Σε μερικά σαββατοκύριακα, η Haas δείχνει να έχει τέτοιο ρυθμό, ώστε να την θεωρήσει κανείς τέταρτη δύναμη. Ωστόσο, το γεγονός πως δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να κάνουν τα φετινά ελαστικά της Pirelli να δουλέψουν, η κακή τους τύχη και τα οδηγικά λάθη, δεν την αφήνουν να δείξει την πραγματική της δυναμική.
Στον Καναδά, ενώ φαινόταν πως και τα δύο μονοθέσιο θα βρεθούν στην δεκάδα, στις κατατακτήριες ο Kevin Magnussen είχε ένα ατύχημα στο Q2, το οποίο εξάλειψε τις ελπίδες του Romain Grosjean να μπει στη δεκάδα, αφού ήταν πίσω από τον teammate του και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το γύρο του.
Στον αγώνα ο Grosjean προσπάθησε να αποφύγει την επαφή Perez, Albon και Giovinazzi, κάτι που καθόρισε τον αγώνα του. Έτσι, η Haas δε μπόρεσε να πάρει βαθμούς, όπως συμβαίνει και στα τελευταία Grand Prix, κάτι που την φέρνει στην 8η θέση των κατασκευαστών.
Ο Steiner σχετικά με την επίδοση της ομάδας του, ανέφερε:
“Κάποτε θα πρέπει να τελειώνει αυτό. Τι μπορείς να κάνεις; Υπάρχει ένα σημείο που δεν μπορείς να εκνευριστείς άλλο. Δε λέω πως είμαι θλιμμένος, αλλά θα πρέπει να υπάρχει ένα τέλος, θα πρέπει να υπάρχει ένα ανώτατο σημείο κάπου, γιατί δεν μπορεί να χειροτερέψει άλλο. Ελπίζω αυτοί οι βαθμοί να έρθουν σύντομα.”
Για τα ελαστικά τόνισε ότι δεν υπάρχει συνοχή στην επίδοση σε κάθε αγώνα.
“Για εμάς τα ελαστικά είναι τόσο ασταθή και νομίζω είναι το ίδιο και για τις άλλες ομάδες. Το ένα μονοθέσιο είναι γρήγορο σε έναν αγώνα και στον άλλο δεν είναι πουθενά. Όταν είσαι σε ψηλή θέση, πιστεύεις πως έχει εντοπίσει το πρόβλημα, αλλά στον επόμενο αγώνα είσαι πίσω στην πραγματικότητα. Είναι σαν τρενάκι σε λούνα παρκ.”
“Στις κατατακτήριες του Μόντε Κάρλο δεν ήμασταν ούτε δύο δέκατα μακριά από τον ρυθμό της Ferrari. Στον Καναδά, πόσα δευτερόλεπτα ήμασταν μακριά της; Δεν φταίει μόνο το μονοθέσιο, φταίνε και τα ελαστικά. Η Ferrari δεν είχε κακό μονοθέσιο στο Μόντε Κάρλο. Ίσως δεν κατάφεραν να κάνουν τα ελαστικά να δουλέψουν εκεί και το καταφέραμε εμείς.”
“Είναι πολύ ακανόνιστο αυτό που συμβαίνει. Σε γενικό επίπεδο αυτοπεποίθησης, στην θεωρεία είμαστε εντάξει, αλλά μπορώ με επίγνωση να σας πω πως είμαστε εντάξει; Όχι, επειδή δε ξέρουμε πότε θα δουλέψουν και πότε όχι. Πολλοί μας λένε να γυρίσουμε στα περσινά ελαστικά, γιατί φαίνονται πιο σταθερά. Δε μπορεί να φταίμε μόνο εμείς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!