Ο Lando Norris της McLaren ολοκλήρωσε την Παρασκευή στην κορυφή στο Βρετανικό Grand Prix, ενώ η Ferrari παραμένει απειλή.
Ωστόσο, ο Lewis Hamilton είχε μία έντονη στιγμή αφού διέφυγε για λίγο τον Carlos Sainz που είχε περιστροφή. Ο Charles Leclerc πήρε την 2η θέση.
Ο Yuki Tsunoda επέστρεψε στη Red Bull και ο Nico Hulkenberg επέστρεψε στο πιλοτήριο της Sauber για το FP2, έχοντας μείνει εκτός από την εναρκτήρια περίοδο για τους Arvid Lindblad και Paul Aron αντίστοιχα, οι οποίοι έκαναν και οι δύο το ντεμπούτο τους στην F1 στην εναρκτήρια περίοδο στο Silverstone.
Εν τω μεταξύ, ο Lance Stroll πλέον μαζί με τον Fernando Alonso τρέχει την αναβαθμισμένη Aston Martin AMR25, ενώ ο Alonso το είχε κάνει αυτό από νωρίτερα σήμερα.
Ο Hamilton τερμάτισε ταχύτερος στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών μπροστά στο κοινό της πατρίδας του και δεν έχασε χρόνο επιστρέφοντας στην πρώτη θέση, με το 1:27.280 του με τα μεσαία ελαστικά Pirelli.
Ο Liam Lawson έμεινε έξαλλος με τον Oliver Bearman στη Luffield, καθώς οι αγωνοδίκες σημείωσαν μια πιθανή περίπτωση παρεμπόδισης.
Ο Hamilton ξεκλείδωσε άλλα τρία δέκατα για να παραμείνει στην κορυφή της κατάταξης καθώς ο ρυθμός αυξήθηκε, ενώ οι Racing Bulls συνέχισαν να δείχνουν δυνατές με τα ειδικά χρώματα του Βρετανικού GP, με τον Isack Hadjar στην πρώτη τριάδα, 0,16 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton.
Ο Verstappen δεν ήταν σε τόσο καλή θέση, καθώς παραπονέθηκε ότι τα μπροστινά ελαστικά «δεν ανταποκρίνονται» στην υψηλή ταχύτητα, ενώ ο Carlos Sainz παραλίγο να βρει τον Hamilton καθώς αυτός έβγαινε από την Luffield με τετακέ. Η προσπάθεια του Sainz να διορθώσει την Williams του τράβηξε την προσοχή των αγωνοδίκων, έχοντας εκτοξευθεί ακριβώς μπροστά από τον Hulkemberg, αναγκάζοντάς τον να κάνει ελιγμούς αποφυγής.
Καθώς ο Leclerc πέρασε στην 1η θέση, ο Hamilton ανταπέδωσε, βάζοντας τρία δέκατα μεταξύ αυτού και του Leclerc, επίδειξη δύναμης από τον εννέα φορές νικητή του Βρετανικού Grand Prix.
Το δίδυμο της Mercedes, George Russell και Kimi Antonelli, ήταν οι πρώτοι που φόρεσαν μαλακά ελαστικά, καθώς ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις των κατατακτήριων. Παρά μια μεγάλη υπερστροφή στην έξοδο του τελευταίου σικέιν, ο Antonelli κατάφερε να προσπεράσει τον Russell και να τερματίσει πρώτος, σημειώνοντας χρόνο 1:26.383, ενώ ο Hadjar συνέχισε να λάμπει με την αλλαγή σε μαλακά, επιστρέφοντας στην τρίτη θέση, 0,141 δευτερόλεπτα πίσω.
Τώρα θα βλέπαμε πώς θα ανταποκριθεί η Ferrari με τα μαλακά ελαστικά, και αυτό δεν ήταν εμφατικό. Ο Leclerc πήγε στην πρώτη θέση, αλλά ο Antonelli ήταν σε απόσταση δύο δέκατων, ενώ ο Hamilton εγκατέλειψε την προσπάθειά του. Ο Piastri προσπάθησε να τον περάσει, χάνοντας κατά 0,084 δευτερόλεπτα, καθώς ο Leclerc είπε στον ασύρματο ότι υπήρχε «πολύς χρόνος γύρου» με την ικανότητα της Ferrari να λύσει ένα πρόβλημα μπροστά αριστερά. Και πρέπει να βρουν αυτόν τον χρόνο, καθώς ο Norris έκανε τρεις μωβ τομείς για να πάει σχεδόν τέσσερα δέκατα πιο γρήγορα με χρόνο 1:25.816.
Ο Verstappen είχε ένα έλλειμμα οκτώ δεκάτων να αντιμετωπίσει. Ο Hamilton ολοκλήρωσε τον γύρο του την επόμενη φορά, μειώνοντας το προβάδισμα του Norris στα τρία δέκατα. Δύο δέκατα μετά την τελευταία προσπάθεια του Leclerc. Ο Verstappen είχε ρυθμό στην Red Bull του, αλλά η διαφορά από τον Norris παρέμεινε στο μισό δευτερόλεπτο.
Από εκεί άρχισαν να εφαρμόζονται οι προσομοιώσεις του αγώνα, καθώς ο Norris εξασφάλισε την P1 και το μομέντουμ πριν την ημέρα των κατατακτήριων. Ο Leclerc και ο Hamilton ολοκλήρωσαν την πρώτη τριάδα, ολοκληρώνοντας μια θετική Παρασκευή για τη Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!