Στη Racing Point δηλώνουν πως η ανάπτυξη ενός μονοθεσίου στα πρότυπα της Mercedes δεν ήταν δυνατή πριν από το 2020, παρά τους δεσμούς της ομάδας με τη γερμανική εταιρεία, κυρίως εξαιτίας των απαιτούμενων πόρων ώστε να αλλάξουν την παλιά τους προσέγγιση.
Η ομάδα με έδρα το Silverstone έφερε φέτος στο φως την RP20, ένα μονοθέσιο που ευθύς εξαρχής έδειχνε πολλές ομοιότητες με το περσινό μονοθέσιο της Mercedes, την W10. Επί της ουσίας κάτι τέτοιο έχει γίνει, με τη Racing Point να χρησιμοποιεί την ανάρτηση, το κιβώτιο, και την αεροσήραγγα της γερμανικής ομάδας.
Αν και η συγκεκριμένη κίνηση έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις από τις υπόλοιπες ομάδες, όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ, στη Racing Point ξεκαθαρίζουν πως όλα όσα έγιναν είναι εντός κανονισμών.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Andy Green, δήλωσε πως η Racing Point πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει τη δική της φιλοσοφία για να κυνηγήσει κάτι εντελώς διαφορετικό, κάτι που είχε αποδειχθεί αποτελεσματικό σε άλλη ομάδα, ως αποτέλεσμα της οικονομικής δυνατότητας της ομάδας να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση.
Ερωτώμενος εάν ήταν λάθος που δεν το είχαν κάνει πριν, ο Green δήλωσε: “Σίγουρα. Όμως δεν μπορούσαμε να πάρουμε αυτό τον δρόμο νωρίτερα. Τα χέρια μας ήταν δεμένα από οικονομική άποψη, και ήταν για πολλά, πολλά χρόνια. Έπρεπε να μεταφέρουμε από τη μια χρονιά στην άλλη μεγάλο ποσοστό εξαρτημάτων”.
“Δεν ήταν εφικτό να κάνουμε μια αναθεώρηση όπως αυτή που κάναμε τώρα. Δεν είχαμε τους οικονομικούς πόρους, δεν είχαμε το δυναμικό και δεν είχαμε και τις κατασκευαστικές δυνατότητες επίσης. Θέλει αρκετές υποδομές για να κάνεις αυτό που κάναμε”.
Ο Green είπε πως χωρίς την οικονομική δυνατότητα ώστε να χτυπήσουν στα ίσα τις εργοστασιακές ομάδες, όπως η Mercedes και η Ferrari, η λήψη βοήθειας ήταν πολύ σημαντική.
“Πιστεύω πως η στρατηγική μας είναι να είμαστε πάντα μια μικρομεσαία ομάδα”, δήλωσε. “Έχει νόημα από οικονομική σκοπιά, καθώς θα βρισκόμαστε του χρόνου υπό καθεστώς πλαφόν στα budget. Έτσι, θα συνεργαζόμαστε με μια εργοστασιακή ομάδα σε μερικά εξαρτήματα”.
“Δουλεύουμε με αυτό τον τρόπο από όταν πρωτοσυνεργαστήκαμε με τη McLaren στα υδραυλικά του κιβωτίου ταχυτήτων. Από το 2015 προμηθευόμαστε κιβώτιο και υδραυλικά συστήματα από τη Mercedes και επεκτείναμε αυτή την προμήθεια εξαρτημάτων λίγο παραπάνω φέτος”.
“Θα αξιολογήσουμε αυτή την κίνηση υπό τους νέους κανονισμούς επίσης, αλλά νομίζω πως υπάρχει οικονομικό όφελος πίσω από αυτή”.
Με τον ρυθμό της RP20 να είναι πολλά υποσχόμενος, με βάση τις ενδείξεις από τις χειμερινές δοκιμές, ο Green πιστεύει πως η προσέγγισή τους είναι κάτι που θα τους βοηθήσει και μακροπρόθεσμα.
“Μπορούμε να βρισκόμαστε ακριβώς από πίσω από τις μεγάλες ομάδες”, σχολίασε. “Έτσι, γιατί να μην το κάνουμε; Για μια ομάδα όπως εμείς, με 400-500 άτομα είναι πολύ καλό σημείο να βρισκόμαστε στο grid”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!