Ο υπεύθυνος της Haas, Gunther Steiner, δηλώνει ότι προετοιμάζεται ήδη για «απογοήτευση» στο Baku, με τα χαρακτηριστικά της πίστας χειρότερα για το μονοθέσιο της ομάδας του σε σχέση με αυτά των προηγούμενων γύρων.
Η αμερικανική ομάδα έχει δυσκολευτεί φέτος με τη VF-19 η οποία δεν μπορεί να θερμάνει τα ελαστικά της και είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε πίστες με μεγάλες ευθείες και απότομες στροφές όπως στο Αζερμπαϊτζάν.
Με μια λύση στα προβλήματά της να είναι απίθανο να βρεθεί γρήγορα, ο Steiner θεωρεί ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι να προσαρμόσει τις προσδοκίες ανάλογα.
«Πρέπει να βρούμε μία λύση σε αυτό το πρόβλημα, διότι δεν το είχαμε αυτό προφανώς στις χειμερινές δοκιμές, επειδή η πίστα [της Βαρκελώνης] είναι τελείως διαφορετική από αυτές του Μπαχρέιν, της Κίνας και το Baku», δήλωσε.
«Και στο Baku είναι ακόμη χειρότερο. Ετοιμάζομαι για την απογοήτευση. Ελπίζω να βρούμε κάτι πριν από το Baku, γιατί σε αυτές τις πίστες δεν μπορούμε να βάλουμε ενέργεια στο ελαστικό».
Ο Steiner πιστεύει ότι η Haas και ο σχεδιαστής συνεργάτης της, Dallara, θα μπορέσουν να ξεπεράσουν αυτό που συμβαίνει, καθώς δεν πιστεύει ότι η κατάσταση προέρχεται από ένα σχεδιαστικό πρόβλημα του μονοθεσίου.
«Νομίζω ότι δεν είναι λάθος στη φιλοσοφία του μονοθεσίου, γιατί αν είναι λάθος στη φιλοσοφία του μονοθεσίου πρέπει να αλλάξουμε ολόκληρο το μονοθέσιο», εξήγησε. «Πρέπει να βρούμε μία λύση. Αλλά ό τι κι αν είναι, μην το ονομάζετε πρόβλημα φιλοσοφίας».
«Είναι ένας συνδυασμός. Θα είναι η αεροδυναμική, η δυναμική του μονοθεσίου και το γραφείο σχεδιασμού. Όλοι δουλεύουν μαζί σε αυτό. Δεν υπάρχει μία ομάδα που να εργάζεται σε αυτό και να λέει στους άλλους τι να κάνουν, αυτό θα ήταν πολύ εύκολο».
Ένα από τα θετικά για τον Steiner είναι ότι ο επόμενος αγώνας στην Ισπανία θα πρέπει να είναι καλύτερος για το μονοθέσιό του, με τις γρήγορες στροφές και τη σχετικά μικρή ευθεία καλύτερα προσαρμοσμένη σε αυτό που χρειάζεται».
«Δεν είχαμε πρόβλημα εκεί το χειμώνα, όταν είχε αρκετό κρύο, γιατί να επιστρέψει;» είπε. «Δεν προβλέπεται».
«Επίσης, η πίστα έχει υψηλής ενέργειας στροφές, οπότε δεν θα πρέπει να το έχουμε εκεί. Είναι περισσότερο σε αυτές τις πίστες [με χαμηλής ενέργειας στροφές]. Είχαμε δύο από αυτές και η τρίτη έρχεται, όπου δεν έχουμε υψηλής ενέργειας στροφές και [έχουμε] μεγάλες ευθείες».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!