Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, περιμένει τη Ferrari να διεκδικεί ξανά νίκες και πρωταθλήματα από το 2022.
Μαζί με τη Mercedes, Ferrari και Red Bull ήταν οι πρώτες ομάδες στην εποχή των υβριδικών V6 κινητήρων. Ωστόσο, από τις αρχές του 2020 και έπειτα, η Ferrari έπεσε από τη θέση αυτή, έχοντας πληγεί από την οδύσσεια της μονάδας ισχύος της, η οποία οδήγησε σε έναν κινητήρα με πολύ λιγότερη ισχύ από τον ανταγωνισμό.
Πλέον όμως, η Scuderia βρίσκεται σε φάση ανοικοδόμησης και ήδη το 2021 έχει αποτελέσει βελτίωση με τις δύο pole position και τα τρία βάθρα που έχει πάρει μέχρι στιγμής να την έχουν φέρει στη διεκδίκηση της 3ης θέσης του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών από τη McLaren.
Επόμενο βήμα για τη Ferrari θα είναι το να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις Mercedes και Red Bull για νίκες σε τακτική βάση, κάτι που ο Horner περιμένει πως η ομάδα του Maranello θα κάνει από το 2022.
“Είναι μεγάλη ομάδα με δύο πολύ καλούς οδηγούς και τους περιμένω να είναι διεκδικητές του χρόνου”, δήλωσε ο Horner στην Gazzetta dello Sport.
“Η απόδοσή τους έχει βελτιωθεί, το ίδιο και ο κινητήρας τους και έχουν μια νέα μονάδα ισχύος στα προσεχώς. Θα επιστρέψουν”.
Φυσικά βέβαια, η δυναμική το 2022 θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετική από τη φετινή, με τις ομάδες να λειτουργούν υπό καθεστώς budget cap στο κομμάτι της εξέλιξης των νέων αεροδυναμικά μονοθεσίων για του χρόνου.
Έτσι, ο Horner θεωρεί πως δεν υπάρχει περιθώριο λάθους, μιας και η διόρθωση αυτών θα ήταν αρκετά δύσκολη.
“Ξεκινάμε από λευκή κόλλα χαρτί (το 2022), κάποιοι μπορεί να ερμηνεύσουν τους κανονισμούς καλύτερα από άλλους. Θα είναι εκπληκτικό το τί θα γίνει στο πρώτο μέρος της σεζόν”, δήλωσε ο επικεφαλής των Κόκκινων Ταύρων.
“Με το budget cap, εάν πάρεις τη λάθος κατεύθυνση, είναι πολύ δύσκολο να ανακάμψεις μετά. Δεν θα πρέπει να κάνουμε λάθη”.
Let us know when it’s #RussianGP race week… ⛴?? pic.twitter.com/UI7SKn6goz
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) September 16, 2021
Οι νέοι κανόνες του 2022 είναι η πρώτη μεγάλη αλλαγή για το μέλλον που κάνει η F1, με την επόμενη να είναι οι νέες μονάδες ισχύος που θα δουν το φως το 2025 ή το 2026.
Η Porsche και η Audi είναι δύο γνωστά brand που κατά κοινή ομολογία ενδιαφέρονται να μπουν στη F1, όντας μέρος και των διαπραγματεύσεων για τις νέες μονάδες ισχύος. Ο Horner, από την πλευρά του δήλωσε πως οι κινητήρες θα πρέπει να είναι τέτοιοι ώστε να διασφαλίζεται πως τη F1 θα παραμένει θεαματική και ενδιαφέρουσα.
“Είναι καλό που άλλες μεγάλες εταιρείες ενδιαφέρονται για είσοδο στη F1. Σημαίνει πως το πρωτάθλημα είναι ακόμα ελκυστικό”, πρόσθεσε ο Horner. “Ενώ στη Formula E βλέπουμε το αντίθετο φαινόμενο, μιας και πολλοί κατασκευαστές φεύγουν”.
“Ό,τι κινητήρες και να έχουμε το 2025/26, θα πρέπει να έχουν ωραία ηχητική και να διασκεδάζουν, επειδή η F1 είναι θέαμα”.
“Οι εξηλεκτρισμένοι αγώνες δεν έκαναν τη διαφορά. Τα Grand Prix, από την άλλη, θα πρέπει να διατηρήσουν ένα ξεκάθαρο στόχο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!