Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος όλων και στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά του Grand Prix στο Μεξικό, αφήνοντας αυτήν τη φορά δεύτερο τον Lando Norris.
Κατευθείαν βγήκαν οι περισσότεροι οδηγοί με την έναρξη της διαδικασίας, έχοντας να δοκιμάσουν μεταξύ άλλων τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli στο διαθέσιμο χρόνο τους. Μέσα σε πέντε λεπτά, όλα τα μονοθέσια βρίσκονταν στην πίστα, τα περισσότερα με την πρωτότυπη γόμα, αλλά τα πράγματα έγιναν γρήγορα περίεργα καθώς βροχή άρχισε να πέφτει ξαφνικά.
Η κατάσταση ωστόσο δεν αποδείχτηκε ιδιαίτερα δραματική, με την ψιχάλα να επηρεάζει μόνο μέρος του σιρκουί και εκεί ελάχιστα. Οι οδηγοί έμειναν ως εκ τούτου εκτός, με τον Verstappen να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στα πειραματικά ελαστικά, με το 1:20.085 να είναι μόλις 24 χιλιοστά ταχύτερο του χρόνου του Norris.
Ο Alex Albon συνέχισε να κλέβει τις εντυπώσεις μετά την καλή παρουσία στο FP1, κατεβάζοντας τον ταχύτερο χρόνο κατά 10 ακόμα χιλιοστά, επίσης με την πρωτότυπη γόμα. Ταχύτερος με «συμβατικά» ελαστικά ήταν την ίδια στιγμή ο Fernando Alonso, στην πέμπτη θέση με τη μεσαία.
Μετά τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους πάντως, όλο και περισσότεροι οδηγοί άρχισαν να στρέφονται προς τις συνηθισμένες γόμες. Ο Verstappen έκοψε πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το χρόνο του Albon με τη μεσαία και τον ακολούθησαν οι δύο Ferrari, έχοντας ανάμεσά τους τον Daniel Ricciardo με τα πειραματικά ελαστικά. Για το μεγαλύτερο μέρος του grid πάντως, τα μεσαία άρχισαν να αποδεικνύονται ταχύτερα, ειδικά με την πρόσφυση να βελτιώνεται σταδιακά.
Με την πάροδο του πρώτου εικοσαλέπτου, την εμφάνισή της άρχισε να κάνει και η μαλακή γόμα. Χρησιμοποιώντας τη, ο Oscar Piastri σκαρφάλωσε στην κορυφή των χρόνων με 1:19.163, ακολουθούμενος από τον Albon, αλλά δεν άργησε να πέσει χαμηλότερα, καθώς πρώτα ο ομόσταβλός του και στη συνέχεια ο Verstappen βελτίωσαν, με τον Ολλανδό να σταματά το χρονόμετρο στο 1:18.686. Δυνατή σε αυτήν τη φάση και η εμφάνιση του Lewis Hamilton, που ανέβηκε προσωρινά τρίτος. Η πρόσφυση πάντως αποδείχτηκε προβληματική για κάποιους, με αρκετές ολισθήσεις και μπλοκαρίσματα.
Αισθητή έκανε τελικά την παρουσία του ο Sergio Perez, που πήρε την τρίτη θέση με τη σειρά του, ενώ ο Ricciardo συνέχισε τους καλούς χρόνους με πλασάρισμα στην τέταρτη θέση.
Τα μαλακά ελαστικά κυριάρχησαν για πάνω από δεκαπέντε λεπτά, με τους περισσότερους οδηγούς να βελτιώνουν αλλά κανένα να μην πλησιάζει τους χρόνους των Verstappen και Norris. Στη σκληρά διεκδικούμενη τρίτη θέση έβαλε πάντως τη Ferrari ο Charles Leclerc, έχοντας πίσω του τον Valtteri Bottas μετά από έναν ποιοτικό γύρο.
Οι Aston Martin ήταν οι μόνες που επέστρεψαν πολύ γρήγορα στα μεσαία ελαστικά, με τους Alonso και Lance Stroll, μετά από κάποια γλιστρήματα, ειδικά ένα επικίνδυνο τετ-α-κε από τον Ισπανό, να επιστρέφουν σε προσομοιώσεις αγώνα και να μη σημειώνουν αντιπροσωπευτικό γρήγορο γύρο.
Για το τελευταίο εικοσάλεπτο άρχισαν να κουμπώνουν και κάποια σετ σκληρών καθώς οι προσομοιώσεις κατατακτηρίων ολοκληρώθηκαν, αλλά αυτό συνοδεύτηκε επίσης από την επιστροφή της βροχής, που, αν και ξανά ελαφριά, απειλούσε να δυναμώσει. Οι χρόνοι προφανώς δεν είδαν περαιτέρω βελτίωση, με τις ομάδες να επικεντρώνονται πλέον σε μεγαλύτερα stint.
Οι απειλές του ουρανού δεν εκπληρώθηκαν ποτέ εντελώς ωστόσο και η διαδικασία έληξε ομαλά, με τους καλύτερους χρόνους να μένουν απαράλλαχτοι. Η ανεπεισοδιακή ώρα σήμαινε επίσης ικανοποιητική συλλογή δεδομένων για όλες τις ομάδες, ακόμα και με το χρόνο που χρησιμοποιήθηκε στα πειραματικά ελαστικά.
Η δράση συνεχίζεται αύριο το βράδυ για την Ελλάδα, με το τρίτο σκέλος ελεύθερων δοκιμαστικών και μεσονύχτιες κατατακτήριες.
1 | 1:18.686 | 26 | ||
2 | 1:18.805 | +0.119s | 31 | |
3 | 1:18.952 | +0.266s | 33 | |
4 | 1:18.955 | +0.269s | 33 | |
5 | 1:18.988 | +0.302s | 29 | |
6 | 1:19.002 | +0.316s | 31 | |
7 | 1:19.024 | +0.338s | 30 | |
8 | 1:19.077 | +0.391s | 29 | |
9 | 1:19.163 | +0.477s | 31 | |
10 | 1:19.227 | +0.541s | 31 | |
11 | 1:19.257 | +0.571s | 34 | |
12 | 1:19.290 | +0.604s | 34 | |
13 | 1:19.415 | +0.729s | 27 | |
14 | 1:19.446 | +0.760s | 23 | |
15 | 1:19.535 | +0.849s | 29 | |
16 | 1:19.642 | +0.956s | 29 | |
17 | 1:19.900 | +1.214s | 26 | |
18 | 1:20.075 | +1.389s | 17 | |
19 | 1:20.112 | +1.426s | 30 | |
20 | 1:20.426 | +1.740s | 30 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!