Με το 1-2 έφυγε η McLaren από τη Βαρκελώνη, που αν και δέχτηκε την επίθεση του Verstappen με διαφορετική στρατηγική, άντεξε και πήρε κι άλλο έδαφος στη μάχη του τίτλου. Πιο κερδισμένος απ’ όλους ο Piastri!
Πάμε να δούμε όσα έγιναν σήμερα, στην πίστα του Montmelo!
Suited and booted for the race start 💪#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/Skk8SgKK6Z
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Στις 16:00 Ώρα Ελλάδος, λοιπόν, τα 20 μονοθέσια του grid ξεκίνησαν για τον γύρο σχηματισμού τους. Λίγο αργότερα, τα πέντε κόκκινα φώτα που σηματοδοτούσαν την έναρξη του αγώνα, έσβησαν, με την εκκίνηση να γίνεται χωρίς σοβαρά δράματα.
Η κακή εκκίνηση του Norris άνοιξε την πόρτα στον Max Verstappen να επιτεθεί και να πάρει τη δεύτερη θέση, ενώ ο Piastri είχε μια απροβλημάτιστη εκκίνηση κρατώντας την πρωτιά.
Ακριβώς πιο πίσω, ο Russell έχασε δύο θέσεις από τις Ferrari που είχαν καλή εκκίνηση.
Ο Verstappen σύντομα βρέθηκε εντός δευτερολέπτου από τον Piastri, παίρνοντας το όφελος του DRS. Την ίδια στιγμή, ο Norris έχανε έδαφος, μένοντας τρίτος και 2,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον teammate του.
LAP 1/66
Piastri retains the lead but Verstappen is into second place! 😲
The Ferrari duo battle their way past Russell 💨#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/eY2g6BQbC0
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Σταδιακά, το σκηνικό άρχισε να γυρίζει υπέρ των οδηγών της McLaren: ο Piastri άνοιξε διαφορά πάνω από τρία δευτερόλεπτα απ’ τον Ολλανδό, την ώρα που ο Norris ροκάνιζε τη διαφορά, θέλοντας να μπει στο DRS του Verstappen και να τον απειλήσει.
Λίγο πιο πίσω, η Ferrari έδωσε εντολή στα μονοθέσιά της να αλλάξουν θέσεις, με τον Leclerc να δείχνει πως έχει τον ρυθμό να κινηθεί ταχύτερα απ’ τον teammate του, Hamilton.
Στον 13ο γύρο, ο Norris επιτέθηκε στον Verstappen για να ανακαταλάβει τη 2η θέση. Ο οδηγός της Red Bull, γνωρίζοντας πως δεν ήταν σε θέση να διαχειριστεί τα ελαστικά με τον ίδιο τρόπο με την MCL39, δεν πάλεψε ιδιαίτερα, αφήνοντας τον Norris να εξαφανιστεί μπροστά.
LAP 13/66
Norris passes Verstappen for P2 in a slam-dunk move, putting McLaren back in a 1-2 position! 💨#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/LfkjWwq0db
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Μόλις έναν γύρο μετά, ο Verstappen προχώρησε σε αλλαγή ελαστικών, αλλάζοντας τη μαλακή για μαλακή. Εδώ, θα μπορούσε να φανεί εάν θα μπορούσε να κάνει κάποιο undercut στις δύο McLaren…
Λίγους γύρους αργότερα, ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Ferrari για την πρώτη αλλαγή ελαστικών τους. Σε σχέση με τον Verstappen, οι Leclerc και Hamilton επέλεξαν να πάνε στη μέση γόμα, διαφοροποιώντας τη στρατηγική τους.
Η πρώτη MCL39 που άλλαξε ελαστικά ήταν αυτή του Norris, στον 21ο γύρο. Ο Βρετανός, άλλαξε τη μαλακή για μέση, έπεσε πίσω από τον Verstappen αλλά με πολύ πιο ανθεκτική και φρέσκια γόμα, θα επιχειρούσε να περάσει ξανά μπροστά του.
Έναν γύρο μετά, ακολούθησε και ο Piastri για φρέσκια μέση. Και ο Αυστραλός βγήκε πίσω από τον Verstappen, και επίσης θα έπρεπε να περάσει τον Ολλανδό στην πίστα. Σύμμαχός του, ωστόσο, θα ήταν το offset στη φθορά των ελαστικών.
Στον 30ο γύρο, ο Verstappen μπήκε από την πρωτοπορία για τη δεύτερη αλλαγή του, βάζοντας τη μέση γόμα, και πέφτοντας πίσω από τον Leclerc. Όλα έδειχναν πως ο Ολλανδός θα πήγαινε για στρατηγική τριών αλλαγών στα ελαστικά!
LAP 30/66
Box, box! 📦 Verstappen pits for medium tyres, therefore he’s set to do a three-stop race this afternoon 😯#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/F0D76AUL7V
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Σταδιακά, ο Verstappen μάζεψε τη διαφορά από τις δύο McLaren, φτάνοντας κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Norris. Η πίεση αυξανόταν, καθώς τα πράγματα έδειχναν πως δεν θα είναι περίπατος για την ομάδα του Woking μέχρι το τέλος…
Τελικά, ο Verstappen μπήκε πρώτος για την τελευταία του αλλαγή, στον 48ο γύρο, με ξεκάθαρο στόχο να ροκανίσει τη διαφορά λόγω undercut.
Η McLaren ανταποκρίθηκε άμεσα, βάζοντας στον επόμενο γύρο πρώτα τον Norris για νέα μαλακή γόμα και ακολούθως τον Piastri. Ο Norris βγήκε μπροστά από τον Ολλανδό για μόλις ένα δευτερόλεπτο, ενώ και ο Αυστραλός που ακολούθησε είδε τη διαφορά να μειώνεται, όμως να διατηρείται πρώτος.
Από το σημείο αυτό και μετά, για μερικούς ακόμα γύρους, οι πρώτοι τρεις διατήρησαν τις θέσεις τους, με τη Red Bull αφενός να ασκεί πίεση, αφετέρου όμως να μην μπορεί να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.
Στον 55ο γύρο, ωστόσο, τα πράγματα ανακίνησε η έξοδος του Antonelli λόγω μηχανικού προβλήματος, που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και εξουδετέρωσε τις διαφορές.
Αμέσως, οι πρώτοι τρεις μπήκαν για νέο σετ ελαστικών, με τις McLaren να βάζουν μαλακή αλλά τον Verstappen να βάζει φρέσκια σκληρή γόμα, καθώς δεν υπήρχε άλλη οψιόν διαθέσιμη.
Πίσω από τον Ολλανδό, όλοι οι άλλοι έβαλαν μαλακή, κάτι που σήμαινε πως στην επανεκκίνηση ο οδηγός της Red Bull θα δεχόταν πίεση.
LAP 55/66
🟡 SAFETY CAR 🟡
Off the road goes Antonelli! 😮#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/XGDTRzpSP5
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Και έτσι κι έγινε, με τον Verstappen να γλιστρά στην επανεκκίνηση και να χάνει την 3η θέση από τον Leclerc (οι δυο τους είχαν επαφή πλευρικά), ενώ μπροστά οι δύο McLaren απομακρύνονταν. Επίσης, ο Ολλανδός προς στιγμήν έχασε και τη θέση του από τον Russell, βγαίνοντας εκτός πίστας για να την ανακτήσει.
Λίγο αργότερα, ο Verstappen δέχτηκε εντολή να αφήσει τον Russell να περάσει, ωστόσο αρχικά δεν το έκανε με τους δυο τους να έχουν επαφή για την οποία θα δεχόταν έρευνα από τους αγωνοδίκες. Εν τέλει, ο Ολλανδός δέχτηκε ποινή δέκα δευτερολέπτων που τον έριξε 10ο!
LAP 65/66
Verstappen and Russell come to blows!! 😱😱
The message from Red Bull to Verstappen: “Can you let Russell through?” 📻#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/4Ng3y0CwxC
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Και πιο πίσω, ωστόσο, τα πράγματα δεν ήταν ήρεμα, με τον Hulkenberg να κάνει τρομερό αγώνα και να τερματίζει 5ος, μπροστά από τον Lewis Hamilton(!), ενώ ακολούθησαν Hadjar, Gasly και Alonso, με τον Ισπανό να παίρνει τους πρώτους του βαθμούς για φέτος!
Κάπως έτσι, Piastri και McLaren επεξέτειναν τη διαφορά τους στα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών, ενώ μεγάλος χαμένος του GP είναι ο Verstappen, που έφτασε να διεκδικεί τη νίκη, αλλά εν τέλει φεύγει με μόλις ένα βαθμό από την Ισπανία!
Πλέον, επόμενος αγώνας για τη Formula 1 είναι το GP του Καναδά, στην πίστα Gilles Villeneuve του Montreal, το τριήμερο 13-15 Ιουνίου!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!