Σε μια διαδικασία που ο ρυθμός με τη μαλακή γόμα προβλημάτισε όλες τις ομάδες, η McLaren διατήρησε το 1-2 από την Παρασκευή, σε ένα GP που η διαχείριση των ελαστικών δείχνει πως θα είναι κρίσιμη!
Πάμε να δούμε όσα έγιναν σήμερα το πρωί στην πίστα της Imola!
Η διαδικασία ξεκίνησε στις 13:30 Ώρα Ελλάδας, με τη δραστηριότητα στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά να είναι πενιχρή, ένεκα και των μη αντιπροσωπευτικών συνθηκών αέρα και οδοστρώματος σε σχέση με τις κατατακτήριες και τον αγώνα.
Ο πρώτος αντιπροσωπευτικός γύρος στη διαδικασία έγινε από τον Lewis Hamilton με τη μέση γόμα, με τον Βρετανό να κινείται στο 1:16.983 και να βάζει τον πρώτο πήχη στους χρόνους.
Ο Βρετανός προσωρινά έχασε τη θέση του από τον Pierre Gasly και τη βελτιωμένη Alpine, ωστόσο αμέσως κατέβηκε στο 1:15.866 και πήρε ξανά τα πρωτεία στο πρώτο τέταρτο της διαδικασίας.
Σταδιακά, όλοι οι οδηγοί βγήκαν να κάνουν τις πρώτες τους προσπάθειες, με τους χρόνους να πέφτουν σε πιο λογικές τιμές, βάσει και των χθεσινών προσπαθειών. Στο 1:15.579 με τη μέση κινήθηκε ο Max Verstappen, με τον Oscar Piastri δυόμιση δέκατα πιο αργό χρόνο, με αμφότερους να ξεπερνούν τον χρόνο του οδηγού της Ferrari.
O οδηγός της Red Bull λίγο αργότερα βελτιώθηκε με φρέσκο σετ μέσης γόμας, πέφτοντας στο 1:15.130, λίγα λεπτά αφότου προσωρινά είχε βρεθεί ταχύτερος ο Isack Hadjar.
Franco’s flying 🛫#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/4UocKXEqHj
— Formula 1 (@F1) May 17, 2025
Τον γύρο του Ολλανδού προσπάθησε στο σημείο αυτό να ξεπεράσει, χωρίς επιτυχία, ο Norris. Κάνοντας ταχύτερο μεσαίο χρονομετρημένο, ο Βρετανός της McLaren έκανε τον δεύτερο χρόνο, 130 χιλιοστά πιο αργά απ’ τον περσινό πρωταθλητή.
Έτσι, μέχρι και τα μισά της διαδικασίας, οι περισσότερες προσπάθειες έγιναν με τη μέση γόμα, με τον Verstappen να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατάταξη, σχεδόν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Norris, μιας και βρήκε μικρή βελτίωση στον χρόνο του, κινούμενος στο 1:15.078.
Στο τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας, έκανε σωρηδόν την εμφάνισή της η C6 γόμα, η μαλακότερη από τη γκάμα της Pirelli. Το παράδοξο, ωστόσο, ήταν πως δεν έφερε βελτίωση στους χρόνους για τους περισσότερους οδηγούς, με τους περισσότερους να χάνουν την πρόσφυση στο μέσον του γύρου.
Εξαίρεση αποτέλεσε ο Norris, που έκανε ταχύτερο πέρασμα στο τρίτο χρονομετρημένο και βελτίωσε τον χρόνο του Verstappen για 181 χιλιοστά και με γυρολόγιο στο 1:14.897 έγινε ο πρώτος για την ημέρα που έπεφτε από το 1:15.
Προς το τέλος της διαδικασίας, βελτίωση με τη μέση γόμα βρήκε και η άλλη MCL39, αυτή του Piastri, ανεβαίνοντας 2η, ακριβώς ένα δέκατο πιο αργά από τον teammate του.
A dusty detour for Norris at Turn 2 😮#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/x8LdH8X9Ti
— Formula 1 (@F1) May 17, 2025
Ο Verstappen δεν κατάφερε να βρει βελτίωση από τον χρόνο του με τη μέση, μένοντας τελικά τρίτος, ενώ πίσω του ακολούθησαν με διαφορά οι Antonelli, Leclerc και Sainz, και οι τρεις με χρόνο με τη μαλακή γόμα.
Τη δέκαδα έκλεισαν οι Hadjar, Russell, Albon και Hamilton.
Συνέχεια, πλέον, στο GP της Emilia Romagna με τις κατατακτήριες, με το Q1 να ξεκινά στις 17:00 Ώρα Ελλάδας.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!