H KTM παρουσίασε και επίσημα τις μοτοσικλέτες με τις οποίες θα αγωνιστεί στην νέα σεζόν του MotoGP, με την εταιρία να ευελπιστεί φέτος ότι θα καταφέρει να κάνει ένα μεγάλο βήμα προόδου από άποψη απόδοσης.
Τόσο η εργοστασιακή ομάδα του αυστριακού κατασκευαστή, όσο και η “δορυφορική” Tech3 (που χρησιμοποιεί πάντως τελευταίας εξέλιξης μοτοσικλέτες), έκαναν τα αποκαλυπτήρια των RC16 που θα χρησιμοποιήσουν φέτος, στην προσπάθειά τους να βρίσκονται πλέον σταθερά στις θέσεις της πρώτης δεκάδας.
Οι προσδοκίες για καλύτερη παρουσία το 2020 ενισχύθηκαν από τις επιδόσεις της μοτοσικλέτας στις δοκιμές της Μαλαισίας πριν από λίγες ημέρες, με τον Pol Espargaro να πετυχαίνει τον έβδομο ταχύτερο χρόνο του τριημέρου, και να δηλώνει παράλληλα πολύ ικανοποιημένος από την πρόοδο που έχει σημειώσει η RC16 σε όλους τους τομείς. Σημαντική πρέπει να θεωρείται η συμβολή του Dani Pedrosa στην βελτίωση της μοτοσικλέτας, με τον πολύπειρο Ισπανό να έχει αναλάβει από πέρυσι τη θέση του δοκιμαστή.
Οι εργοστασιακές μοτοσικλέτες δεν έχουν εμφανείς αλλαγές στον συνδυασμό των χρωμάτων τους, ενώ αντίθετα στην Tech3 υπάρχει πιο έντονο το ασημί χρώμα, ελέω περαιτέρω διαφήμισης σε προϊόν της Red Bull – η οποία είναι ο βασικός χορηγός και των δύο ομάδων, λόγω της στενής σχέσης που έχει με την ΚΤΜ ως κατασκευαστή.
Στην εργοστασιακή ομάδα, τον Pol Espargaro – που συνεχίζει να κατέχει το μοναδικό βάθρο για την ΚΤΜ, στην Βαλένθια το 2018 – θα πλαισιώσει φέτος ο Brad Binder, που πέρυσι κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία της Moto2. Θυμίζουμε ότι ο Johann Zarco είχε συμβόλαιο και για την φετινή σεζόν, όμως μαζί με την ομάδα αποφάσισαν προς τα τέλη της περσινής σεζόν να διακόψουν τη συνεργασία τους, με τον Γάλλο να βρίσκεται πλέον στην Avintia Ducati.
Στην Tech3, το δίδυμο των αναβατών είναι επίσης διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, με τον Miguel Oliveira να βρίσκεται δίπλα στον Iker Lecuona, ο οποίος πήρε τη θέση του Hafish Syahrin. Μάλιστα, ο πρώτος ανέμενε να βρεθεί αυτός στην εργοστασιακή ομάδα δίπλα στον Espargaro, δηλώνοντας απογοητευμένος από την επιλογή της ομάδας να μην τον εμπιστευτεί, παρά την καλή παρουσία που είχε με την Τech3 το 2019.
“Το 2020 πρόκειται να αρχίσει, και θα έλεγα ότι είμαστε ακριβώς εκεί που περιμένουμε να είμαστε. Τα πάντα λειτουργούν με σχέδιο, αλλά και την πλήρη υποστήριξη της εταιρείας και του διοικητικού συμβουλίου”, είπε ο Pit Bierer, διευθυντής της ΚΤΜ Motorsport.
“Πέρυσι συνεργαστήκαμε με μια δορυφορική ομάδα και τέσσερις συνολικά αναβάτες που προσέφεραν πολύτιμες πληροφορίες, ενώ οι ομάδες συναγωνίστηκαν η μία την άλλη – αν και οικονομικά δυσκολευτήκαμε, αυτό μας βοήθησε να φτάσουμε σε υψηλότερο επίπεδο. Δεν θα έλεγα ότι έχουμε μια δορυφορική ομάδα, αλλά αντίθετα είμαστε ένα ενιαίο σύνολο KTM, με φιλίες και εμπιστοσύνη, και συμπεριλαμβάνω την ομάδα δοκιμών μας σε ολόκληρη αυτήν την οργάνωση”.
“Είναι συναρπαστικό να μπορούμε να δημιουργούμε πανίσχυρες, τελευταίας τεχνολογίας μοτοσικλέτες – που αποτελούν το αποκορύφωμα της μηχανολογικής εξέλιξης – και να πιέζουμε την αντοχή των υλικών στο όριο. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε ό,τι πρέπει για να βελτιωθούμε στο MotoGP”.
“Αυτήν είναι μία σημαντική σεζόν για εμάς. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε κάνει μια εξαιρετική δουλειά στο παρασκήνιο για να φτιάξουμε μια πολύ καλή μοτοσικλέτα, αλλά όλα εν τέλει θα εξαρτηθούν από τους χρόνους μας στην πίστα”, συμπλήρωσε ο Bierer.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!