Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών επικεφαλής του grid, έχοντας σε κάποια απόσταση πίσω του τις Ferrari.
Όπως και στο FP1, η πλειοψηφία των οδηγών βγήκε στην πίστα με το που πρασίνισε το φως στην έξοδο του pit lane. Με τους περισσότερους να φαίνονται σαφώς πιο άνετοι στις ιδιοτροπίες του νέου οδοστρώματος και ενδεχομένως με πιο άδεια ρεζερβουάρ, οι πρώτοι χρόνοι με μεσαία γόμα σύντομα ξεπέρασαν τους καλύτερους με μαλακή στο πρώτο σκέλος νωρίτερα μέσα στη μέρα. Ο Charles Leclerc τέθηκε επικεφαλής στα δέκα λεπτά με 1:29.497, ο πρώτος που σταμάτησε το χρονόμετρο κάτω από το 1:30, με τους Verstappen και Sergio Perez να ακολουθούν ένα και δύο δέκατα πιο πίσω αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση δε σήμαινε βέβαια ότι τα λάθη έλειψαν εντελώς, με τον Kevin Magnussen να στέκεται πολύ τυχερός που ένα βίαιο τετ-α-κε οδήγησε σε ελαφριά μόνο επαφή με τον τοίχο. Συνολικά πάντως, οι πιο πολλοί παρέμειναν στην αγωνιστική γραμμή.
Ο Verstappen έβγαλε αντίδραση λίγα λεπτά μετά, κατεβάζοντας περαιτέρω στο 1:29.380 παρά ένα κακό δεύτερο κομμάτι. Άνοδο είχε και ο Carlos Sainz, που πλησίασε τους τρεις πρώτους στα δυόμισι δέκατα, πριν τα μονοθέσια αρχίσουν να επιστρέφουν στα pits για αλλαγή ελαστικών και ενδεχομένως προσανατολισμού, με Red Bull και Ferrari ξεκάθαρα μπροστά από τους George Russell, Esteban Ocon και το υπόλοιπο grid παραπίσω.
Αρκετοί ήταν αυτοί που φόρεσαν τα μαλακά ελαστικά για τη δεύτερη φάση, αρχικά ανάμεσα στους πιο αργούς συνδυασμούς. Τη μεγαλύτερη βελτίωση την είδαν οι δύο McLaren, που ανέβηκαν στην κορυφή της κατάταξης με τον Lando Norris να κατεβάζει κατά πολύ το χρόνο στο 1:28.741, έξι δέκατα μπροστά από τον Oscar Piastri που μόνο οριακά νίκησε την επίδοση του Verstappen με τα μεσαία. Ο χρόνος του Norris αποδείχτηκε αξιοπρεπέστατος πάντως, με τους Sainz και Fernando Alonso (που είχε καυστικά σχόλια για την Alpine αφότου παρεμποδίστηκε από τον Ocon) να μην καταφέρνουν να τον ξεπεράσουν στις δικές τους πρώτες προσπάθειες με την ίδια σύνθεση. Δυνατά κινήθηκε και ο Alex Albon που πλασαρίστηκε τρίτος, ανάμεσα στους δύο Ισπανούς.
Ο Verstappen, ο οποίος παραπονέθηκε αρκετές φορές για το στήριγμα του κεφαλιού και τη συσκευή HANS, σημείωσε με τη σειρά του τον ταχύτερο χρόνο με την πιο γρήγορη γόμα, κόβοντας άλλο μισό δευτερόλεπτο από αυτόν του Norris. Από κοντά τον ακολούθησε ο Leclerc και ακόμα πιο κοντά ο Sainz, που βελτίωσε το χρόνο του με τα μαλακά, τα οποία σε εκείνη τη φάση φορούσε το μεγαλύτερο μέρος του grid. Ο Perez επανήλθε στην πρώτη τετράδα, με Red Bull και Ferrari να καταλαμβάνουν ξανά με διαφορά την κορυφή, έχοντας πιο πίσω τον Norris, τις Aston Martin και τον Hamilton ανάμεσα στα δύο πράσινα μονοθέσια. Μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά είχε η πρώτη από τη 15η θέση πάντως λίγο μετά το μέσο της περιόδου και όλοι εκτός του Logan Sargeant είχαν βρεθεί κάτω από το 1:30.
Οι οδηγοί επιδόθηκαν σε γρήγορους γύρους δοκιμάζοντας τις αντοχές της μαλακής γόμας για το επόμενο δεκάλεπτο, χωρίς ωστόσο να πιέζουν για απόλυτους χρόνους. Λίγοι βελτίωσαν ως εκ τούτου, με τον Alonso να καταφέρνει να ανέβει πέμπτος αλλά και πάλι να παραμένει δυόμισι δέκατα μακριά από τον Perez. Σημαντική άνοδο είχε ο Verstappen ωστόσο, που με 1:27.930 έσπασε το φράγμα του 1:28, πριν περάσει μαζί με αρκετούς άλλους στα μεσαία ελαστικά (μερικοί έβαλαν και τα σκληρά) για το τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας.
Οι χρόνοι αναμενόμενα δεν κατέβηκαν άλλο με τις πιο αργές γόμες, αλλά οι ομάδες δεν είχαν την ευκαιρία να εκτελέσουν το πρόγραμμά τους όπως θα ήθελαν καθώς, με δέκα λεπτά να απομένουν, ο Leclerc, μετά από μια μικρή ολίσθηση, έχασε τα φρένα από τη στροφή 7 στην 8 και πήγε ευθεία για τις μπαριέρες, βγάζοντας την κόκκινη σημαία και στέλνοντας άπαντες στα γκαράζ μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του από την πίστα.
Η περίοδος δεν ολοκληρώθηκε επιτόπου, αλλά με λιγότερα από τέσσερα λεπτά να μένουν μετά την επανέναρξη δεν υπήρξε κάποια ιδιαίτερη κινητικότητα, με τους οδηγούς να συμπληρώνουν μερικά χιλιόμετρα ακόμα πριν τη λήξη.
Η δράση συνεχίζεται αύριο τις βραδινές ώρες, με την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών και τις κατατακτήριες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!