Ο Oscar Piastri δεν έκανε λάθη και επιβεβαίωσε τις προσδοκίες των οπαδών της McLaren απέναντι στις προσπάθειες του George Russell, ενώ ο Lando Norris απογοήτευσε.
Με τη νύχτα να έχει πέσει και τη θερμοκρασία να έχει χαμηλώσει, οι οδηγοί βρήκαν μια εντελώς διαφορετική πίστα μπροστά τους σε σχέση με την προηγούμενη διαδικασία σήμερα. Ακόμα και έτσι πάντως δεν υπήρξε βιασύνη, με τους οδηγούς της Aston Martin και τον Nico Hulkenberg να είναι οι μόνοι που βγήκαν στα πρώτα λεπτά και τον Ισπανό να είναι με διαφορά ο ταχύτερος ανάμεσά τους. Πιο γρήγοροι συνδυασμοί ακολούθησαν σύντομα ωστόσο και τα pits άδειασαν, με εξαίρεση τις Mercedes και τον Esteban Ocon. Στο 1:31.107 τέθηκε προσωρινά επικεφαλής ο Norris, με τον Piastri τρία δέκατα πίσω του καθώς για άλλη μια φορά οι McLaren έδειξαν να έχουν το πλεονέκτημα, με τον Charles Leclerc το μοναδικό σχετικά κοντά στο ρυθμό τους. Ο Max Verstappen από την πλευρά του είχε κακό ξεκίνημα, καθώς πάτησε εκτός πίστας και εγκατέλειψε το γύρο του, ενώ και ο Yuki Tsunoda δε σημείωσε χρόνο, καθώς η προσπάθειά του ακυρώθηκε για παραβίαση των ορίων της πίστας. Εντυπωσιακοί Alonso και Jack Doohan, που βρέθηκαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, αν και ο οδηγός της Aston Martin χρειάστηκε δεύτερο σετ ελαστικών.
Mercedes και Ocon μπήκαν όλοι στη δεκάδα όταν τελικά έκαναν την εμφάνισή τους και η πεντάδα του αποκλεισμού μετά τις πρώτες προσπάθειες είχε, εκτός των Red Bull, τους Lance Stroll, Isack Hadjar και Gabriel Bortoleto. Η σαφώς πιο κρύα και κατ’εξακολούθηση βελτιούμενη πίστα ωστόσο κάθε άλλο παρά βέβαιη έκανε την έκβαση στα τελευταία πέντε λεπτά του Q1 καθώς όλοι έκαναν την τελευταία τους προσπάθεια για το κάτι παραπάνω. Ο Hadjar γρήγορα διόρθωσε την κατάσταση κάνοντας τον πέμπτο χρόνο, πίσω από τον Andrea Kimi Antonelli, ωστόσο Stroll και Bortoleto δεν είδαν παρά μικρή βελτίωση και βρέθηκαν σύντομα ξανά σε κίνδυνο. Αυτό επιβεβαιώθηκε όταν ο Verstappen έβαλε τα πράγματα στη θέση τους με την τρίτη επίδοση, πίσω από τον Lewis Hamilton που επίσης είχε υποσκελίσει τον Piastri, αν και ο Norris παρέμεινε ανέγγιχτος. Ο Tsunoda δεν έκανε κάτι ανάλογο αλλά ο χρόνος του ήταν αρκετός για την επόμενη φάση, ενώ το τελευταίο εισιτήριο για το Q2 κρίθηκε για 50 χιλιοστά, καθώς ο Hulkenberg άφησε εκτός, προς έκπληξη αρκετών, τον Alex Albon. Μαζί με τη Williams, στο γκαράζ κατευθύνθηκαν ο Liam Lawson, που έδειξε να έχει κάποια προβλήματα, οι Stroll και Bortoleto και ο Oliver Bearman, που πλήρωσε την κακή δεύτερη προσπάθειά του με την τελευταία θέση.
Το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε με αρκετά πιο έντονη δραστηριότητα, καθώς πλέον κάθε λεπτό μετρούσε. Χρόνοι δεν πρόλαβαν να σημειωθούν ωστόσο κι αυτό επειδή όλες οι προσπάθειες διακόπηκαν από την κόκκινη σημαία που προκάλεσε η έξοδος του Ocon στη στροφή 3. Ο Γάλλος έχασε την ουρά της Haas και βρέθηκε να κοιτά προς τη λάθος κατεύθυνση καθώς το μονοθέσιο προσέκρουσε, ευτυχώς χωρίς πολλή δύναμη, στις μπαριέρες, βάζοντας τέλος στις κατατακτήριες για την αμερικάνικη ομάδα που δε θα έχει εύκολη δουλειά αύριο.
Φυσικά, αυτό αύξησε την πίεση στο υπόλοιπο grid, καθώς κανείς δεν είχε καταφέρει να χρονομετρηθεί και αναμενόμενα η επαναφορά είδε αρκετό συνωστισμό στην έξοδο των pits με στόχο την εξασφάλιση δύο γρήγορων γύρων. Οι Mercedes έκαναν την αρχή, αλλά με αστερίσκο, καθώς αμφότερα τα ασημί μονοθέσια άφησαν τα γκαράζ τους πριν ανακοινωθεί η επανεκκίνηση προς παραβίαση των οδηγιών της διεύθυνσης αγώνα, ένα συμβάν που θα εξεταστεί μετά την ολοκλήρωση των κατατακτηρίων. Με τον Doohan και τον Carlos Sainz να μπαίνουν ανάμεσά τους στην κατάταξη, ο Antonelli έκανε τον ταχύτερο χρόνο με 1:31.178, αλλά αυτό δεν έμελλε να κρατήσει πολύ, γιατί πρώτα ο Norris και στη συνέχεια ο Piastri έριξαν κατά έξι και επτά δέκατα αντίστοιχα την επίδοση, όντας πραγματικά σε διαφορετικό επίπεδο. Ο Leclerc έκανε ξανά τον τρίτο χρόνο, αλλά με μισό δευτερόλεπτο διαφορά.
Οι δύο Red Bull, ο Hamilton, ο Alonso και ο Hadjar δε σημείωσαν χρόνο και πόνταραν τα πάντα στα τελευταία λεπτά, κάποιοι επιλέγοντας να μείνουν στα pits, άλλοι επειδή εγκατέλειψαν το γύρο τους. Εκεί Russell και Antonelli, με τον Βρετανό μπροστά αυτήν τη φορά, πλησίασαν κάπως αλλά δεν απείλησαν πραγματικά το χρόνο των Mclaren, που δε βγήκαν καν για να προσπαθήσουν να βελτιώσουν. Η όντως εξαιρετική επίδοση ήρθε από τον Pierre Gasly, που έκανε τον τρίτο χρόνο, λιγότερο από δύο δέκατα πίσω από τον Piastri. Ο Hamilton και οι Red Bull έκαναν αυτό που χρειαζόταν, περνώντας στο Q3, χωρίς πάντως να βάλουν φωτιά στα ρολόγια. Ο Tsunoda μόνο για 17 χιλιοστά δεν αποκλείστηκε από τον Doohan, ο οποίος πήρε απογοητευμένος το δρόμο για τα pits μαζί με τον Hadjar, τον Alonso και τον Hulkenberg.
Τα πάντα έδειχναν επικράτηση της McLaren στο Q3 λοιπόν, με το μόνο ερώτημα να είναι ποιος από τους δύο οδηγούς της θα έπαιρνε τελικά την pole position, αλλά τα πράγματα δεν αποδείχθηκαν τόσο απλά. Ο Verstappen συνέχισε να μην έχει το καλύτερο Σάββατο, καθώς παρά το εξαιρετικό τρίτο κομμάτι είχε παράπονα από τα φρένα και έκανε ένα σημαντικό λάθος στο πρώτο, χάνοντας αρκετό χρόνο και ουσιαστικά καταδικάζοντας την προσπάθειά του. Οι απογοητευτικοί οι χρόνοι των Ferrari και του Antonelli (αυτός και ο Hamilton είδαν στη συνέχεια τους χρόνους τους να διαγράφονται κιόλας) άφησαν τον Russell ένα δευτερόλεπτο μπροστά τους με 1:30.364 ως το μοναδικό αντίπαλο των πορτοκαλί μονοθεσίων. Το ένα εκ των δύο μάλιστα το νίκησε για αυτό το πρώτο πέρασμα, καθώς ο Norris έφτασε μόνο μέχρι την τρίτη θέση, 30 χιλιοστά πίσω από το συμπατριώτη του, αλλά ο Piastri βρήκε ένα δέκατο παραπάνω από το Βρετανό της Mercedes και κατέλαβε την πρωτιά.
Η συνεχιζόμενη βελτίωση του οδοστρώματος άφησε τα πάντα ανοιχτά για το φινάλε και αμφότερες οι Mercedes κατέβασαν το χρόνο του Piastri με τον Russell να προηγείται με 1:30.009. Ο Leclerc βρήκε μερικά χιλιοστά σε σύγκριση με τον Antonelli και μπήκε ανάμεσά τους, την ώρα που ο Verstappen ολοκλήρωνε στην έβδομη θέση, μακριά από κάθε δράση, μαζί με τον Hamilton που βρέθηκε ακόμα πιο πίσω, στην ένατη. Η αγωνία κορυφώθηκε για τα περάσματα των McLaren λοιπόν και εκεί ο Piastri αποδείχθηκε ψύχραιμος, σπάζοντας το φράγμα του 1:30 και σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:29.841. Ο Norris για άλλη μια φορά όμως δεν απέδωσε εκεί που έπρεπε και η τελική του επίδοση ήταν πάνω από τέσσερα δέκατα πιο αργή, αφήνοντας τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας έκτο στην εκκίνηση, παρά τις ενδείξεις ισχύος της McLaren αυτό το τριήμερο.
Another star performance from Oscar 👏👏
Piastri takes pole under the lights in Bahrain! #F1 #BahrainGP pic.twitter.com/TLgJclcKKJ
— Formula 1 (@F1) April 12, 2025
Κερδισμένος από αυτό ο Gasly, που πήρε μια σπουδαία πέμπτη θέση για την Alpine, ενώ πιο χαμηλά ο Sainz φάνηκε να βρίσκει επιτέλους τα πατήματά του ως ένα βαθμό, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση. Ο Tsunoda έκλεισε τη δεκάδα, αλλά ο Ιάπωνας – και η Red Bull – μάλλον θα πρέπει να είναι αρκετά ευχαριστημένος που κατάφερε εξαρχής να βρεθεί εκεί.
Ο Piastri λοιπόν έχει ανοιχτό χώρο μπροστά του αύριο για τη νίκη, ενώ ο Norris έχει δουλειά να κάνει απέναντι στις Mercedes, που βρίσκονται σε καλό σημείο για δυνατή παρουσία αλλά έχουν εκκρεμότητα με τους αγωνοδίκες. Τα πάντα κρίνονται στον τελευταίο γύρο όμως, οπότε ας μην προτρέχουμε. Μείνετε συντονισμένοι στο F1Fan.gr και καλό αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!