Lando Norris και Max Verstappen ήταν οι δύο κορυφαίοι οδηγοί και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Abu Dhabi, με την πλάστιγγα προς το παρόν να γέρνει μάλλον προς τη McLaren.
Με τη FP1 να βλέπει εννέα νέους οδηγούς και τη FP2 να είναι η πιο αντιπροσωπευτική διαδικασία για κατατακτήριες και αγώνα, όλο το grid βγήκε στη Yas Marina το συντομότερο δυνατό. Τα μεσαία ελαστικά ήταν η προσφιλέστερη επιλογή για τα πρώτα περάσματα και τη συλλογή δεδομένων από τις ομάδες, αν και Sauber και Alpine προτίμησαν να μοιράσουν τις γόμες, βάζοντας τους Nico Hulkenberg και Fraco Colapinto αντίστοιχα στη σκληρή. Αντίστροφη πορεία από τις υπόλοιπες ομάδες ακολούθησε η Haas, με αμφότερους τους οδηγούς της να αρχίζουν το πρόγραμμά τους με τα μαλακά, όπως επίσης και ο Isack Hadjar που έκανε με διαφορά τον ταχύτερο γύρο στο 1:24.167.
Με εξαίρεση ένα περιστατικό αθέλητης παρεμπόδισης από τον Verstappen στον Norris, που σημειώθηκε αλλά δεν ερευνήθηκε περαιτέρω, οι οδηγοί διεξήγαγαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα τις δοκιμές στα μεσαία, εστιάζοντας κυρίως σε πιο μακροπρόθεσμους χρόνους και προσομοιώσεις. Ο Verstappen ήταν ο ταχύτερος από τους χρήστες των μεσαίων, όντας τρίτος ανάμεσα στις Haas και αρκετά πιο μπροστά απο τον Carlos Sainz, αλλά οι απόλυτες επιδόσεις δεν ήταν το κυρίως σημείο ενδιαφέροντος σε αυτό το πρώτο εικοσάλεπτο. Ο Norris σταδιακά υποσκέλισε για ένα δέκατο τον Ολλανδό και ο Oliver Bearman πήρε τη θέση του Hadjar στην κορυφή των χρόνων, κατεβαίνοντας στο 1:23.968, πάντα με τη μαλακή γόμα.
Τα μαλακά «κούμπωσαν» περισσότεροι οδηγοί στο δεύτερο εικοσάλεπτο και ο Verstappen έκοψε κατευθείαν μισό δευτερόλεπτο από τον Bearman παρά ένα μέτριο πρώτο κομμάτι, με τον Hadjar να ακολουθεί στα δύο δέκατα. Ακολούθησε το τυπικό σερί γρήγορων γύρων, με το χρόνο της Red Bull να αντέχει στην πίεση όλων πλην του Norris, που με 1:23.083 κατέβασε πάνω από τρεισήμισι δευτερόλεπτα την επίδοση του Ολλανδού, αν και ήταν πιο αργός στο δεύτερο κομμάτι. Μόλις δέκατος μετά τα πρώτα περάσματα με το γρήγορο ελαστικό ήταν ο Oscar Piastri, με τη δεκάδα να περιλαμβάνει τον Bearman, τις δύο Sauber και τον Hadjar στις θέσεις από 4 έως 7. Ο George Russell ήταν μπροστά τους και οι Charles Leclerc και Andrea Kimi Antonelli πίσω τους, υπογραμμίζοντας τις μικρές διαφορές ανάμεσα στις ομάδες που εικάζεται από κάποιους ότι θα χαρακτηρίσουν όλο το τριήμερο.
Ιδιαίτερες βελτιώσεις δεν προέκυψαν στην πορεία, με μια μεταγένεστερη δυνατή προσπάθεια του Piastri να καταλήγει σε μπλοκάρισμα, επιτρέποντας στον Fernando Alonso να τον υποβιβάσει ανεβάζοντας την Aston Martin στην ένατη θέση. Οι οδηγοί αποσύρθηκαν ο ένας μετά τον άλλο στα pits για νέες ρυθμίσεις και ελαστικά και το τελευταίο εικοσάλεπτο είδε επιστροφή στη μέση και περιστασιακά στη σκληρή γόμα και σε προσομοιώσεις αγώνα και συντήρησης ελαστικών. Η κατάταξη φυσικά δεν άλλαξε υπό αυτές τις συνθήκες και η διαδικασία κύλησε ομαλά μέχρι το τέλος.
Ο ρυθμός αγώνα όπως διαμορφώνεται από τις μέχρι στιγμής δοκιμές είναι αρκετά αμφίρροπος, ωστόσο η McLaren δείχνει να πατά καλύτερα στο μεγαλύτερο μέρος της πίστας με τη μαλακή γόμα και οι κατατακτήριες αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο σε μια πίστα που δεν ευνοεί ιδιαίτερα τα προσπεράσματα. Περισσότερα αύριο το μεσημέρι στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών και φυσικά το απόγευμα για τις τελευταίες κατατακτήριες της σεζόν. Μείνετε μαζί μας στο f1fan.gr.
| Pos. | No. | Driver | Team | Time / Gap | Laps |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:23.083 | 27 |
| 2 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing | +0.363s | 30 |
| 3 | 63 | George Russell | Mercedes | +0.379s | 28 |
| 4 | 87 | Oliver Bearman | Haas F1 Team | +0.418s | 27 |
| 5 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber | +0.467s | 27 |
| 6 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | +0.487s | 27 |
| 7 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls | +0.574s | 28 |
| 8 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | +0.575s | 30 |
| 9 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin | +0.625s | 26 |
| 10 | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | +0.667s | 28 |
| 11 | 81 | Oscar Piastri | McLaren | +0.680s | 28 |
| 12 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin | +0.749s | 28 |
| 13 | 55 | Carlos Sainz | Williams | +0.789s | 30 |
| 14 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | +0.856s | 28 |
| 15 | 23 | Alexander Albon | Williams | +0.867s | 31 |
| 16 | 31 | Esteban Ocon | Haas F1 Team | +0.875s | 26 |
| 17 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing | +1.220s | 28 |
| 18 | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls | +1.391s | 31 |
| 19 | 43 | Franco Colapinto | Alpine | +1.688s | 27 |
| 20 | 10 | Pierre Gasly | Alpine | +1.880s | 29 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








