Μπορεί να είναι μόνο δοκιμές, αλλά ο Lando Norris πήρε το αρχικό πλεονέκτημα στο Abu Dhabi, καθώς νίκησε τον Max Verstappen σε μια περίοδο στην οποία ο Oscar Piastri απουσίαζε λόγω υποχρεώσεων με νέους οδηγούς.
Οι Norris και Verstappen, οι οποίοι θα είχαν 60 λεπτά περισσότερο χρόνο στην πίστα από τον Piastri στον καθοριστικό αγώνα για τον τίτλο, ήταν πρώτος και δεύτερος, με διαφορά 0,0008 δευτερολέπτων, με τον Charles Leclerc να βρίσκεται άλλα 0,008 δευτερόλεπτα πίσω.
Το FP1 ξεκίνησε με εννέα αλλαγές οδηγών, αλλά η πιο σημαντική ήταν για τον Oscar Piastri, ο οποίος έπρεπε να παραχωρήσει μια περίοδο στον Pato O’Ward, και σε ένα Σαββατοκύριακο που ο χρόνος στην πίστα είναι κρίσιμος, δεδομένου ότι ο Piastri διεκδικεί τον παγκόσμιο τίτλο σε τριμερή μάχη. Το θετικό για τον Αυστραλό ήταν ότι το FP1 ξεκίνησε έξι βαθμούς υψηλότερα από την αναμενόμενη θερμοκρασία για το FP2. Είναι μία από αυτές που θεωρούνται από τους οδηγούς ως η λιγότερο αχρείαστες της σεζόν. Παρ’ όλα αυτά, ο Piastri κοίταζε επίμονα τις οθόνες στα pit wall της McLaren καθώς ο σταρ των IndyCar έφευγε από τα pit με το αυτοκίνητό του.
Ο Max Verstappen έθεσε τον αρχικό ρυθμό με 1:27.130, ο Luke Browning παραπονέθηκε στην Williams για το πρόβλημα με το ραδιόφωνό του, και ο Isack Hadjar μπλέχτηκε στην κίνηση εξαιτίας αυτού.
Ο Carlos Sainz είχε πρόβλημα με τα φρένα και όταν ερωτήθηκε από τον μηχανικό του προς το γιατί; απάντησε: «Ξέρεις γιατί». Αμέσως πήγε πιο γρήγορα από όλους με 1:25.712.
Τα σκληρά Pirelli έδειχναν ρυθμό στις αρχές του αγώνα, με τον Verstappen να ξεπερνά τους Kimi Antonelli, Sainz, George Russell και Isack Hadjar. Και στη συνέχεια ήρθε ο Lando Norris με τα μεσαία, P1 με 1:25.454.
Ο Oliver Bearman, που βρισκόταν στην 12η θέση, φάνηκε να έχει υδραυλικό πρόβλημα καθώς πήγαινε αργά στην πίστα. Αλλά αλλάζοντας ταχύτητες, σαφώς δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Μπήκε στα pits με ταχύτητα, με τον μηχανικό του μπροστινού γρύλου της Haas να πηδάει από τη μέση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν σταματούσε εγκαίρως.
Ο νέος οδηγός της Red Bull για το 2026, Isack Hadjar, ήταν ο ταχύτερος από όλους με 1:25.245, ενώ ξεκινώντας με τα μαλακά ελαστικά, ο Verstappen έκανε μωβ, μωβ και μωβ για να περάσει επτά δέκατα μπροστά. Οι Russell και Antonelli στάθηκαν πίσω από τον οδηγό της Red Bull.
Μια στιγμή αστάθειας στη στροφή 2, έκανε τον Norris να υποχωρήσει στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τα μαλακά ελαστικά. Στον δεύτερο γρήγορο γύρο του ήταν γρήγορος με ελαφρώς υπερβολική οδήγηση στις στροφές 11/12. Πήγε ωστόσο στη 2η θέση, και μόνο 0,026 δευτερόλεπτα πίσω από τον καλύτερο χρόνο του Verstappen.
Μόλις τη δεύτερη φορά που τα δύο αδέρφια Leclercs έκαναν γύρους σε μια πίστα Grand Prix σε ένα Σαββατοκύριακο της F1, ο Verstappen γέλασε όταν του είπαν ότι είχε πίσω του τον «Leclerc junior».
Ο Norris σημείωσε χρόνο 1:24.485, 0,008 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Verstappen στα τελευταία 20 λεπτά της περιόδου. Ο Charles Leclerc ήταν τρίτος.
Η περίοδος του Bearman τελείωσε νωρίς, με τον ίδιο να βρίσκεται στην 7η θέση εκείνη την στιγμή, 0,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον χρόνο της P1 του Norris.
«Νομίζω ότι μπορεί να υπάρχει κάτι σπασμένο στο αυτοκίνητο», ανέφερε ο Verstappen, προσθέτοντας ότι τα προβλήματα είναι παντού.
Ο Norris τερμάτισε πιο γρήγορος από όλους, 0,008 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Verstappen, με τον Leclerc άλλα 0,008 δευτερόλεπτα πίσω. «Είμαστε τόσο αργοί», ήταν το παράπονο του Leclerc αναφερόμενος στον ρυθμό αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!









