H Ducati έγινε η πρώτη ομάδα που παρουσίασε τον χρωματισμό των μοτοσικλετών της για την νέα σεζόν στο MotoGP, με την ιταλική εταιρεία να παρουσιάζει χθες στο κοινό την ομάδα με την οποία θα διεκδικήσει τους τίτλους του 2020.
Η ιταλική ομάδα δεν έχει σημαντικές αλλαγές στο έμψυχο δυναμικό της, ενώ παράλληλα διατηρεί το ίδιο οδηγικό δίδυμο με το 2019, με τους Andrea Dovizioso και Danilo Petrucci να αποτελούν τους αναβάτες των εργοστασιακών GP20. Και οι δύο επιθυμούν να τα πάνε καλύτερα φέτος, με τον Petrucci ιδιαίτερα να πρέπει να ανεβάσει την απόδοσή του, καθώς ο Jack Miller “καραδοκεί”.
Η Ducati κατέληξε πέρυσι στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, πίσω από τις Honda και Yamaha, με την δεύτερη να βρίσκεται μόλις τρεις βαθμούς μπροστά της, αν και είχε μία λιγότερη νίκη. Η τρίτη θέση προφανώς και δεν ικανοποίησε την ομάδα του Borgo Panigale, η οποία περίμενε περισσότερα.
Όσον αφορά τον χρωματισμό των μοτοσικλετών, το σκούρο κόκκινο χρώμα διατηρείται και στην GP20, με την μεγαλύτερη διαφορά να εντοπίζεται στην επιστροφή των λογοτύπων Mission Winnow από τον βασικό χορηγό Philip Morris – που έλειπε πέρυσι στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν, όπως είχε γίνει και σε κάποιες περιπτώσεις με την Ferrari στην Formula 1.
Μιλώντας για το 2020, ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna, δήλωσε:
“Από άποψη αναβατών, δεν έχουμε αλλάξει τίποτα και ειλικρινά είμαι πολύ χαρούμενος γι ‘αυτό. Πραγματοποιήσαμε πέρυσι ένα πολύ καλό πρώτο μέρος της σεζόν, και νομίζω ότι έχουμε τη δυνατότητα να βελτιώσουμε τις περσινές επιτυχίες”, είπε.
“Οπότε ο στόχος θα είναι ακριβώς ο ίδιος με τα δύο τελευταία έτη. Να παλέψουμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, και αν είναι δυνατόν να το πετύχουμε. Δεν είναι εύκολο, καθώς όπως συνήθως υπάρχουν πολλοί αναβάτες που μπορούν να παλέψουν για καλά αποτελέσματα”.
“Σίγουρα ο πιο σημαντικός μας ανταγωνιστής θα είναι ο Marc Marquez και η Honda, αλλά στο τελευταίο μέρος της σεζόν παρακολουθήσαμε αρκετούς αναβάτες να βελτιώνονται σημαντικά. Επομένως, περιμένω ότι η μάχη για το πρωτάθλημα του 2020 θα είναι πραγματικά δύσκολη, δυσκολότερη από το 2019.”
Αναλύοντας τις αλλαγές που θα υπάρχουν στην νέα μοτοσικλέτα, ο Ιταλός μηχανικός τόνισε ότι στόχος της ομάδας είναι η βελτίωση σε όλους τους τομείς, με ιδιαίτερη βαρύτητα να έχει δοθεί στην αεροδυναμική και στον κινητήρα, ο οποίος μπορεί μεν να ήταν ο ισχυρότερος και πέρυσι, αλλά η Honda είχε πλησιάσει αρκετά σε ιπποδύναμη.
Οι επίσημες δοκιμές εξέλιξης διεξάγονται στην Sepang στις 7-9 Φεβρουαρίου, ενώ το τελευταίο κοινό τεστ των ομάδων πραγματοποιείται στο Κατάρ στις 22-24 Φεβρουαρίου. Η αγωνιστική σεζόν ξεκινά στην ίδια πίστα στις 8 Μαρτίου, και αποτελείται από 20 συνολικά αγώνες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!