Η απόδοση της Ferrari στην Μελβούρνη ήταν κατώτερη του αναμενομένου, με τη Mercedes να έχει σαφώς το ταχύτερο μονοθέσιο. Αν αυτή η εικόνα επαναληφθεί και στο Μπαχρέιν, τότε οι “συναγερμοί” σίγουρα θα ηχήσουν στην ιταλική ομάδα.
Είμαστε μόλις μετά το πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά ήδη στη Ferrari έρχονται αντιμέτωποι με ένα κρίσιμο τριήμερο στον αγώνα του Μπαχρέιν και αυτό διότι αν στην ιταλική ομάδα αποδείξουν ότι η φτωχή τους απόδοση στη Μελβούρνη ήταν μία κακή παρένθεση, θα επανέλθει η αυτοπεποίθηση που είχαν κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών και, ίσως χαρακτηριστούν ξανά ως φαβορί. Αν όμως η Mercedes καταφέρει να νικήσει ξανά και μάλιστα με την ίδια άνεση, τότε θα υπάρχει σοβαρός λόγος ανησυχίας στο Maranello.
Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι μετά τις χειμερινές δοκιμές οι πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις από τους ανθρώπους της Mercedes έφερναν την ομάδα τους λίγο πίσω σε απόδοση από τη Ferrari. Όμως μετά ήρθε το GP της Αυστραλίας, όπου στις κατατακτήριες η Ferrari βρέθηκε πίσω από την Mercedes εφτά δέκατα, ενώ στον αγώνα ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο αργή. Κανένας δεν το περίμενε αυτό, όπως αποδεικνύουν και τα λόγια του Toto Wolff: “Μείναμε έκπληκτοι από την τόσο καλή απόδοσή μας, αλλά μείναμε επίσης έκπληκτοι και από την κακή απόδοση της Ferrari. Ήμασταν εμείς τόσο δυνατοί ή ήταν η Ferrari αδύναμη; Η απάντηση είναι κάπου στη μέση.”
Αυτό που προκάλεσε πραγματική έκπληξη ήταν ο αριθμός των προβλημάτων που παρουσίασε η Ferrari στην Μελβούρνη, όπως το να χάνει χρόνο τόσο στις αργές όσο και στις γρήγορες στροφές, ενώ το πιο ανησυχητικό είναι ότι οι Vettel – Leclerc ήταν τελευταίοι και στα τέσσερα σημεία ανίχνευσης ταχύτητας. Στη πραγματικότητα, τα τέσσερα τελευταία μονοθέσια σε αυτή την λίστα ήταν με κινητήρα Ferrari.
Σχετικά με αυτό το θέμα, υπάρχουν θεωρίες ότι η Ferrari είχε κάποια θέματα με τις μονάδες ισχύος ήδη από το δεύτερο τεστ των χειμερινών δοκιμών, και γι αυτόν το λόγο ίσως αναγκάστηκε να έχει μειωμένη απόδοση στον κινητήρα. Ο Mattia Binotto ωστόσο αποδίδει τον χαμένο χρόνο στις στροφές και την έλλειψη τελικής ταχύτητας στις ευθείες στην έλλειψη ισορροπίας του μονοθεσίου. Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι: “Φυσικά και θα αναλύσουμε τα πάντα και θα συγκρίνουμε την απόδοση μας σε σχέση με αυτήν των άλλων μονοθεσίων, αλλά σε γενικές γραμμές είχαμε έλλειψη ισορροπίας, πράγμα που επηρεάζει την ταχύτητα στην έξοδοτων στροφών. Ένα πράγμα πάντως είναι σίγουρο, ότι η απόδοση μας στην Μελβούρνη δεν είναι η πραγματική απόδοση του μονοθεσίου.”
Τα παραπάνω λόγια έρχεται να επιβεβαιώσει και ο Toto Wolff, δηλώνοντας ότι: “Είναι δύσκολο να βρεις το σωστό στήσιμο σε αυτά τα καινούρια μονοθέσια. Προφανώς η Ferrari επέλεξε το λάθος μονοπάτι και γι’ αυτό δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο θεμελιώδες πρόβλημα στο μονοθέσιο τους.”
Πάντως, υπάρχει λόγος να αναμένουμε την επιστροφή της Ferrari στις καλές εμφανίσεις, καθώς η πίστα του Μπαχρέιν είναι πιο κοντά σε χαρακτηριστικά με την πίστα της Βαρκελώνης, όπου πραγματοποιήθηκαν οι χειμερινές δοκιμές και η Ferrari ήταν φαινομενικά περίπου είκοσι δευτερόλεπτα μπροστά από την Mercedes σε ρυθμό αγώνα – και μόνο στην τελευταία μέρα κατάφεραν στην γερμανική ομάδα να πλησιάσουν το χρόνο της Ferrari στον ένα γύρο.
Επίσης να θυμίσουμε ότι και πέρυσι ο Hamilton είχε πάρει την pole positionστο Albert Park της Μελβούρνης με διαφορά κοντά στα εφτά δέκατα από τον Vettel και έξι από τον Raikkonen, και λόγω τύχης δεν κέρδισε τον συγκεκριμένο αγώνα, αλλά η Ferrari έκανε το ένα – δύο στις κατατακτήριες στους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς σε Μπαχρέιν και Κίνα, κλειδώνοντας την πρώτη σειρά της εκκίνησης και δείχνοντας έτσι ότι είχε κυρίαρχο μονοθέσιο τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.
Μένει να δούμε λοιπόν αν θα επαναληφθεί κάτι τέτοιο και φέτος στην έρημο του Μπαχρέιν.
Τέλος, ακόμα και ο ίδιος ο Vettel περιμένει μία πιο δυνατή Ferrari δηλώνοντας ότι: “Είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε κάτι καθώς γνωρίζουμε ότι το μονοθέσιο είναι καλύτερο απ’ ό,τι δείξαμε στον πρώτο αγώνα.”
Η αλήθεια είναι ότι στη Ferrari έχουν ανάγκη το καλό αποτέλεσμα περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα αυτήν τη στιγμή. Η απάντηση για το αν θα τα καταφέρουν θα δοθεί αυτό το τριήμερο στη πίστα του Μπαχρέιν.
Πηγή: Sky Sports F1
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!