Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε καθαρά την διαδικασία των ελεύθερων δοκιμών, αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP3 ενόψει του Grand Prix του Μονακό, καθώς η περίοδος ολοκληρώθηκε με κόκκινη σημαία μετά από ατύχημα του team-mate του στη Ferrari Lewis Hamilton.
Οι οδηγοί και οι ομάδες ξεκίνησαν την τελευταία ώρα των δοκιμών στους δρόμους του Πριγκιπάτου για να βρουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιδόσεις από τα μονοθέσιά τους, πριν από την πιο κρίσιμη διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών της σεζόν το απόγευμα του Σαββάτου. Αλλά με τις συνθήκες της πίστας να μην είναι αρχικά οι βέλτιστες, πολλοί οδηγοί παρέμειναν στα pits για τα πρώτα 10 λεπτά, με τον Franco Colapinto να είναι ο πρώτος που έκανε μερικούς χρονομετρημένους γύρους με τη μαλακή γόμα, οι οποίοι όμως ήταν αρκετά δευτερόλεπτα πίσω από το ρυθμό της Παρασκευής.
Ο Liam Lawson ήταν ο μόνος άλλος οδηγός που πίεσε για χρόνο κατά την ίδια περίοδο, αναφέροντας μέσω ασυρμάτου ότι «η πίστα έχει πολύ χαμηλή πρόσφυση» στην ομάδα της Racing Bulls.
Ο Nico Hulkenberg έφερε την Kick Sauber του στην κορυφή των χρόνων με την μεσαία γόμα με χρόνο 1.13.916 δευτερόλεπτα, αλλά παραλίγο να βρεθεί στις μπαριέρες στην τελευταία στροφή λίγο αργότερα, αφού μπλόκαρε, πριν κάνει όπισθεν και επανέλθει με ασφάλεια.
Ο Hamilton βρέθηκε στη δεύτερη θέση με τα μαλακά ελαστικά, αλλά ο οδηγός της Ferrari παραπονέθηκε ότι «το πίσω μέρος γλιστράει πολύ» μέσω ασυρμάτου, πριν οι χρόνοι σύντομα αρχίσουν να πέφτουν καθώς οι πρωτοπόροι έβγαιναν στην πίστα.
Ο Lando Norris σημείωσε χρόνο 1.12,970 δευτερόλεπτα με την μαλακή γόμα, πριν ο γύρος του ξεπεραστεί από τον Leclerc, καθώς οι Red Bull του Max Verstappen και του Yuki Tsunoda ανέβηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση στο 20λεπτο.
Ο Leclerc και ο Norris σύντομα επιδόθηκαν στη δική τους προσωπική μονομαχία, καθώς αρχικά ο οδηγός της McLaren επανήλθε στην κορυφή με 1.12.347 δευτερόλεπτα, ο Leclerc έπειτα έθεσε νέο σημείο αναφοράς 1.12.199 δευτερόλεπτα, πριν ο Norris απαντήσει αμέσως και βελτιωθεί κατά λιγότερο από ένα δέκατο.
Στη συνέχεια, ο απερχόμενος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Max Verstappen επιβεβαίωσε τη θέση του στην κορυφή, όντας ο πρώτος άνθρωπος της ημέρας που έπεσε κάτω από το φράγμα του 1.12 δευτερολέπτων, καθώς ο οδηγός της Red Bull σημείωσε 1.11.961 δευτερόλεπτα με τη μεσαία γόμα.
Το κατέβασε περαιτέρω, πρώτα σε 1.11.653 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια σε 1.11.233 δευτερόλεπτα, με τον τελευταίο χρόνο να είναι ταχύτερος από τον καλύτερο του Leclerc από την Παρασκευή, καθώς η περίοδος έφτασε στα μισά της.
Τα τελευταία 15 λεπτά πραγματοποιήθηκαν δοκιμές προσομοίωσης κατατακτήριων δοκιμών, με τους περισσότερους οδηγούς να εκτελούν, push, cooldown και push γύρους, με τον Verstappen να αναφέρει «δεν έχω πρόσφυση» στη μαλακή γόμα, αφού δεν κατάφερε να βελτιώσει τους υπόλοιπους γύρους του.
Με κάτι περισσότερο από πέντε λεπτά να απομένουν, ο Leclerc επέστρεψε στην κορυφή με 1.11.179 δευτερόλεπτα στη μαλακή γόμα, πριν ο οδηγός της Ferrari σημειώσει 1.10.953 δευτερόλεπτα που θα αποτελούσε το σημείο αναφοράς, καθώς οι κόκκινες σημαίες έπεσαν με κάτι λιγότερο από δύο λεπτά να απομένουν.
Ο Χάμιλτον, ο οποίος σημείωσε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, σταμάτησε στην πλατεία Καζίνο, αφού χτύπησε δυνατά στις μπαριέρες στην στροφή Μασνέ, με την ομάδα να κάνει αγώνα δρόμου με τον χρόνο για να αποκαταστήσει τη ζημιά πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές σε λίγες ώρες.
Ο Verstappen τερμάτισε δεύτερος, μόλις 0,280 δευτερόλεπτα μακριά από τον Leclerc, καθώς ο Norris και η δεύτερη McLaren του Oscar Piastri συμπλήρωσαν την πρώτη τετράδα.
Ο Alex Albon ήταν ο κορυφαίος της Williams στην έκτη θέση, ακολουθούμενος από τους Lawson και Carlos Sainz, καθώς ο Tsunoda και ο Kimi Antonelli της Mercedes συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα μπροστά από τον team mate George Russell, ο οποίος πάλεψε για το ρυθμό του στην 11η θέση.
Η Aston Martin του Fernando Alonso, ο Hulkenberg και η Alpine του Pierre Gasly τερμάτισαν στις θέσεις 12-14, με τον Lance Stroll να είναι ο επόμενος στη σειρά, με τον Καναδό να εκτίει ποινή μιας θέσης στη σειρά εκκίνησης για τη σύγκρουσή του με τον Leclerc στο FP1. Ο Ollie Bearman, ο οποίος θα εκτίσει ποινή 10 θέσεων στο grid για παράβαση με κόκκινη σημαία στο FP2, ήταν 16ος με τον Esteban Ocon της Haas 18ος, καθώς ο Isack Hadjar χώρισε το ζευγάρι. Ο Gabriel Bortoleto της Kick Sauber και ο Colapinto της Alpine συμπλήρωσαν τη σειρά.
Position | Driver | Team | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:10.953 | 25 | |
2 | Max Verstappen | Red Bull | 1:11.233 | 0.280 | 23 |
3 | Lando Norris | McLaren | 1:11.247 | 0.294 | 23 |
4 | Oscar Piastri | McLaren | 1:11.398 | 0.445 | 21 |
5 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:11.516 | 0.563 | 26 |
6 | Alex Albon | Williams | 1:11.668 | 0.715 | 24 |
7 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:11.814 | 0.861 | 33 |
8 | Carlos Sainz | Williams | 1:11.893 | 0.940 | 24 |
9 | Yuki Tsunoda | Red Bull | 1:11.952 | 0.999 | 21 |
10 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 1:12.013 | 1.060 | 23 |
11 | George Russell | Mercedes | 1:12.066 | 1.113 | 22 |
12 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:12.101 | 1.148 | 22 |
13 | Nico Hulkenberg | Sauber | 1:12.125 | 1.172 | 25 |
14 | Pierre Gasly | Alpine | 1:12.194 | 1.241 | 20 |
15 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:12.202 | 1.249 | 24 |
16 | Oliver Bearman | Haas | 1:12.251 | 1.298 | 20 |
17 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1:12.271 | 1.318 | 30 |
18 | Esteban Ocon | Haas | 1:12.499 | 1.546 | 25 |
19 | Gabriel Bortoleto | Sauber | 1:12.601 | 1.648 | 28 |
20 | Franco Colapinto | Alpine | 1:12.851 | 1.898 | 32 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!