Ο Max Verstappen μετέτρεψε την pole σε νίκη στο sprint στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, έχοντας αντισταθεί στην πρώιμη πίεση από τον Lando Norris για να διεκδικήσει μια απροβλημάτιστη πρώτη νίκη μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης του Ιουνίου.
Ο Verstappen πέτυχε τη νίκη με διαφορά 3,9 δευτερολέπτων έναντι του Carlos Sainz, ο οποίος πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Norris στη στροφή 1 για να αρπάξει τη δεύτερη θέση.
Ο Norris είχε ρίξει τη McLaren του στην εσωτερική του Charles Leclerc στην πρώτη στροφή και μετά διατήρησε αρκετή ορμή για να καθίσει στην εξωτερική του George Russell στη στροφή 3 για να αναλάβει την εσωτερική γραμμή για την επόμενη στροφή για να ανέβει στη δεύτερη θέση.
Στη συνέχεια, έμεινε στην περιοχή DRS του Verstappen για τους πρώτους γύρους, κλείνοντας τη διαφορά στη μεγάλη πίσω ευθεία, αλλά χωρίς αρκετό ρυθμό για να δοκιμάσει τον αντίπαλο του πρωταθλήματος με μια κίνηση στη στροφή 12.
Αλλά ο Verstappen σταθεροποιήθηκε και δημιούργησε ένα περιθώριο στο ένα δευτερόλεπτο για να εξασφαλίσει ότι ο Norris δεν θα μπορούσε πλέον να χρησιμοποιεί DRS, κάτι που έριξε τον Βρετανό στα νύχια του συμπατριώτη του Russell.
Αυτό έκανε τον Norris να πέσει πίσω ένα ακόμη δευτερόλεπτο στην άμυνα από τον οδηγό της Mercedes. Η πρόκληση του Russell υποχώρησε καθώς πάλευε με τη φθορά των ελαστικών και ο Norris προσπάθησε στη συνέχεια να επιστρέψει κοντά στον Verstappen για το δεύτερο μισό του αγώνα των 19 γύρων.
Παρόλο που ο Norris άρχισε να μειώνει τη διαφορά των δύο δευτερολέπτων και πλησίασε μόλις 1,2 δευτερόλεπτα πίσω, ο Verstappen κατάφερε να βγάλει περισσότερο ρυθμό από μια βελτιωμένη Red Bull και να ανακτήσει το πλεονέκτημά του, πατώντας σε μερικά ακόμη δέκατα για να αποκρούσει πλήρως την πρόκληση από τον Norris καθώς ο οδηγός της McLaren υποχώρησε.
Στη συνέχεια, ο Sainz το εκμεταλλεύτηκε. Ο Ισπανός είχε βάλει τον εαυτό του στο παιχνίδι έχοντας περάσει τον Leclerc στον πέμπτο γύρο με μια μελετημένη κίνηση στη στροφή 15 και άφησε τον Μονεγάσκο να βγει ανοιχτά. Ο Russell ήταν τότε εύκολη λεία για τον Sainz, ο οποίος στη συνέχεια άρχισε να πιάνει τον Norris.
Έχοντας μπει στη ζώνη DRS του Norris, ο Sainz έμεινε κοντά στον τελευταίο τομέα του προτελευταίου γύρου και όρμησε στον Norris στην ανηφορική στροφή 1, αναγκάζοντας τον πρώην team-mate του σε ένα lock-up που εξασφάλισε ότι ο οδηγός της Ferrari θα βγει στον καθαρό αέρα δεύτερος.
Ο Norris κράτησε την τρίτη θέση με νύχια και με δόντια, και παραλίγο να χτυπήσει με τον Leclerc στη στροφή 15 στον τελευταίο γύρο, καθώς ο οδηγός της Ferrari έμεινε έκπληκτος από το πρόωρο φρενάρισμα του στη σφιχτή αριστερή στροφή. Το περιστατικό ήταν προς διερεύνηση από τους αγωνοδίκες αλλά έκριναν ότι δεν υπήρχε κάτι περεταίρω.
Ο Russell έπεσε στην πέμπτη θέση, οκτώ δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc, για να τερματίσει μπροστά από τον team-mate του Hamilton – ο οποίος είχε έναν ήσυχο αγώνα καθώς οι λάμψεις του ρυθμού της Mercedes εξαφανίστηκαν στη ζέστη. Η W15 μάλλον μάσησε τα πίσω ελαστικά της για να κοστίσει ρυθμό στα τελικά στάδια.
Ο Kevin Magnussen τερμάτισε έβδομος καθώς ο team-mate του στη Haas Nico Hulkenberg κέρδισε τον τελευταίο βαθμό. Ο Magnussen αψήφησε την εντολή να αφήσει τον Yuki Tsunoda να ξαναπεράσει νωρίτερα στον αγώνα καθώς ένιωσε ότι ο οδηγός της RB τον είχε απωθήσει σε μια προσπάθεια να περάσει.
Στη συνέχεια, ο Tsunoda αμύνθηκε σκληρά από τον Sergio Perez και τον Oscar Piastri στα τελευταία στάδια του αγώνα, αλλά τελικά προσπεράστηκε και από τους δύο οδηγούς παρά την ισχυρή άμυνά του και έπεσε έξω από το top 10. Ο Piastri κράτησε στη 10η θέση παρά την ποινή πέντε δευτερολέπτων για τον αναγκασμό του Pierre Gasly να πάει εκτός πίστας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!