Ο επικεφαλής της ομάδας της Haas στη Formula 1 Guenther Steiner δήλωσε πως είναι “πολύ συνειδητοποιημένος” ότι η VF-19 είναι “απολύτως το χειρότερο μονοθέσιο” στο grid του 2019 όσον αφορά στη σωστή λειτουργία των ελαστικών.
Το νέο μονοθέσιο της ομάδας έχει δείξει δείγματα εντυπωσιακού ρυθμού στο 2019 μέχρι τώρα, αλλά έχει πληγεί σοβαρά με θέματα που αφορούν τη σωστή θέρμανση των ελαστικών μέσα στους αγώνες.
Μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν όπου ο Kevin Magnussen τερμάτισε αρκετά πίσω στη 13η θέση και ο Romain Grosjean εγκατέλειψε τον αγώνα με πρόβλημα στα ελαστικά, η Haas βρίσκεται στην 8η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και αυτή τη στιγμή τρέχει ένα σερί τριών αγώνων χωρίς βαθμούς.
Λόγω των χαρακτηριστικών της πίστας του Μπακού, ο Steiner είχε ξεκαθαρίσει σε συνέντευξη πριν το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν πως είχε προετοιμαστεί για απογοήτευση, αλλά όταν ρωτήθηκε για τη συγκεκριμένη δήλωση μετά τον αγώνα δήλωσε πως οι μικρότερες προσδοκίες δεν έκαναν το αποτέλεσμα πιο εύκολο στο να το αποδεχτούν.
“Εξακολουθεί να μην είναι καθόλου καλό το να δέχεσαι μια απογοήτευση. Είναι αρκετά απογοητευτικό, ή μάλλον πολύ απογοητευτικό”.
Η απόδοση της Haas περιορίστηκε από το φαινόμενο του graining, κατά το οποίο κομμάτια γόμας στο οδόστρωμα κολλούν στην επιφάνεια του ελαστικού και μειώνουν την πρόσφυσή του. Για την VF-19 το graining έθεσε τα ελαστικά τελείως εκτός του παραθύρου σωστής λειτουργίας των ελαστικών, έτσι η ομάδα έμεινε τελείως εκτός ρυθμού όλο το Σαββατοκύριακο στο Μπακού.
“Οι άλλες ομάδες έχουν καταφέρει να το επιλύσουν, έτσι πρέπει και εμείς να το καταφέρουμε”, παραδέχτηκε ο Steiner. “Δεν υπάρχει νόημα να λέμε ‘Α, δε δουλεύει’. Εννέα ομάδες το έχουν επιτύχει. Κάποιοι καλύτερα κάποια χειρότερα. Αλλά είμαστε απολύτως οι χειρότεροι στο να το κάνουμε να δουλεύει σωστά. Είμαι πολύ συνειδητοποιημένος πάνω σε αυτό. Είναι πολύ σοβαρό, γιατί σε αυτό το σημείο της σεζόν είμαστε πιο αργοί, αυτό συμβαίνει. Γνωρίζουμε τον λόγο τώρα πρέπει απλά να βρούμε πως θα το επιλύσουμε. Μπορούμε να μιλάμε μισή ώρα για αυτό, γνωρίζουμε τι είναι, αλλά πρέπει να το φτιάξουμε”.
Η Haas ήταν σε καλή φόρμα στις χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη με την πίστα να πιέζει τα ελαστικά και έτσι να κρύβεται το ζήτημα της VF-19 με τη θέρμανση των ελαστικών.
Αλλά ερωτώμενος εάν έχει εμπιστοσύνη ότι η ομάδα μπορεί να κάνει τα ελαστικά της Pirelli να δουλέψουν σωστά στην ίδια πίστα για το GP της Ισπανίας, το οποίο είναι αμέσως το επόμενο στο πρόγραμμα της F1, ο Steiner απάντησε: “Θέλω να πω, πως αυτή τη στιγμή το επίπεδο σιγουριάς μου δεν είναι πολύ υψηλό, προφανώς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!