Ο George Russell διέλυσε τον ανταγωνισμό με έναν εξαιρετικό γύρο και θα εκκινήσει από την pole position αύριο στη Σιγκαπούρη.
Τα ελεύθερα δοκιμαστικά είχαν δημιουργήσει εικόνα ανταγωνιστικότητας για τις περισσότερες ομάδες. Τα πρώτα περάσματα έδειξαν να τη στηρίζουν σε κάποιο βαθμό, με τον Max Verstappen να ηγείται του Oliver Bearman στην κορυφή και τον Isack Hadjar έκτο μπροστά από τον Charles Leclerc, με τον Lando Norris πέμπτο πίσω από Russell και Lewis Hamilton και τον Franco Colapinto στη δεκάδα. Η συνέχεια επιφύλασσε προσωρινή πρωτοκαθεδρία για τον Hadjar, που συνέχισε να είναι ταχύτερος του Leclerc, και απάντηση του Norris που έπεσε κάτω από το 1:30 και πήρε την πρώτη θέση, με τον Andrea Antonelli να πλασάρεται πίσω του λίγο μετά. Οι… συνήθεις ύποπτοι για αποκλεισμό δεν άλλαξαν ιδιαίτερα ωστόσο, με τις Sauber, τον Esteban Ocon και τον Pierre Gasly στη ζώνη αποκλεισμού, μαζί με τον Yuki Tsunoda.
Ο Tsunoda βελτίωσε για τη δέκατη θέση στα τελευταία λεπτά, ενώ βελτιωμένος ήταν και ο Hamilton, που με 1:29.765 πήρε την πρώτη θέση στο Q1. Τον αποκλεισμό απέφυγε στην εκπνοή και ο Nico Hulkenberg, αλλά όχι ο Gabriel Bortoleto, που έμεινε 16ος. Μαζί του στο γκαράζ κατευθύνθηκε ο Lance Stroll, ο Colapinto που κατρακύλησε ανεξέλεγκτα στην κατάταξη μετά τα πρώτα λεπτά, ο Ocon που ουδέποτε ήταν ανταγωνιστικός, ειδικά σε σχέση με τον Bearman, και ο Gasly, που αναγκάστηκε να αφήσει την τελευταία του προσπάθεια και να παρκάρει την Alpine στη στροφή 11 με μηχανικό πρόβλημα, επαρκώς μακριά από την πίστα ώστε η μονή κίτρινη σημαία που βγήκε να μην επηρεάσει ευτυχώς τους γύρους άλλων οδηγών.
Το Q2 ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση και τον Verstappen, που είχε κάνει τη δεύτερη προσπάθειά του στο Q1 με χρησιμοποιημένα ελαστικά, να κάνει κατευθείαν χρόνο λίγο καλύτερο από αυτόν που είχε σημειώσει νωρίτερα ο Hamilton. Λιγότερο από ένα δέκατο πίσω του ο Piastri και κάτι λιγότερο από δύο ο Hamilton, με τον Antonelli να κάνει αντίστοιχο χρόνο αλλά να τον χάνει λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας. Ζωντάνια συνέχισε να επιδεικνύει από την έκτη θέση ο Hadjar, ενώ Hulkenberg και Bearman βρέθηκαν στη δεκάδα. Αυτό χάρη στον Antonelli, που έκανε αντίστοιχο χρόνο με τους πρωτοπόρους αλλά τον έχασε λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας, και του Leclerc, που χτύπησε άσχημα στον τοίχο και έμεινε 13ος.
Ο Antonelli είχε και αυτός στη συνέχεια μια επικίνδυνη στιγμή στη στροφή 4, αλλά επιβίωσε και έκανε το καλύτερο μέχρι εκείνου του σημείου χρόνο στο 1:29.649, επίδοση που έριξε αμέσως μετά κατά 87 χιλιοστά ο Russell, με τον Verstappen να βελτιώνει αλλά να μένει δέκα χιλιοστά πίσω από τον Βρετανό. Οι Norris και Piastri δεν κατάφεραν κάτι εφάμιλλο και έμειναν τέταρτοι και πέμπτοι, με τον Hamilton να επιλέγει να μην κάνει καν δεύτερο γύρο. Έναν αξιοπρεπή γύρο για την έκτη θέση μπόρεσε στο τέλος ο Leclerc.
Αυτό κράτησε στη δεκάδα τον Bearman αλλά άφησε εκτός συνέχειας στην ενδέκατη θέση τον Hulkenberg, που μαζί με τις μάλλον πάσχουσες Williams, τον Liam Lawson και τον Tsunoda αποκλείστηκαν από τη διαδικασία.
Διαισθανόμενοι πιθανότητες pole, οι οδηγοί της Mercedes ξεκίνησαν νωρίς για να αποφύγουν τυχόν κόκκινες σημαίες, με τον Russell να κάνει έναν αδιανόητο γύρο στο όριο, γκρεμίζοντας το χρονόμετρο στο 1:29.165. Σχεδόν δύο δέκατα πιο αργός ήταν ο Verstappen στη δεύτερη θέση και άλλο τόσο ο τρίτος Piastri, αν και ο Ολλανδός δεν είχε το καλύτερο πρώτο κομμάτι. Ακόμα και έτσι πάντως, η τρομερή αρχή του Russell τον κατέστησε μεγάλο φαβορί σε εκείνη τη φάση, με τη Red Bull φαινομενικά το μόνο και μακρινό του αντίπαλο.
Ο Norris, που ήταν πέμπτος μετά τα πρώτα περάσματα πίσω από τον Antonelli, βγήκε γρήγορα για τη δεύτερη προσπάθειά του, έχοντας να καλύψει σχεδόν τεσσεράμισι δέκατα για την κορυφή. Όχι μόνο δεν το κατάφερε ωστόσο, αλλά δε βελτίωσε κιόλας παρά κατά ελάχιστα χιλιοστά, αφήνοντάς τον εκτεθειμένο απέναντι στις Ferrari που ευτυχώς για αυτόν επίσης δεν κατάφεραν να βελτιώσουν, με τον Hamilton να μένει έκτος και τον Leclerc πίσω του. Μόλις 7 χιλιοστά κατέβασε το δικό του χρόνο ο Russell, αλλά ήταν ήδη τόσο μπροστά που δεν προέκυψε ποτέ πραγματική απειλή, με τον Verstappen να μη βρίσκει το κάτι παραπάνω παρά ένα καλύτερο πρώτο κομμάτι. Piastri και Antonelli παρέμειναν επίσης στις θέσεις τους χωρίς κάτι παραπάνω. Στη δική τους μικρή μάχη για το τέλος της δεκάδας, ο Hadjar επικράτησε των Bearman και Alonso.
Αυτό που αρκετοί έβλεπαν ως πλεονέκτημα McLaren τις προηγούμενες μέρες οπότε κατέληξε πολύ διαφορετικά, με τη Mercedes να αποδεικνύεται ανέλπιστα καλή και τον Verstappen να βρίσκεται τουλάχιστον μπροστά και από τα δύο πορτοκαλί μονοθέσια. Ως γνωστό βέβαια, οι βαθμοί απονέμονται στον αγώνα, οπότε τα λέμε αύριο.
POS. |
NO. |
DRIVER |
TEAM |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
LAPS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
63 |
George Russell |
Mercedes |
1:29.928 |
1:29.562 |
1:29.158 |
18 |
2 |
1 |
Max Verstappen |
Red Bull Racing |
1:30.028 |
1:29.572 |
1:29.340 |
18 |
3 |
81 |
Oscar Piastri |
McLaren |
1:30.313 |
1:29.813 |
1:29.524 |
20 |
4 |
12 |
Kimi Antonelli |
Mercedes |
1:30.036 |
1:29.649 |
1:29.537 |
17 |
5 |
4 |
Lando Norris |
McLaren |
1:29.932 |
1:29.809 |
1:29.586 |
20 |
6 |
44 |
Lewis Hamilton |
Ferrari |
1:29.765 |
1:29.936 |
1:29.688 |
20 |
7 |
16 |
Charles Leclerc |
Ferrari |
1:30.370 |
1:29.914 |
1:29.784 |
22 |
8 |
6 |
Isack Hadjar |
Racing Bulls |
1:30.214 |
1:30.016 |
1:29.846 |
19 |
9 |
87 |
Oliver Bearman |
Haas |
1:30.420 |
1:30.076 |
1:29.868 |
17 |
10 |
14 |
Fernando Alonso |
Aston Martin |
1:30.745 |
1:30.054 |
1:29.955 |
18 |
11 |
27 |
Nico Hulkenberg |
Kick Sauber |
1:30.715 |
1:30.141 |
|
15 |
12 |
23 |
Alexander Albon |
Williams |
1:30.775 |
1:30.202 |
|
14 |
13 |
55 |
Carlos Sainz |
Williams |
1:30.640 |
1:30.235 |
|
14 |
14 |
30 |
Liam Lawson |
Racing Bulls |
1:30.681 |
1:30.320 |
|
14 |
15 |
22 |
Yuki Tsunoda |
Red Bull Racing |
1:30.574 |
1:30.353 |
|
12 |
16 |
5 |
Gabriel Bortoleto |
Kick Sauber |
1:30.820 |
|
|
8 |
17 |
18 |
Lance Stroll |
Aston Martin |
1:30.949 |
|
|
9 |
18 |
43 |
Franco Colapinto |
Alpine |
1:30.982 |
|
|
9 |
19 |
31 |
Esteban Ocon |
Haas |
1:30.989 |
|
|
6 |
20 |
10 |
Pierre Gasly |
Alpine |
1:31.261 |
|
|
8 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!