Ο Pierre Gasly βρέθηκε στην κορυφή της τελευταίας περιόδου δοκιμαστικών με περιορισμένη δράση στο Zandvoort, αφού ο Logan Sargeant προκάλεσε μεγάλη καθυστέρηση.
Ο Sargeant ευτυχώς απομακρύνθηκε αλώβητος από ένα ατύχημα που είχε και προκάλεσε φωτιά στο μονοθέσιό του αφού πάτησε έναν τροχό στο βρεγμένο γρασίδι και χτύπησε στον τοίχο, με τον Gasly να αρπάζει την P1 σε μια πολυάσχολη πίστα δύο λεπτών στο τέλος της περιόδου.
Η βροχή είχε επιστρέψει για την τελευταία περίοδο στο Zandvoort, κάθε άλλο παρά καλά νέα για τον Carlos Sainz της Ferrari, ο οποίος κατάφερε μόνο επτά γύρους στο στεγνό μετά από ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που περιόρισε το FP2 του.
Ο Nico Hulkenberg ήταν ένας άλλος οδηγός που προσπαθούσε να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο, αφού είχε ατύχημα στο FP2 καθώς προβλήματα χειρισμού τον ταλαιπώρησαν στη Haas όλη την Παρασκευή. Δεν ήταν έκπληξη που τον είδαμε να βγαίνει κατευθείαν στο FP3 σε full wets από νωρίς.
Το Full wets ήταν το ελαστικό της επιλογής για τους πρώτους στη πίστα, αλλά ο Oscar Piastri έδειξε τι μπορούσε να κάνει με τα ενδιάμεσα στη McLaren του, θέτοντας ως σημείο αναφοράς το 1:24.176. Όπως ήταν αναμενόμενο, αυτό πυροδότησε μια εναλλαγή προς τα ελαστικά με πράσινα γράμματα στα πλαϊνά, για τους αντιπάλους.
Χρειαζόταν όμως προσοχή, όπως ανακάλυψε σύντομα ο Hulkenberg. Ήταν δύσκολα ξανά για αυτόν και γύρισε στα pits με ένα τεμαχισμένο μπροστινό φτερό, κλειδώνοντας και πηγαίνοντας κατευθείαν προς τις μπαριέρες στη στροφή 11 καθώς τα δεινά του στο φρενάρισμα συνεχίζονταν.
Οι αγωνοδίκες σημείωσαν τον Hulkenberg για πιθανή οδήγηση του αυτοκινήτου του με μη ασφαλή τρόπο πίσω προς τα pits.
Ο Magnussen αντιμετώπιζε επίσης προβλήματα, είχε ένα πιο συμβατικό κλείδωμα όμως στη στροφή 1, ενώ ο Fernando Alonso, που τότε ήταν ο ταχύτερος στους χρόνους, πήγε άθελά του την Aston Martin για ένα ταξίδι στα χαλίκια. Η στροφή 1 έπιασε και τον George Russell και τον Piastri σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες.
Αλλά ένα πολύ μεγαλύτερο περιστατικό επρόκειτο να συμβεί καθώς ο Logan Sargeant κατέστρεψε τη Williams του, ο Αμερικανός ευτυχώς αναδύθηκε από τα συντρίμμια της FW46 αλώβητος καθώς ξέσπασαν φλόγες και καπνός.
Ο Sargeant πάτησε έναν τροχό στο μουσκεμένο από τη βροχή γρασίδι στην έξοδο από τη στροφή 3, και αυτό τον έστειλε να χτυπήσει πλάγια στις μπαριέρες και να ενεργοποιήσει τις κόκκινες σημαίες.
Logan Sargeant’s FP3 ended in dramatic fashion 💥#F1 #DutchGP pic.twitter.com/KHAWj5K4Fh
— Formula 1 (@F1) August 24, 2024
Η περίοδος είχε οριστεί να συνεχιστεί με πέντε λεπτά να απομένουν στο ρολόι για το FP3, αλλά αυτό αναβλήθηκε στις 12:28 τοπική ώρα, αφήνοντας μόλις δύο λεπτά καθώς τα μονοθέσια έτρεξαν για μια τελική, σύντομη διαδρομή.
Ο Verstappen άρχισε να προσπερνάει μετά από την έξοδο από το pit, καθαρίζοντας αρχικά τον Piastri αλλά βάζοντας τον πίσω αριστερό τροχό πάνω από τη γραμμή εξόδου καθώς περνούσε τον Russell.
Η τρελή τελική αναταραχή στο κυκολοφοριακό οδήγησαν στον Pierre Gasly να φτάσει στην κορυφή του FP3 μπροστά από τον Magnussen και τον Valtteri Bottas, για την πρώτη τριάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!