Ο Lewis Hamilton με τη Ferrari ξεκινήσε το Βρετανικό Grand Prix της Formula 1 με το δεξί ανεβαίνοντας στην κορυφή των χρόνων σε ζεστές και ηλιόλουστες συνθήκες στο Silverstone.
Ο Hamilton, ο οποίος έχει κερδίσει εννέα φορές στο Silverstone, σημείωσε χρόνο 1:26.892δ, τερματίζοντας μόλις 0.023δ γρηγορότερα από τον συμπατριώτη του Lando Norris στην πρώτη περίοδο δοκιμών της Παρασκευής.
Ο team-mate του Norris στη McLaren, ο ηγέτης του πρωταθλήματος Oscar Piastri, ήταν ο τρίτος ταχύτερος, με τον team-mate του Hamilton στη Ferrari, Charles Leclerc τέταρτο.
Ο George Russell της Mercedes, ο οποίος κατέκτησε την pole position στον περσινό αγώνα, τερμάτισε πέμπτος.
Οι Racing Bulls απολάμβαναν ένα δυνατό session καθώς ο Isack Hadjar πήρε την έκτη θέση και ο Liam Lawson ήταν όγδοος, ανάμεσά τους είχαν τον Alex Albon της Williams.
Ο Kimi Antonelli, ο οποίος θα έχει ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση στον αγώνα της Κυριακής, ήταν ένατος, καθώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα για την Red Bull, αν και βρισκόταν ακόμα σε απόσταση μισού δευτερολέπτου από το σημείο αναφοράς του Hamilton.
Η υψηλή ταχύτητα του Silverstone άφησε άναυδους μερικούς οδηγούς, με τον Pierre Gasly της Alpine και τον Gabriel Bortoleto της Sauber να έχουν και οι δύο περιστροφές, 360° για τον Γάλλο, και 720° για τον Βραζιλιάνο βγαίνοντας από την Copse, αν και και οι δύο κατάφεραν να κρατήσουν τα αυτοκίνητά τους μακριά από τις μπαριέρες.
Ο Lance Stroll είχε επίσης μια στιγμή όταν είχε μία μικρή περιστροφή στην Village, αλλά και αυτός κατάφερε να συνεχίσει γρήγορα το πρόγραμμά του χωρίς αρκετή καθυστέρηση.
Μερικοί νεαροί οδηγοί έκαναν το ντεμπούτο τους στις δοκιμές κατά τη διάρκεια της περιόδου, με τον 17χρονο Arvid Lindblad να οδηγεί για την Red Bull και τον αναπληρωματικό οδηγό της Alpine Paul Aron στην Sauber.
Ο Lindblad τερμάτισε στην 14η θέση, λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Verstappen, ενώ ο Aron ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Sauber στην 17η θέση, αν και αυτό βοηθήθηκε από την πορεία του Bortoleto με μαλακά ελαστικά που καταστράφηκε από το τετακέ του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!