Οι Lando Norris και Oscar Piastri ήταν οι ταχύτεροι οδηγοί σε μια διαδικασία όπου η McLaren έδειξε να είναι το σημείο αναφοράς για την πίστα του Abu Dhabi.
Μετά από μια περίοδο που είδε σχεδόν το ένα τρίτο του grid να αντικαθίσταται από αναπληρωματικούς οδηγούς, τα πράγματα επανήλθαν σε μια πιο φυσιολογική κατάσταση. Ο Norris έκανε τον πρώτο γρήγορο χρόνο στο 1:25.020, αρκετά ταχύτερο από τον Carlos Sainz και τον Charles Leclerc που ακολούθησαν και ακόμα περισσότερο από τον τέταρτο Piastri. Τα μεσαία ελαστικά ήταν η προτιμώμενη σύνθεση και ήταν εμφανές ότι για πολλούς τα πρώτα λεπτά είχαν σαφώς πειραματικό χαρακτήρα, με τους γρήγορους γύρους γενικά να είναι λίγοι και να αποφεύγονται. Σταδιακά Red Bull και Mercedes μπήκαν στη δεκάδα, μαζί με τις Williams, αλλά κανείς δεν απείλησε το χρόνο του Norris και ούτε φάνηκε να γίνεται κάποια αισθητή προσπάθεια, με την προσοχή να είναι σε προσομοιώσεις αγώνα.
Μετά από ένα σύντομο πέρασμα μερικών οδηγών με τη μαλακή γόμα, όλοι οι οδηγοί βρέθηκαν στα pits με 35 λεπτά να απομένουν. Στην επαναφορά, τα ταχύτερα ελαστικά ήταν η καθολική επιλογή, με τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων να έρχονται στα μισά της διαδικασίας αντί για το τέλος. Οι χρόνοι άρχισαν να χαμηλώνουν και οι McLaren έδειξαν πολύ δυνατές με τη σύνθεση, παίρνοντας τις δύο πρώτες θέσεις και αφήνοντας σχεδόν έξι δέκατα πίσω τον τρίτο Sainz. Αξιοσημείωτο ήταν ότι τα πορτοκαλί μονοθέσια ήταν πολύ χαμηλά στις τελικές, έχοντας επιλέξει ένα στήσιμο με υψηλή αεροδυναμική αντίσταση, σχεδόν αποκλειστικά προσανατολισμένο στις στροφές.
Πέμπτοι και έκτοι, πίσω από τον Lewis Hamilton, ανέβηκαν οι Valtteri Bottas και Kevin Magnussen, με τον πρώτο ειδικά να δείχνει πολύ άνετος σε μια Sauber που, σε συνέχεια του Κατάρ, έδειχνε σαφώς ανώτερη από σχεδόν κάθε αγώνα της σεζόν έως τώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακός ο Nico Hulkenberg, που έφτασε ως την τρίτη θέση. Εκτός δεκάδας βρέθηκαν και οι δύο Red Bull, που δεν έδειξαν να έχουν ρυθμό στον ένα γύρο, χάνοντας πολύ χρόνο στις στροφές, ενώ ο Franco Colapinto ξέμεινε στα pits, με τους μηχανικούς να προσπαθούν να επιδιορθώσουν ζημιά στο πάτωμα της Williams. Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα για την ομάδα όταν ο Alex Albon ανέφερε μηχανικό πρόβλημα και κύλησε αργά προς το box.
Έχοντας τελειώσει με τους γρήγορους γύρους, τα μονοθέσια, εξαιρουμένων των Williams, επέστρεψαν στα pits για νέα ελαστικά και καύσιμο και το τελευταίο τέταρτο είδε ξανά τη μεσαία γόμα, με τις συνθήκες να είναι και αρκετά κοντά στις αναμενόμενες για τον αγώνα της Κυριακής, αν και ο λίγος χρόνος που απέμενε στο ρολόι σήμαινε ότι οι αγωνιστικές προσομοιώσεις δεν ήταν οι πιο αξιόπιστες. Οι McLaren έδειξαν πάντως ανταγωνιστικές και υπό αυτές τις συνθήκες, με την ομάδα να δείχνει να έχει το πλεονέκτημα στο Abu Dhabi. Ο Albon επανήλθε για τα τελευταία έξι λεπτά και ήταν ο μόνος που έβαλε πάλι τη μαλακή γόμα, χωρίς ωστόσο να κατεβάζει τον προηγούμενο χρόνο του της ένατης θέσης.
Τα δοκιμαστικά έκλεισαν με τις McLaren στο 1-2 λοιπόν και χωρίς κάποια διακοπή και πλέον οι ομάδες αρχίζουν να κοιτούν σιγά σιγά προς τις ανταγωνιστικές διαδικασίες. Συνέχεια αύριο με το FP3.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!