Στον Καναδά, οι περισσότερες ομάδες έχουν φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις, γεγονός που αποτελεί αποτύπωση της μάχης που γίνεται κάθε χρόνο στα εργοστάσια των ομάδων στο κυνήγι της καλύτερης απόδοσης.
Ας δούμε λοιπόν τις αναβαθμίσεις που έχει φέρει κάθε ομάδα, κατευθείαν μέσα από το pitlane της πίστας Gilles Villeneuve.
Αρχικά, στη Ferrari έχουν φέρει για το GP του Καναδά δύο διαφορετικές διαμορφώσεις για το Σαββατοκύριακο, τις οποίες θέλουν να δοκιμάσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Το μονοθέσιο του Leclerc έχει την πιο καμπυλωτή διαμόρφωση (το αριστερά φτερό της εικόνας), ενώ στο μονοθέσιο του Vettel οι μηχανικοί της Ferrari έχουν βάλει το πιο συμβατικό πίσω φτερό (δεξιά εικόνα).
Επιπλέον, αλλαγές φαίνεται πως έχει κάνει η Scuderia και στα φρένα των μονοθεσίων της, καθώς η πίστα Gilles Villeneuve χαρακτηρίζεται για την μεγάλη καταπόνηση των δίσκων των φρένων. Συγκεκριμένα, έχουν γίνει διαμορφώσεις στη σωλήνωση που παρέχει αέρα στον δίσκο, η οποία περικλείει τις δαγκάνες των φρένων.
Στη Red Bull τώρα, έχουν φέρει μια τελείως νέα διαμόρφωση για το εμπρός μέρος του μονοθεσίου, πάνω από το εμπρός φτερό. Συγκεκριμένα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία των Mercedes, Renault και Alfa Romeo, οι κόκκινοι ταύροι διαμόρφωσαν μικρά φτερά, τα οποία καθοδηγούν προς τα πλάγια του μονοθεσίου την έξοδο από το S-duct. Επίσης, νέες διαμορφώσεις έχουν έρθει και στα πλαϊνά του μονοθεσίου, σε μια περιοχή όπου οι ομάδες έχουν δώσει μεγάλη έμφαση τα τελευταία χρόνια, ενώ μέχρι και στις ζάντες του μονοθεσίου, η ομάδα με έδρα το Milton Kaynes έχει εισαγάγει μια ειδική διαμόρφωση στο μπουλόνι για να το κάνει πιο αεροδυναμικό, καθώς η ροή του αέρα περνά από τον τροχό.
Και η Renault ωστόσο έχει φέρει νέα εξαρτήματα στον Καναδά, με τις φωτογραφίες παρακάτω να δείχνουν τους νέους καθρέφτες που εισήγαγε η γαλλική ομάδα, ένα σχέδιο που αρχικά υιοθετήθηκε από τη Ferrari, ενώ στη συνέχεια πολλές ομάδες ακολούθησαν αυτή τη φιλοσοφία. Ωστόσο, αλλαγές έχουν γίνει και στο πάτωμα της RS19, καθώς έχει ενταχθεί ένα ειδικό πτερύγιο πάνω από τα κενά του πατώματος, για την καλύτερη εκτροπή της ροής.
Στον χορό των αναβαθμίσεων έχουν μπει ωστόσο και πολλές άλλες ομάδες. Συγκεκριμένα, η McLaren έχει φέρει για το Grand Prix του Καναδά ειδική διαμόρφωση για τον καθρέφτη, που θυμίζει αρκετά τη διαμόρφωση που έχει η Mercedes στη W10, ενώ αλλαγές έχει κάνει η βρετανική ομάδα και στο εμπρός φτερό, έχοντας φέρει πολλές διαφορετικές διαμορφώσεις με σκοπό πάντα να δει μέσα από τα δεδομένα των δοκιμών ποιο φτερό είναι αυτό που δίνει στο μονοθέσιο καλύτερη απόδοση.
Η Racing Point συνεχίζει την προσπάθειά της να εξελίξει το μονοθέσιο, φέρνοντας στην πατρίδα του οδηγού της, Lance Stroll, νέο πίσω φτερό, σε σχήμα “κουταλιού”. Αυτή η διαμόρφωση θα της επιτρέψει να ανταλλάξει την αντίσταση με την κάθετη δύναμη, με το πιο ρηχό, εξωτερικό τμήμα του φτερού, κοντά στα κατακόρυφα τμήματα του φτερού, να παράγει λιγότερη αντίσταση και κάθετη δύναμη. Επίσης, στη φωτογραφία παρακάτω είναι ορατή μια διαμόρφωση σε σχήμα “V” στο κέντρο του φτερού στο πάνω μέρος, η οποία έχει εισαχθεί επίσης με σκοπό να μειώσει την αντίσταση.
Τη συγκεκριμένη διαμόρφωση στο πίσω φτερό έχει φέρει και η Toro Rosso, με τον συγκεκριμένο σχεδιασμό να προτιμάται καθώς συνεισφέρει στην καλύτερη τελική ταχύτητα στις ευθείες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!