Ρίσκαρε και κέρδισε ο Max Verstappen, που πήρε την pole position στο Miami με ένα ριψοκίνδυνο γύρο, κρατώντας πίσω του τον Lando Norris.
Σε μια στεγνή πλέον πίστα και με κατά κόρον χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά βγήκαν οι οδηγοί, με τους Alex Albon, Verstappen και Oscar Piastri να κάνουν τους πρώτους γρήγορους γύρους, αν και για τον Ταϊλανδό υπήρξε νωρίτερα πρόβλημα με την κίνησή του στη «γρήγορη λωρίδα» του pit lane, που θα εξεταστεί στη συνέχεια από τους αγωνοδίκες. Μια γρήγορη αλλαγή ελαστικών για τη Mercedes έφερε στην κορυφή των χρόνων τον ήρωα της χτεσινής διαδικασίας Kimi Antonelli, ενώ δυνατό ξεκίνημα έκανε και ο Carlos Sainz, που πλασαρίστηκε δεύτερος.
Καθώς η πρόσφυση άρχισε να βελτιώνεται οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν, με τον Verstappen να επανέρχεται στην πρωτοπορία στο 1:26.870, 136 χιλιοστά μπροστά από τον Piastri, που υποβίβασε τον Antonelli στην τρίτη θέση. Προβληματικό συγκριτικά έδειξε το Q1 για τον Norris, που ήταν μόλις έκτος, αλλά ακόμα πιο δύσκολα ήταν τα πράγματα για τις Ferrari και ειδικά τον Lewis Hamilton, που βρέθηκε στο όριο του αποκλεισμού. Αναπάντεχα καλά κινήθηκαν από την άλλη οι Sauber, με τον Gabriel Bortoleto να είναι για ένα διάστημα και εντός δεκάδας. Βελτιώσεις στην εκπνοή της διαδικασίας ωστόσο είδαν τον Hamilton, καθώς και τον επίσης απειλούμενο Yuki Tsunoda αλλά και τον αρκετά ικανοποιητικό Jack Doohan, να ανέρχονται στην κατάταξη, αφήνοντας εκτός τον απογοητευμένο Nico Hulkenberg, που έκανε λάθος στην τελευταία του προσπάθεια. Να σημειωθεί ότι η διαφορά του Γερμανού από τον Verstappen ήταν μόλις 6 δέκατα, με τα μονοθέσια συνολικά να είναι κοντά σε χρόνους.
Εκτός του Hulkenberg, τέλος στις κατατακτήριές τους είδαν αμφότερες οι Aston Martin, που συνέχισαν την καθοδική φετινή τους πορεία, καθώς και οι Pierre Gasly και Oliver Bearman.
Ο Verstappen χτύπησε πρώτος στο Q2 με 1:26.643, τρία δέκατα μπροστά από τις Ferrari, με τον Sainz να πλησιάζει λίγο παραπάνω στα 263 χιλιοστά. Το χρόνο χαμήλωσαν σύντομα οι McLaren, με τον Piastri να παίρνει τα πρωτεία όντας τρία δέκατα ταχύτερος. Ο Verstappen βρέθηκε πίσω και από τον Antonelli, αλλά όχι και από τον Russell, ο οποίος έκανε λόγο για έλλειψη πρόσφυσης με το μεταχειρισμένο σετ ελαστικών και ήταν μόλις ενδέκατος. Ο Bortoleto ήταν αυτός που σιωπηλά συνέχισε την καλή δουλειά, όντας στη δεκάδα μετά τα πρώτα περάσματα μαζί με τις Williams και τις τέσσερις κορυφαίες ομάδες.
Η δεύτερη προσπάθεια ήταν υπόθεση των χαμηλότερα καταταχθέντων, καθώς αρκετοί αισθάνθηκαν αρκετά ασφαλείς ώστε να μη βγουν στην πίστα, κάνοντας συντήρηση γόμας. Όντας για άλλη μια φορά κοντά στη ζώνη αποκλεισμού, ο Hamilton έκανε ένα κακό γύρο στη δεύτερη προσπάθειά του και έτσι, παρά μια σχετικά μέτρια προσπάθειες από τον Esteban Ocon, βρέθηκε εκτός διαδικασίας. Επίσης όχι ιδανική αλλά τουλάχιστον επαρκής ήταν η προσπάθεια του Tsunoda, που σε συνδυασμό με τη σαφή βελτίωση του Russell απέκλεισαν τον Isack Hadjar. Ο Bortoleto από την πλευρά του δεν έκανε τελικά το κάτι παραπάνω και αρκέστηκε στην, ομολογουμένως καλή για τα δεδομένα της Sauber, 13η θέση, μπροστά από τους Doohan και Liam Lawson.
Το Q3 έδειξε να επιστρέφει στη συνηθισμένη εικόνα του Verstappen εναντίον των McLaren, με τον Ολλανδό να κερδίζει τον πρώτο γύρο με 1:26.492. Πρακτικά ανύπαρκτες ήταν οι διαφορές μπροστά ωστόσο, με τους Norris και Piastri 3 και 17 χιλιοστά μακριά αντίστοιχα, την ώρα που ο τέταρτος Antonelli απείχε δυόμισι δέκατα και οι δύο Williams με τον Russell ανάμεσά τους γύρω στα επτά. Πάνω από ένα δευτερόλεπτο απείχε από τον ομόσταβλό του ο Tsunoda, ενώ ο Charles Leclerc δεν έκανε καν προσπάθεια.
Την pole position έκρινε τελικά το πρώτο κομμάτι της πίστας και το σχεδόν τρομακτικό πέρασμα του Verstappen από κει. Ο οδηγός της Red Bull σχεδόν έχασε το μονοθέσιο, αλλά παρέμεινε εντός και ανταμείφθηκε, ρίχνοντας σχεδόν κατά τρία δέκατα το χρόνο του και προκαλώντας τις McLaren να ακολουθήσουν. Αν και ταχύτεροι σε δεύτερο και τρίτο κομμάτι αντίστοιχα, οι Norris και Piastri ήταν πιο διστακτικοί στην αρχή του γύρου τους και τελικά έμειναν πίσω για 65 και 171 χιλιοστά, με τον Piastri να χάνει και την τρίτη θέση στη συνέχεια από τον Antonelli, που για μόλις 2 χιλιοστά δε βρέθηκε και στην πρώτη σειρά. Για 10 χιλιοστά από την πλευρά του, ο Russell έμεινε πέμπτος.
Το φρενήρη ρυθμό των πρώτων δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν οι Williams, αλλά, με τον Sainz μπροστά, άφησαν και οι δύο χαμηλότερα τον Leclerc, που στην όγδοη θέση ολοκλήρωσε μια απογοητευτική διαδικασία για τη Ferrari. Εξαιρετικά ικανοποιημένος στην ένατη θέση ο Ocon και η Haas, κάτι που μάλλον δεν ίσχυε για τον Tsunoda, που στο Q3 ήταν ανύπαρκτος και εντέλει κατέληξε δέκατος.
Για άλλη μια φορά υπόθεση Verstappen το Σάββατο λοιπόν, αλλά οι βαθμοί έρχονται την Κυριακή και εκεί έχουμε δει ότι όλα μπορούν να συμβούν. Ραντεβού αύριο το βράδυ.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!