Οι Mercedes είναι αυτές που δείχνουν να προσαρμόζονται μέχρι στιγμής καλύτερα στην έρημο της Nevada, με τον Lewis Hamilton να είναι ξανά πρωτοπόρος και τον George Russell να είναι τρίτος, έχοντας τον Lando Norris να τους χωρίζει.
Με τις συνθήκες στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά να είναι αρκετά γλιστερές, πολλοί οδηγοί βρέθηκαν στην πίστα με το που άναψε το πράσινο φως στο pit lane, προκειμένου να πάρουν μια ιδέα για την περαιτέρω εξέλιξη και βελτίωση του οδοστρώματος, αλλά και τις ακόμα χαμηλότερες θερμοκρασίες. Άπαντες ήταν έξω στο πρώτο πεντάλεπτο αναζητώντας πατήματα και εξερευνώντας τα όρια, με τα μεσαία ελαστικά να αποτελούν καθολική επιλογή.
Συνεχίζοντας από το FP1, οι Mercedes τοποθετήθηκαν στην κορυφή του grid μετά τους πρώτους χρονομετρημένους γύρους, με τον Hamilton να προηγείται του Russell στο 1:35.805. Τα μονοθέσια γενικά έδειξαν πιο σταθερά σε σχέση με την προηγούμενη διαδικασία, αν και δεν έλειψαν δύσκολες στιγμές, με τον Max Verstappen να σχολιάζει στον ασύρματο ότι εξακολουθούσε να μην έχει πρόσφυση και τους Hamilton και Norris να έχουν μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή.
Οι χρόνοι σταδιακά άρχισαν να κατεβαίνουν, αλλά η μεγαλύτερη πίεση έφερε και περισσότερα λάθη, με τον Charles Leclerc από τη μία να ανεβαίνει επικεφαλής με 1:34.605 και τον Verstappen από την άλλη να «ισιώνει» τη στροφή 14, βγάζοντας για λίγα δευτερόλεπτα κίτρινες σημαίες, ενώ και ο Kevin Magnussen χρειάστηκε να παλέψει με τα φρένα. Τα μεσαία ελαστικά συνέχισαν να είναι τα μοναδικά με παρουσία στην πίστα και η έμφαση στο πρώτο εικοσάλεπτο, το τέλος του οποίου είδε όλο το grid να μπαίνει για λίγο στα pits, έμεινε σε πιο μακροπρόθεσμους στόχους αντί σε απόλυτους χρόνους.
Η μαλακή γόμα δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή της ωστόσο, καθώς αποτέλεσε την επιλογή αρκετών μετά τη στάση τους. Ο Russell αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση χρησιμοποιώντας τη, «κόβοντας» σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από το χρόνο του Leclerc και ακολουθούμενος σύντομα από τον Hamilton. Στην έκτη και έβδομη θέση έφερε η ταχύτερη σύνθεση τους Nico Hulkenberg και Valtteri Bottas, με τον Pierre Gasly να μπαίνει στη συνέχεια ανάμεσά τους. Οι έξοδοι συνεχίστηκαν, αλλά οι επαφές με τις μπαριέρες ευτυχώς αποφεύχθηκαν και τα πράγματα φαίνονταν να κυλούν ομαλά σε αυτήν τη δεύτερη φάση της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμαστικών, με εξαίρεση την κατάσταση του Alex Albon, που έμεινε καθηλωμένος στο γκαράζ με πρόβλημα στην παροχή καυσίμου.
Ο Albon έμελλε να είναι και αυτός που θα έβγαζε τελικά την κόκκινη σημαία, καθώς η επαναφορά του στην πίστα με κάπου 23 λεπτά να μένουν στο ρολόι ήταν βραχύβια και η Williams σταμάτησε στην άκρη με το τεχνικό πρόβλημα κατά τα φαινόμενα να μην έχει επιλυθεί.
Ευτυχώς για τις ομάδες, η διακοπή αποδείχθηκε επίσης μικρή σε διάρκεια και λιγότερο από πέντε λεπτά μετά τα μονοθέσια κινούνταν ξανά στους δρόμους του Las Vegas. Ο Hamilton ήταν αυτός που πήρε την πρωτοπορία με 1:33.825, χρόνος που καταμετρήθηκε ακριβώς πριν την κόκκινη σημαία, με τον Norris να ακολουθεί 11 χιλιοστά μακριά μπαίνοντας ανάμεσα στα ασημένια βέλη και τις Ferrari να κλείνουν την πεντάδα. Βίοι αντίθετοι για τον Max Verstappen, που έκανε μόνο έναν κακό γύρο με τα μαλακά πριν τη διακοπή και στη συνέχεια έβαλε πάλι τα μεσαία, «ξεμένοντας» στη 17η θέση. Στην ίδια μοίρα και ο Sergio Perez, που ήταν προτελευταίος, μπροστά μόνο από τον Albon.
Gasly και Kevin Magnussen ήταν αυτοί που βρήκαν ρυθμό σε αυτό το στάδιο, ανεβαίνοντας στην έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, καθώς η μεσαία σύνθεση επανήλθε και οι γρήγοροι γύροι σταμάτησαν. Άλλα προβλήματα δεν προέκυψαν, πλην μιας σειράς εξόδων και ολισθήσεων, και η διαδικασία έκλεισε υπό πράσινη σημαία.
Το οδόστρωμα και οι θερμοκρασίες του Las Vegas παραμένουν εχθρικά προς την πρόσφυση, αλλά οι ομάδες έχουν ήδη αρκετούς γύρους στη διάθεσή τους με τα γενικά ανεπεισοδιακά μέχρι στιγμής ελεύθερα δοκιμαστικά. Η συνέχεια αύριο.
Pos |
No |
Driver |
Car |
Time |
Gap |
Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
44 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:33.825 |
|
24 |
2 |
4 |
Lando Norris |
McLaren Mercedes |
1:33.836 |
+0.011s |
24 |
3 |
63 |
George Russell |
Mercedes |
1:34.015 |
+0.190s |
28 |
4 |
55 |
Carlos Sainz |
Ferrari |
1:34.105 |
+0.280s |
28 |
5 |
16 |
Charles Leclerc |
Ferrari |
1:34.313 |
+0.488s |
28 |
6 |
10 |
Pierre Gasly |
Alpine Renault |
1:34.651 |
+0.826s |
29 |
7 |
20 |
Kevin Magnussen |
Haas Ferrari |
1:34.686 |
+0.861s |
19 |
8 |
81 |
Oscar Piastri |
McLaren Mercedes |
1:34.798 |
+0.973s |
25 |
9 |
27 |
Nico Hulkenberg |
Haas Ferrari |
1:34.818 |
+0.993s |
23 |
10 |
22 |
Yuki Tsunoda |
RB Honda RBPT |
1:34.997 |
+1.172s |
22 |
11 |
77 |
Valtteri Bottas |
Kick Sauber Ferrari |
1:35.020 |
+1.195s |
27 |
12 |
31 |
Esteban Ocon |
Alpine Renault |
1:35.221 |
+1.396s |
25 |
13 |
18 |
Lance Stroll |
Aston Martin Aramco Mercedes |
1:35.251 |
+1.426s |
26 |
14 |
14 |
Fernando Alonso |
Aston Martin Aramco Mercedes |
1:35.440 |
+1.615s |
24 |
15 |
30 |
Liam Lawson |
RB Honda RBPT |
1:35.671 |
+1.846s |
23 |
16 |
24 |
Zhou Guanyu |
Kick Sauber Ferrari |
1:35.765 |
+1.940s |
27 |
17 |
1 |
Max Verstappen |
Red Bull Racing Honda RBPT |
1:35.834 |
+2.009s |
24 |
18 |
43 |
Franco Colapinto |
Williams Mercedes |
1:35.868 |
+2.043s |
29 |
19 |
11 |
Sergio Perez |
Red Bull Racing Honda RBPT |
1:36.055 |
+2.230s |
24 |
20 |
23 |
Alexander Albon |
Williams Mercedes |
1:39.629 |
+5.804s |
4 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!