Η Ferrari θα μπορούσε ξανά να αποτελέσει το κύριο θέμα της συζήτησης για άλλη μια έρευνα από την FIA, λίγο πριν το Grand Prix του Monaco.
Η SF71H έχει αποτελέσει προϊόν εξονυχιστικής έρευνας σε όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν, καθώς η Ferrari συνεχίζει να “εξερευνά” τα όρια ερμηνείας των κανονισμών για το 2018! Η Scuderia εισήγαγε νέους καθρέφτες ενσωματωμένους στο Halo στην Ισπανία, αλλά τα πτερύγια που ενσωμάτωσαν επίσης στο Halo αποτέλεσαν θέμα παραπόνων από πολλές ομάδες, με αποτέλεσμα να απαγορευθούν από την αρμόδια αρχή της FIA.
Τώρα αρκετές ομάδες έχουν υπαγορεύσει στην FIA την ανάγκη διευκρίνισης σχετικά με το πως η Ferrari κατανέμει την ηλεκτρική της ενέργεια, με υποψίες να υπάρχουν πως η Ιταλική ομάδα δεν είναι απολύτως νόμιμη, προσθέτοντας ταχύτητα ίση με 20HP στις κατατακτήριες!
Σύμφωνα με την Auto Motor und Sport, η Ferrari κατηγορείται πως “απέφυγε” τους αισθητήρες μέτρησης με σκοπό να πετύχει παραπάνω από την ηλεκτρική ενέργεια που επιτρεπόταν. Αυτό το αποτέλεσμα θα μπορούσε να προκύψει από σκόπιμο χειρισμό της ηλεκτρικής αντίστασης και του προϊόντος της μπαταρίας.
Η Ferrari έχει επίσης προκαλέσει υποψίες από την ξαφνική τους συμφωνία για τις προτεινόμενες αεροδυναμικές αλλαγές για το 2019, καθώς και για την αφαίρεση του MGU-H από τον κινητήρα το 2021.
Η τελευταία αυτή εξέλιξη προσθέτει ακόμη μία έρευνα σχετικά με την ιταλική ομάδα για αυτή τη σεζόν, με το πάτωμά τους, τις πλαϊνές πτέρυγες, το τρίτο κουμπί στο τιμόνι του Sebastian Vettel και τους καπνούς που εκπέμπουν κατά την έναρξη της μηχανής να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον από τις υπόλοιπες ομάδες!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!