Ο Lando Norris βρέθηκε στην κορυφή της μοναδικής περιόδου δοκιμαστικών για το Grand Prix της Κίνας του 2025, μπροστά από τον Charles Leclerc της Ferrari, ενώ ο Max Verstappen έμεινε στη 15η θέση.
Ο Norris σημείωσε 1:31.504 για να πάει πιο γρήγορα από όλους και 0.454 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Leclerc που ήταν δεύτερος ενώ ο Oscar Piastri ήταν τρίτος ταχύτερος πάνω από έξι δέκατα από τον teammate του.
Η περίοδος ξεκίνησε σε ηλιόλουστες και ζεστές συνθήκες, και ως η μοναδική περίοδος δοκιμαστικών αυτό το Σαββατοκύριακο, οι ομάδες και οι οδηγοί δεν έχασαν καθόλου χρόνο για να ξεκινήσουν καθώς τα αυτοκίνητα παρατάσσονταν στο pitlane περιμένοντας το πράσινο φως.
Ο Bearman ήταν ο πρώτος οδηγός που βγήκε στην πίστα με όλους τους οδηγούς να έχουν τα μεσαία ελαστικά στα αυτοκίνητά τους στην αρχή της περιόδου. Ο Albon σύντομα πήγε βαθιά στη στροφή 1 και είχε ένα πέρασμα στα χαλίκια. Ο Lawson, από την άλλη πλευρά, δοκίμασε την χαλικοπαγίδα στο εξωτερικό της στροφής 2. Ο Tsunoda ήταν ευχαριστημένος με το επίπεδο πρόσφυσης στην πίστα που επανασφαλτοστρώθηκε, ισχυριζόμενος ότι ήταν «είχε αρκετή πρόσφυση» σε σύγκριση με πέρυσι. Ο Albon ανέφερε ότι υπήρχε κάτι χαλαρό γύρω από τα πεντάλ του.
Πράγματι, οι χρόνοι στο Practice ήταν ήδη σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτεροι από τον χρόνο που καταγράφηκε στην ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο Norris έκανε σύντομα ένα 1:33.336 δ. που ήταν ταχύτερο από το χρόνο της pole που είχε οριστεί το 2024. Ο Piastri σύντομα πήγε ακόμα πιο γρήγορα, μόνο που ο Hamilton πήγε πιο γρήγορα και από τους δύο. Ο μηχανικός του Piastri τον ρώτησε για το αυτοκίνητό του και ο Αυστραλός απάντησε ότι ήταν “λίγο νευρικό στην υψηλή ταχύτητα”.
Οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν με κάθε επιπλέον γύρο στην πίστα, καθώς η νέα επιφάνεια φαινόταν να μαζεύει ελαστικό αρκετά γρήγορα.
Ο Hamilton έτρεξε λίγο διάπλατα στα kerbs βγαίνοντας από τη στροφή 16 με σπινθήρες να πετάνε από το πάτωμα του αυτοκινήτου του. Ο Verstappen είχε μία έντονη στιγμή στη στροφή 1 ενώ βρισκόταν σε χρονομετρημένο γύρο και έπρεπε να ματαιώσει την προσπάθειά του.
Ο Gasly ανέφερε ότι “όλοι οι διακόπτες είναι λάθος” στο τιμόνι του. Ο Γάλλος αναφερόταν σε εφεδρικό τιμόνι. Μια επανεκκίνηση θα πρέπει να λύσει το πρόβλημα.
Πάνω από τα μισά στη περίοδο και κανένας από τους οδηγούς δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμα τα Soft ελαστικά. Απλά μαζεύανε γύρους στα μεσαία.
Ο Norris είχε σύντομα μια μεγάλη στιγμή στη στροφή 1, αλλά συνέχισε, χωρίς προβλήματα. Αλλά ο Leclerc λίγο μετά είχε μια πιο δραματική στιγμή στη στροφή 1, έχασε το πίσω μέρος και κατέληξε στο χαλίκι. Μπόρεσε να συνεχίσει.
Ο Antonelli ανέφερε ότι υποφέρει από φουσκάλες με το μπροστινό αριστερό ελαστικό του, μόνο που ο μηχανικός του ανέφερε ότι ήταν ένα ζήτημα για όλους. Ο Hamilton, στο δρόμο του προς τα pits, έχασε το φρενάρισμα και μπήκε αρκετά βαθιά. Ο Antonelli μπήκε επίσης στα πιτς με πολύ ταχύτητα και κλείδωσε τροχούς.
Με 13 λεπτά να απομένουν, ο Doohan πάρκαρε την Alpine του στην άκρη του δρόμου αναφέροντας ότι δεν είχε υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι και το αυτοκίνητο έσβησε. Ως αποτέλεσμα, η κόκκινη σημαία κυμάτισε.
Η περίοδος ξεκίνησε ξανά με εννέα λεπτά να απομένουν και οι οδηγοί έκαναν ουρά στο τέλος του pitlane για να εκμεταλλευτούν τον πολύτιμο χρόνο που απομένει και τελικά το Soft ελαστικό ήταν η επιλογή όλων.
Μετά από ένα σύντομο τρέξιμο στα Softs, που είδε τον Verstappen να ματαιώνει δύο προσπάθειες, είδαμε και τον Piastri να βγαίνει λίγο στα χαλίκια στην τελευταία στροφή χάνοντας περίπου μισό δευτερόλεπτο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!