Ο Max Verstappen επέστρεψε από μια σύντομη διακοπή λόγω κινητήρα, που λέγεται ότι ήταν αποτέλεσμα ενός προβλήματος αισθητήρα, για να ανέβει στη κορυφή του Practice1 για το Grand Prix της Αυστρίας.
Σε μια περίοδο που ο Verstappen αντιμετωπίζει μια πιθανή ποινή στο grid για κινητήρα, ένα σφάλμα κατά τη διάρκεια του P1 τον οδήγησε να σταματήσει στην κύρια ευθεία, αλλά, γυρίζοντας πίσω στα pits, επέστρεψε στη πίστα μόλις λίγα λεπτά αργότερα.
Συνέχισε με το να δώσει το ρυθμό με 1:05.685, φέρνοντάς τον 0.276 δεύτερα πάνω από τον Oscar Piastri ενώ ο Charles Leclerc ήταν τρίτος.
Μετά τη λαμπερή ηλιοφάνεια της Βαρκελώνης, λίγες σταγόνες βροχής χαιρέτησαν τους οδηγούς καθώς η πίστα είδε το πράσινο φως για τη μία και μοναδική ώρα δοκιμαστικών για Sprint Σαββατοκύριακο.
Ο Lewis Hamilton πήγε αρχικά γρήγορα με 1:07,9, οι οδηγοί βγήκαν με ένα μείγμα σκληρών και μεσαίων ελαστικών. Ο Lando Norris, που τρέχει το μπροστινό φτερό παλαιών προδιαγραφών της McLaren σε μια συγκριτική δοκιμή, ήταν στην τρίτη θέση πίσω από τους δύο οδηγούς της Mercedes.
Ο Max Verstappen μπήκε στη μάχη με τη Mercedes για την P1, ο Ολλανδός ανταλλάσσει χτυπήματα με τον George Russell και τον Hamilton. Ο Nico Hulkenberg είχε μια στιγμή με τον Charles Leclerc, με τον οδηγό της Haas να λέει: «Όλα αυτά τα παραπωνιάρικα κλαίνε εδώ με την κίνηση».
20 λεπτά μέσα στη περίοδο ήταν ακόμα Russell v Hamilton v Verstappen για την πρώτη θέση με τον Hamilton να έρχεται μετά με 1:06.254 για να δώσει το ρυθμό.
Και παραδόξως, το Race Control δεν είχε ακόμη ανακοινώσει ούτε έναν διιαγραμμένο χρόνο γύρου λόγω των ορίων της πίστας αφού οι διοργανωτές του αγώνα έβαλαν χαλίκι στις εξωτερικές των στροφών.
Ο Yuki Tsunoda αντιμετώπιζε μερικά προβλήματα και ζήτησε από τον RB να αλλάξει την κολόνα του τιμονιού του μόνο για να του πουν «όχι τώρα, τέλος της περιόδου».
Ωστόσο, το πρόβλημά του δεν ήταν τόσο σοβαρό όσο του Verstappen, καθώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σταμάτησε στην κύρια ευθεία, αναφέροντας «πρόβλημα κινητήρα» καθώς κούνησε το κεφάλι του. Αυτό έφερε έξω τις κόκκινες σημαίες με τους βοηθούς να έρχονται να τον βοηθήσουν για να σπρώξουν τη Red Bull του μέσα από ένα πάνελ εξόδου στον τοίχο του πιτ.
Αλλά μόνο λίγα λεπτά αργότερα, ο Ολλανδός επέστρεψε στη πίστα, μαζί με τους αντιπάλους του για τα τελευταία 23 λεπτά.
Ο Alex Albon είχε μια έντονη στιγμή καθώς βγήκε εκτός αγωνιστικής γραμμής για την κυκλοφορία, αλλά δεν του είπαν ότι στην πραγματικότητα έρχονταν δύο αυτοκίνητα, οπότε όταν επέστρεψε στην αγωνιστική γραμμή τον έπιασε ο Tsunoda.
Τα τελευταία 10 λεπτά είδαν τις παραδοσιακές διαδρομές με μαλακά ελαστικά, τον Lance Stroll στη δεύτερη θέση, τον Tsunoda στην P4 και τις Sauber στην πρώτη δεκάδα. Ωστόσο, οι τέσσερις πρώτες ομάδες δεν είχαν κάνει ακόμη την αλλαγή σε ελαστικά.
Ο Charles Leclerc, ο οποίος είχε πέσει στην P8, πήγε πιο γρήγορα αλλά έχασε από τον Verstappen, ενώ το κυκλοφοριακό εμπόδισε τον Russell και ο Norris βγήκε εκτός πίστα ενώ είχε κάνει μωβ τον πρώτο τομέα.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε με τον Verstappen στην P1 με 1:05.685, φέρνοντάς τον 0.276 δεύτερα πάνω στον Oscar Piastri ενώ ο Leclerc ήταν τρίτος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!