Ο Max Verstappen μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος στο sprint του Μαϊάμι, αλλά βρέθηκε και πάλι στην κορυφή της διαδικασίας.
Δυνατά έφυγαν Verstappen και Charles Leclerc με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ενώ υπέρ του δέοντος ήταν η ταχύτητα του Sergio Perez, που μπλόκαρε στην πρώτη στροφή και βρέθηκε πολύ ανοιχτά από την αγωνιστική γραμμή, χάνοντας τη θέση του από τον Daniel Ricciardo. Χαμηλότερα, καλή εκκίνηση είχαν οι Lewis Hamilton και Kevin Magnussen, που κινήθηκαν προς τη δεκάδα, ενώ απώλειες είχε ο George Russell.
Η πιο σημαντική εξέλιξη ωστόσο έγινε λίγο παραπίσω, με τον Lance Stroll να κλείνει στην πρώτη στροφή τον Fernando Alonso από τα αριστερά και τον Hamilton να καταφτάνει από τα δεξιά, αποκλείοντας εντελώς την Aston Martin του Ισπανού. Τα πράσινα μονοθέσια κατέληξαν σε επαφή και ο Stroll χτύπησε στη συνέχεια τον Lando Norris, οδηγώντας στην εγκατάλειψη αμφοτέρων, ενώ ο Alonso κατάφερε να φτάσει μέχρι τα pits για αλλαγή πρόσθιας πτέρυγας, πέφτοντας τελευταίος.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας εκλήθη μέχρι τον τέταρτο γύρο, προκειμένου να καθαριστεί η πίστα. Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen έφυγε με ασφάλεια και άνοιξε γρήγορα τη διαφορά του. Στην άλλη Red Bull, ο Perez χρειάστηκε μόνο ένα γύρο για να ξεπεράσει το εμπόδιο της RB μπροστά του, αλλά δεν κατάφερε, ή δεν επιχείρησε, να απομακρυνθεί, γυρνώντας μισό δευτερόλεπτο πιο αργά στο γύρο από τον Leclerc επιτρέποντας στον Ricciardo να χρησιμοποιήσει το DRS για να κρατήσει πίσω του τον Carlos Sainz.
Το DRS επιχείρησε να χρησιμοποιήσει και ο Hamilton, πιέζοντας τον Magnussen και οδηγώντας τον σε λάθος, με το Δανό να κόβει chicane, που του επέφερε ποινή δέκα δευτερολέπτων. Ο Hamilton συνέχισε να κυνηγά τη Haas και να προσπαθεί να περάσει στην πίστα, αλλά ο Magnussen, με τυπικά πεισματική και αμφιλεγόμενη άμυνα, βγαίνοντας εκτός πίστας και έχοντας μικρή επαφή με τη Mercedes, κατάφερε να παραμείνει μπροστά, κερδίζοντας και χρόνο για τον Nico Hulkenberg μια θέση μπροστά.
Στην τρίτη θέση, ο Ricciardo συνέχισε να κρατά πίσω του τον Sainz, φέρνοντας στο παιχνίδι και τον Oscar Piastri που άρχισε να πιέζει τη Ferrari.
Ο Magnussen συνέχισε τις τακτικές παραβίασης ορίων, βγαίνοντας ξανά εκτός πίστας στο 14ο γύρο για να υποχρεώσει τον Hamilton να μείνει πίσω του, προκαλώντας στην πορεία απώλεια θέσης για τον Hamilton που αναγκάστηκε να κόψει υπερβολικά, πέφτοντας πίσω από τον Yuki Tsunoda, που είχε καταφέρει να κρατήσει τα μαλακά του ελαστικά σε λειτουργική κατάσταση. Η κίνηση αυτή έφερε ποινή άλλων δέκα δευτερολέπτων στο Δανό, που εντέλει έπεσε πίσω από τους δύο διώκτες του λίγο μετά.
Αμετάβλητα παρέμειναν τα πράγματα στην υπόλοιπη πίστα, με τον Alex Albon να εξαπολύει ανεπιτυχή επίθεση εναντίον του Russell και τον Sainz να παραμένει κολλημένος στην ουρά του Ricciardo, ενώ ο Alonso προσπέρασε τον Esteban Ocon αλλά στη συνέχεια είδε το Γάλλο να τον αφήνει ξανά τελευταίο. Η μοναδική αλλαγή επήλθε στον τελευταίο γύρο, με τον Hamilton να παίρνει πίσω τη θέση του από τον Tsunoda.
Ο Verstappen πήρε έτσι μια άνετη νίκη, παρά τα παράπονά του για μεγάλη φθορά ελαστικών και κακή πρόσφυση, με τον Leclerc να ακολουθεί κάτι παραπάνω από τρία δευτερόλεπτα πίσω και τον Perez να κλείνει την πρώτη τριάδα. Ο Ricciardo έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην RB από την τέταρτη θέση, μπροστά από τους Sainz και Piastri, ενώ για τη Haas είχε συγκομιδή ο Hulkenberg. Ο τελευταίος βαθμός κατέληξε στον Tsunoda, καθώς ο Hamilton δέχτηκε ποινή διέλευσης μετά το τέλος του sprint, ισοδύναμης με είκοσι δευτερόλεπτα, για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane κατά το πέρασμα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στον πρώτο γύρο.
Οι κατατακτήριες ακολουθούν στις 11 σήμερα το βράδυ. Από μένα, καλή Ανάσταση.
POS | DRIVER | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|
1 | 31:31.383 | 8 | |
2 | +3.371s | 7 | |
3 | +5.095s | 6 | |
4 | +14.971s | 5 | |
5 | +15.222s | 4 | |
6 | +15.750s | 3 | |
7 | +22.054s | 2 | |
8 | +29.816s | 1 | |
9 | +31.880s | 0 | |
10 | +34.355s | 0 | |
11 | +35.078s | 0 | |
12 | +35.755s | 0 | |
13 | +36.086s | 0 | |
14 | +36.892s | 0 | |
15 | +37.740s | 0 | |
16 | +49.347s | 0 | |
17 | +59.409s | 0 | |
18 | +66.303s | 0 | |
NC | +0 lap | 0 | |
NC | +0 lap | 0 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!