Ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz σόκαραν τον Max Verstappen με το 1-2 στα προκριματικά για το Grand Prix του Μεξικού της Formula 1, όπου πολλοί οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου του Ολλανδού, θα βρεθούν ενώπιων των αγωνοδικών με το πέρας της διαδικασίας.
Ο Verstappen τερμάτισε τρίτος αφού το ζευγάρι της Ferrari είχε προηγηθεί στις πρώτες διαδρομές και δεν μπόρεσε να τους νικήσει παρόλο που ούτε ο Leclerc ούτε ο Sainz βελτιώθηκαν στη δεύτερη προσπάθειά τους.
Τώρα που οι κατατακτήριες ολοκληρώθηκαν, ο Verstappen αντιμετωπίζει έρευνα για ένα περιστατικό παρεμπόδισης στ Q1, όπως και ο George Russell, ενώ ο Lewis Hamilton βρίσκεται επίσης υπό έρευνα για ένα περιστατικό υπερβολικής ταχύτητας με κίτρινη σημαία.
Στις πρώτες διαδρομές στο Q3, τα μονοθέσια της Ferrari φάνηκαν να ανταποκρίνονται καλά στη θερμοκρασία της πίστας πέφτοντας λίγο και ο Leclerc ξεπέρασε τον Sainz κατά 0,067 δευτερόλεπτα με γύρο 1 m17,166.
Ο Verstappen έμεινε 0,120 δευτερόλεπτα πίσω, ενώ ο Sergio Perez και οι οδηγοί της Mercedes έπρεπε να τρέξουν χρησιμοποιημένα μαλακά για την έναρξη του τελικού τμήματος.
Στη συνέχεια, όταν ξεκίνησαν οι δεύτερες διαδρομές, τα μονοθέσια της Ferrari οδήγησαν τον ανταγωνισμό, αλλά κανένας οδηγός δεν βελτιώθηκε και αυτό άνοιξε την πόρτα στον Verstappen.
Αν και έγραψε προσωπικά καλύτερα στον πρώτο και τον δεύτερο τομέα –το δεύτερο τον ταχύτερο του Q3– αυτό δεν ήταν αρκετό και έκλεισε 0,097 δευτ. μακριά από την κορυφή.
Ο Daniel Ricciardo ξεπέρασε τον Perez για να πάρει μια εντυπωσιακή τέταρτη θέση για την AlphaTauri, με τον Hamilton να μην μπορεί να ξαναδημιουργήσει την κορυφαία φόρμα του στο Q2 και έτσι κατέληξε έκτος ως ο κορυφαίος οδηγός της Mercedes.
Ο Piastri ήταν έβδομος ενώ ο Lando Norris που ήταν ο ταχύτερος στο Q1, με τον Ράσελ όγδοο.
Οι Valtteri Bottas και Zhou Guanyu ολοκλήρωσαν το top 10 για την Alfa Romeo.
Στο Q2, όπου ο Hamilton έγραψε αργά το χρόνο του κάτι που τον έφερε στην κορυφή με τον Verstappen να είναι ακόμα στα pits και να περνά εύκολα σε μόλις ένα γύρο, ο Ζhου αρχικά έμεινε εκτός από τη βελτίωση του Albon την τελευταία στιγμή.
Αλλά ο χρόνος του Albon στη συνέχεια διαγράφηκε για μια παραβίαση ορίων πίστας στη στροφή 2 σε αυτήν την τελική προσπάθεια – ο Albon φαίνεται να κόβει το εσωτερικό της κλειστής αριστερής.
Ως εκ τούτου, τερμάτισε μπροστά από τους Pierre Gasly, Nico Hulkenberg και Fernando Alonso, οι οποίοι είχαν ένα προσωπικό καλύτερο στον τελευταίο γύρο πριν από την καρό σημαία που έπεσε στο μεσαίο τμήμα που τον άφησε ωστόσο 14ο.
Ο Yuki Tsunoda δεν όρισε χρόνο καθώς η δουλειά του ήταν να παρέχει στον Ricciardo ένα toe για να εξασφαλίσει την πρόοδό του στο Q3 καθώς ο Ιάπωνας οδηγός αντιμετωπίζει μια πτώση στο πίσω μέρος του grid για να πάρει έναν νέο κινητήρα πριν από το FP1 εδώ.
Ο Tsunoda συμμετείχε σε ένα από τα πιο περίεργα περιστατικά της συνεδρίας, καθώς φάνηκε να κόβει έναν γρύλο της Williams που έφευγε από τα pits ενόψει του τελευταίου Q3 – ένα περιστατικό που επίσης ερευνάται από τους αγωνοδίκες.
Στο Q1, με κορυφαίο τον Verstappen, ο Alonso που περιστράφηκε στη στροφή 3 έφερε κίτρινες σημαίες καθώς ένα σωρό οδηγοί άρχισαν να ξεκινούν τους τελευταίους γύρους τους.
Αυτό εμπόδισε τον Esteban Ocon, τον Kevin Magnussen, τον Lance Stroll και τον Norris από το να νικήσουν τα προσωπικά τους καλύτερα και να μείνουν εκτός – ο Norris κατέληξε εκεί μετά από μια σύντομη προσπάθεια να ορίσει έναν χρόνο laptime στα μέσα, όπως έκανε ο Piastri και τα αυτοκίνητα της Mercedes και στη συνέχεια, η Ferraris και ο Βρετανός απέτυχε μένοντας στην 19η θέση στις πρώτες του προσπάθειες στα μαλακά.
Ο Logan Sargeant βελτιώθηκε και πήδηξε μπροστά από τον Norris, αλλά κατέληξε πίσω στην 20η θέση, αφού έχασε τον καλύτερο χρόνο του σε παράβαση ορίων πίστας στη στροφή 11, έχοντας ήδη χάσει το προηγούμενο προσωπικό του καλύτερο για την πολύ μεγάλη απόσταση στη στροφή 12.
Ο Sargeant αντιμετωπίζει δύο έρευνες μετά τη συνεδρία – μία για πιθανή αποτυχία να επιβραδύνει αρκετά αργά στο Q1, όπως υποψιάζεται ότι έκανε και ο Hamilton, και η άλλη για ενδεχόμενο περιστατικό προσπέρασης κάτω από κίτρινες σημαίες με τον Tsunoda στο ίδιο σημείο.
Ο Russell, ο Norris και ο Zhou αντιμετωπίζουν την παραδοσιακή πλέον έρευνα μετά τους κατατακτήριους για προφανώς πολύ αργό ρυθμό στους γύρους προθέρμανσης, κάτι που τυπικά δεν οδήγησε σε αθλητικές ποινές από τότε που έγιναν τακτικά στοιχεία από τον γύρο της Monza ως μέρος της προσπάθειας της FIA να βελτιώσει την κυκλοφορία.
Τα επεισόδια στο pitlane που εμπόδισαν τους Verstappen, Russell και Alonso συνέβησαν καθώς η ομάδα έφευγε πριν από τις τελικές διαδρομές του Q1, με τον πρώτο που ονομάστηκε να βρίσκεται ακίνητος στο τέλος του pitlane μπροστά από τον Russell, ο οποίος στη συνέχεια έκανε το ίδιο.
Οι αγωνοδίκες του GP της Σιγκαπούρης απάλλαξαν τον Verstappen από ένα συμβάν που παρεμπόδιζε το pitlane, αλλά αργότερα παραδέχτηκαν ότι ήταν λάθος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!