock αυτή τη στιγμή. Τότε, δε θα μπορούμε να κρυφτούμε πουθενά”.
Όταν η McLaren επιβεβαίωσε πως η συμφωνία με τη Mercedes θα έληγε το 2014, ο Ron Dennis, επικεφαλής της ομάδας τότε, ήταν αμετακίνητος πως οι κινητήρες της υβριδικής εποχής ήταν τόσο περίπλοκοι που μια πελατειακή ομάδα δε θα μπορούσε να κερδίσει έναν κατασκευαστή. Όμως, ο Seidl περιμένει πως στη McLaren θα δοθεί όλη η διαθέσιμη ισχύς της Mercedes, και με τους κανονισμούς κινητήρων να μένουν ίδιοι το 2021, πιστεύει πως είναι λογικό το να κλείσει τη συμφωνία αυτή το συντομότερο δυνατόν.
“Με τους κανονισμούς που αφορούν τις μονάδες ισχύος να παραμένουν ίδιοι, υπάρχει σύγκλιση μεταξύ των κατασκευαστών. Ήδη βλέπουμε πως όλοι είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους, το οποίο είναι καλό για εμάς ως μια ανεξάρτητη ομάδα που δεν έχουμε δικό μας κινητήρα”.
“Νομίζω όμως πως με όλα όσα έχει δείξει η Mercedes τα τελευταία 5 με 6 χρόνια όσον αφορά τη δέσμευση, την ποιότητα, την αξιοπιστία, είμαστε πεπεισμένοι πως σίγουρα είναι ο σωστός τρόπος για να πορευτούμε από το 2021 και ύστερα”.
Ο Seidl είναι ικανοποιημένος που ο CEO της McLaren, Zak Brown, και οι υπόλοιποι μέτοχοι τον υποστήριξαν στο κυνήγι της συμφωνίας αυτής καθώς προσπαθεί να υλοποιήσει το όραμά του.
“Μια απόφαση σαν αυτή είναι κάτι για το οποίο κάνεις πολλές συζητήσεις και επικοινωνείς με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές”, σχολίασε ο Seidl.
“Έχω πολλές συζητήσεις μέρα με τη μέρα με τον Zak σχετικά με το πως θέλουμε να προσεγγίσουμε το μέλλον. Όμως στο τέλος ήταν σχετικά ξεκάθαρη απόφαση. Είμαι χαρούμενος που έχω την υποστήριξη του Zak, των μετόχων, όσον αφορά την υλοποίηση του οράματός μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!