Λίγες ώρες πριν τις κατατακτήριες, ο Lando Norris έκανε έναν πειστικό, ταχύτερο γύρο, για να δείξει πως θέλει να διεκδικήσει την pole στο Autodromo Hermanos Rodriguez. Ξανά πίσω του ο Piastri, ανταγωνιστικοί χρόνοι για Hamilton, Russell.
Στις 20:30 ώρα Ελλάδος ξεκίνησε η τρίτη και τελευταία περίοδος δοκιμών, με το pit lane στο Autodromo Hermanos Rodriguez να ανοίγει για τα μονοθέσια.
Μετά από ελάχιστα λεπτά, έκαναν την εμφάνισή τους πρώτες οι δύο Aston Martin μαζί με τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός ήταν κι αυτός που έκανε το πρώτο χρονομετρημένο πέρασμα στη διαδικασία, κινούμενος στο 1:18.914 με τη μέση γόμα, αλλά και με αρκετή flow vis μπογιά στην πίσω πτέρυγα της RB21 του.
🟢 GREEN LIGHT 🟢
FP3 gets underway! A final hour of prep before getting into Quali 💪#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/La8KZ95mNs
— Formula 1 (@F1) October 25, 2025
Γρήγορα, ωστόσο, οι χρόνοι έπεσαν, με τις δύο Ferrari να ξεπερνούν τον οδηγό της Red Bull, αλλά αυτός να επανέρχεται και να βρίσκει επιπλέον 7 δέκατα. Κάπου εκεί, είδαμε και τις πρώτες καλές προσπάθειες με μαλακή γόμα. Ο Carlos Sainz ήταν ο πρώτος με τη γόμα με το κόκκινο σιρίτι που ανέβηκε στην κορυφή, με χρόνο στο 1:18.028.
Περίπου με 20 λεπτά να έχουν περάσει στη διαδικασία, ήρθε η στιγμή να κάνουν τις πρώτες γρήγορες προσπάθειές τους και οι McLaren, φορώντας αρχικά τη μέση γόμα. Norris και Piastri, ωστόσο, δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τον ταχύτερο χρόνο απ’ τις μέσες γόμες, που παρέμενε αυτός του Verstappen…
Lando runs a little wide, followed by Lewis who takes to the Turn 4 run-off road! 🧐👀#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/0gJMezBNAC
— Formula 1 (@F1) October 25, 2025
O Norris, όμως, επανήλθε και ανέβηκε αυτός, ξανά με τη μέση γόμα, στην κορυφή των χρονομέτρων, βρίσκοντα μερικά χιλιοστά από τον χρόνο που ακόμα κρατούσε τον Sainz στην κορυφή.
Τον χρόνο του teammate του, ωστόσο, δεν μπορούσε να ματσάρει στο σημείο αυτό ο Oscar Piastri, όντας μισό δευτερόλεπτο πιο αργός, και εκτός της πρώτης δεκάδας των χρόνων. Συνέχεια στα ίδια για τον Αυστραλό μετά το Austin ή απλά χρόνος δοκιμών πριν το κυρίως πιάτο των κατατακτηρίων;
Οι διαφορές μπροστά παρέμεναν πολύ μικρές, με την απόσταση απ’ τον πρώτο Norris ως τον έκτο, Isack Hadjar, να είναι μόλις 65 χιλιοστά!
Τις μικρές αυτές διαφορές ήρθε να σπάσει ο George Russell, περίπου 20 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Ο οδηγός της Mercedes έγινε ο πρώτος σήμερα που έπεσε κάτω απ’ το 1:18 και βρήκε κάτι παραπάνω από ένα δέκατο απ’ τον χρόνο του Norris.
Ακολούθησαν, στο σημείο αυτό, περισσότερες προσπάθειες με τα μαλακά. Αρχικά, ο Albon απείλησε να κατεβάσει κι άλλο τον γρήγορο γύρο, όμως είχε μπλοκάρισμα στη Στροφή 13 στο στάδιο που έβαλε πρόωρο τέλος στην απόπειρά του.
Ακολούθησαν Hadjar και Piastri που κατέβασαν πάνω από μισό δευτερόλεπτο τον γρήγορο γύρο, ενώ κατόπιν οι Leclerc και Antonelli βρήκαν από μισό δέκατο έκαστος, με τον Ιταλό να πέφτει στο 1:17.2 και να ανεβαίνει προσωρινά πρώτος.
Ο Hamilton, λίγες στιγμές αργότερα, έγινε ο πρώτος που έπεσε κάτω απ’ το 1:17, για να έρθει μετά ο Norris να απαντήσει και να βρει πάνω από τρία δέκατα στο χρόνο του οδηγού της Ferrari και να δείξει πως θέλει να συνεχίσει να κερδίζει τον teammate του στην πίστα (στα έξι δέκατα η διαφορά τους στο σημείο αυτό).
Η κατάταξη των χρόνων δεν άλλαξε πολύ ως το τέλος, με τον Norris να προηγείται με έναν πειστικό χρόνο έναντι των Hamilton και Russell. 5ος χρόνος αλλά 6 δέκατα διαφορά για τον Oscar Piastri, πίσω από την έτερη SF-25 του Leclerc, με τους Verstappen και Antonelli να ακολουθούν. Παράπονα από τον Ολλανδό για έλλειψη πρόσφυσης στο τέλος.
Τη δεκάδα έκλεισαν οι Hadjar, Tsunoda, Bortoleto.
Συνέχεια, πλέον, στη δράση με τις κατατακτήριες των 12, όπου θα διαμορφωθεί και το grid της εκκίνησης ενόψει του αυριανού αγώνα.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα απ’ τη δράση στην Πόλη του Μεξικό, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








