Αν και δέχτηκε αρκετή πίεση στο τέλος από τον Charles Leclerc, ο Lando Norris πήρε την πρώτη του νίκη στους δρόμους του Μονακό, επιστρέφοντας ξανά δυναμικά στη διεκδίκηση του τίτλου!
Πάμε να δούμε όσα έγιναν σήμερα, στον ιστορικό αγώνα στους δρόμους του Μονακό!
Η διαδικασία ξεκίνησε στις 16:00, με τα μονοθέσια να εκκινούν για τον γύρο σχηματισμού τους σε ένα ηλιόλουστο Πριγκιπάτο.
🚨 A reminder that all drivers have to make at least two pit stops today#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/WdHuGp6L5r
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Λίγες στιγμές μετά, η εκκίνηση έγινε με καθαρές γραμμές, με τους οδηγού να διατηρούν τις θέσεις τους. Μοναδική μάχη υπήρχε ανάμεσα στους Antonelli και Bortoleto, με τον Βραζιλιάνο να περνά στη φουρκέτα, αλλά να χάνει τη θέση του λίγο μετά και να έχει επαφή με τα προστατευτικά στη στροφή πριν το τουνελ.
Ο οδηγός της Sauber συνέχισε, ωστόσο η ζημιά από την πτέρυγά του στο σημείο έφερε για λίγο το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ορισμένοι οδηγοί, όπως οι Tsunoda, Gasly και Bearman αξιοποίησαν το συγκεκριμένο για αλλαγές ελαστικών, ενώ και ο Bortoleto συνέχισε, μετά και τις απαραίτητες αλλαγές στην πληγωμένη του εμπρός πτέρυγα.
LAP 1/78
Bortoleto into the barriers at Portier
He’s trying to get going again #F1 #MonacoGP pic.twitter.com/d4tJnLRyAV
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Στον 4ο γύρο, το εικονικό αυτοκίνητο έφυγε από τη διαδικασία, με τον κανονικό αγώνα να επανεκκινεί. Οι Norris και Leclerc ξεκίνησαν να ανοίγουν διαφορά από τον τρίτο, Piastri, έχοντας τη δική τους μάχη για τη νίκη.
Στον 9ο γύρο, ήρθε ακόμα ένα συμβάν να ταράξει τα νερά. Αυτή τη φορά, ήταν ο Pierre Gasly αυτός που έφερε ξανά κίτρινη σημαία. Ο Γάλλος, έχασε τα φρένα στην είσοδο της Nouvelle Chicane, πέφτοντας πάνω στον Tsunoda και πληγώνοντας τον εμπρός αριστερά τροχό και ανάρτησή του.
Εν τέλει, ο Gasly κατάφερε να γυρίσει βραδυπορώντας στα pit, όπου η ομάδα του τον περισυνέλλεξε, με το pit lane στιγμιαία να κλείνει.
Gasly 💥 Tsunoda #F1 #MonacoGP pic.twitter.com/FMaJzg9sFd
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Στον 12ο γύρο, η διαδικασία συνέχισε κανονικά, με τους Verstappen-Piastri να έχουν τη δική τους μάχη, μιας και ο Ολλανδός βρέθηκε ακριβώς πίσω του λόγω της βραδυπορίας του Αυστραλού στις κίτρινες σημαίες λόγω του συμβάντος του Gasly.
Από τον 16ο γύρο και μετά, ξεκίνησαν να ξεδιπλώνονται οι στρατηγικές των ελαστικών. Μεγάλο ενδιαφέρον προκάλεσε η στρατηγική της Racing Bulls, που έβαλε μέσα σε λίγους γύρους δύο φορές τον Hadjar στα pit, ενώ ο Lawson βραδυπορούσε το υπόλοιπο field. Έτσι, ο Hadjar, όταν ολοκλήρωσε τις υποχρεωτικές του αλλαγές, βγήκε σε μια θέση που θεωρητικά θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και την 5η θέση.
Στις πρώτες θέσεις, όλοι πλην του Verstappen είχαν κάνει την πρώτη τους αλλαγή ελαστικών. Ο Ολλανδός, ήταν ο μοναδικός που εκκινούσε με τη σκληρή, έτσι είχε τη δυνατότητα να μείνει πιο πολύ στην πίστα, εκμεταλλευόμενος πιθανές προοπτικές για ovevcut λόγω κίτρινης σημαίας.
Εν τέλει, στον 28ο γύρο ο Ολλανδός έκανε την αλλαγή του, ωστόσο χωρίς κάποιο αντίκρυσμα, καθώς βρέθηκε 4ος ξανά, πίσω από τον Piastri.
Liam Lawson is playing the ultimate team game for Racing Bulls 💪#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/txPCmC79JF
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Στον 38ο γύρο, είχαμε το επόμενο συμβάν του αγώνα. Ήταν ο Fernando Alonso αυτή τη φορά, που εγκατέλειψε λόγω κινητήρα, ωστόσο πάρκαρε την AMR25 του σε τέτοιο σημείο που δεν υπήρξε καμία αναταραχή στη διαδικασία.
LAP 39/78
Gutting for Alonso 😖
He’s had to retire his Aston Martin with a first points finish of the season in sight#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/a6GRo5HTqG
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Η συνέχεια του αγώνα δεν περιλάμβανε μεγάλες αλλαγές. Στις πρώτες θέσεις, Norris, Leclerc και Piastri διατήρησαν με αυτή τη σειρά τις θεωρητικές θέσεις του βάθρου. Ο μοναδικός που δεν είχε κάνει τη δεύτερη αλλαγή του ήταν ο Verstappen, με τον Ολλανδό να βρίσκεται πρώτος και να ποντάρει σε κάποια κόκκινη σημαία που θα εξουδετέρωνε τις διαφορές και θα τον έφερνε πρώτο.
Η βραδυπορία του Verstappen έφερε από πίσω του τους Norris και Leclerc, με τις διαφορές ανάμεσα στους τρεις να μηδενίζονται και τον Μονεγάσκο να προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσπεράσει.
LAP 68/78
Leclerc is on a mission #F1 #MonacoGP pic.twitter.com/o98q7ehIYv
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Το ίδιο μοτίβο συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Verstappen, μπήκε τελευταία στιγμή για την αλλαγή ελαστικών του, βγαίνοντας στην 4η θέση, απ’ όπου και ξεκίνησε.
Έτσι, στον 78ο γύρο, ο Norris πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, φέρνοντας την πρώτη νίκη στη McLaren στο Μονακό μετά το 2008 και τη 16η συνολικά! Δίπλα του, στο βάθρο, βρέθηκαν οι Leclerc και Piastri.
Πίσω από τον 4ο Verstappen, ακολούθησαν οι Hamilton, Hadjar, Ocon, Lawson, Albon και Sainz, με τις Racing Bulls και Williams να εκτελούν εντυπωσιακά τις στρατηγικές τους!
Έτσι, στη μάχη του Πρωταθλήματος, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο αμφίρροπα ανάμεσα στους δύο teammates, με τη διαφορά να μειώνεται για 10 βαθμούς, ενώ μικρό έδαφος έχασε ο τρίτος Verstappen.
Επόμενος αγώνας, πλέον, για τη Formula 1 σε μόλις μια εβδομάδα, με το GP της Ισπανίας, στην πίστα της Βαρκελώνης.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση του αγαπημένου μας σπορ, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!