Με εκπληκτική οδήγηση, ο Max Verstappen δεν έκανε το παραμικρό λάθος στην Ιταλία και πήρε την 3η νίκη της σεζόν, μπροστά από τις δύο McLaren!
Πάμε να δούμε όσα συναρπαστικά έγιναν σήμερα, στην πίστα της Monza!
Στις 16:00, τα μονοθέσια ξεκίνησαν για τον γύρο σχηματισμού τους, καθ’ οδόν προς μια από τις πιο δύσκολες εκκινήσεις στο πρωτάθλημα της F1, με τα φρένα για το πρώτο chicane να επιφυλάσσουν πάντα εκπλήξεις διαχρονικά.
Time to go racing at the Temple of Speed 👊#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/KnZN8c79nU
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Λίγες στιγμές αργότερα, η εκκίνηση του Ιταλικού GP επιφύλασσε εγκατάλειψη πριν καν σβήσουν τα πέντε κόκκινα φώτα. Η Sauber, κάλεσε εντός των pit τον Nico Hulkenberg στο τέλος του γύρου σχηματισμού, για εγκατάλειψη!
Η εκκίνηση είδε μάχη ανάμεσα στους δύο πρώτους, με τον Verstappen να βγαίνει εκτός στο πρώτο chicane και να παραμένει πρώτος. Προσωρινά 4ος έπεσε ο Piastri, πίσω απ’ τον Leclerc, ωστόσο επανήλθε στην πρώτη Lesmo 4ος.
Άμεσα, η Red Bull ζήτησε απ’ τον οδηγό της να αφήσει τον Norris να περάσει, με τον οδηγό να ακολουθεί την οδηγία.
Μάλιστα, στη μάχη πάλι στα φρένα του πρώτου chicane, ο Leclerc επανακατέλαβε την 3η θέση, εκμεταλλευόμενος και τη γραμμή του Αυστραλού που κόλλησε στιγμιαία πίσω απ’ τον Verstappen.
Πιο πίσω, την ώρα που Norris-Verstappen και Leclerc-Piastri είχαν τις δικές τους μάχες, Ο Bortoleto βρέθηκε μπροστά απ’ τον Antonelli, ενώ 8ος είχε ανέβει ο Lewis Hamilton!
Στο τέλος του 3ου γύρου, ο Verstappen, με τη βοήθεια πλέον και του DRS, πήρε ξανά την πρώτη θέση και προσπάθησε να απομακρυνθεί απ’ τον Norris που κατάφερε και άμεσα, βγαίνοντας εκτός ζώνης αμέσως μετά.
LAP 4/53
Verstappen retakes the lead!! #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/bInNTaLkR2
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Ενώ ο Verstappen άνοιγε τη διαφορά στα 1,7 δευτερόλεπτα, ο Piastri έπαιρνε ξανά την 3η θέση, έχοντας χάσει λίγο έδαφος όσο έμενε πίσω απ’ τον οδηγό της Ferrari. Πιο πίσω, όμως, η άλλη Ferrari, κέρδιζε μια ακόμα θέση, με τον Hamilton να ανεβαίνει 7ος και να επιτίθεται στον Bortoleto, κερδίζοντας άμεσα μια ακόμα θέση!
Με τους γύρους να περνούν, ο Verstappen έχτισε σταδιακά μια διαφορά πάνω από 4 δευτερόλεπτα, με διαδοχικούς ταχύτερους γύρους. Αντίστοιχα, ο Norris, που παλεύει με τον teammate του για τον τίτλο, κρατούσε πάνω από 5 δευτερόλεπτα πίσω του τον Piastri, με την τριάδα του βάθρου να απομακρύνεται απ’ το υπόλοιπο grid.
Leclerc και Russell είχαν τη δική τους μάχη, με τον Μονεγάσκο να κρατιέται, ενώ πιο πίσω τους παραμόνευε και ο Hamilton…
Στον 19ο γύρο, είδαμε και την πρώτη αλλαγή ελαστικών (με εξαίρεση την αλλαγή του Lawson στον 9ο γύρο από μαλακή σε σκληρή). Ο 11ος Bearman ήταν αυτός που έκανε την αρχή, αλλάζοντας τη μέση για τη σκληρή γόμα. Θα ήταν αυτή η κίνηση το έναυσμα για πολλές ακόμα αλλαγές ελαστικών προς αποφυγή ενός undercut;
Tsunoda, Bortoleto και Alonso ακολούθησαν, με τον Ισπανό να κερδίζει μια θέση απ’ τα pits, ενώ ο Ιάπωνας δεν κατάφερε να κρατηθεί μπροστά απ’ τον Βρετανό, χάνοντας τη δυνητική 10η θέση στη φάση αυτή.
Το κέρδος του Alonso, ωστόσο, γρήγορα εξανεμιστήκε. Σπασμένη ανάρτηση για τον αρκετές φορές άτυχο Ισπανό, στην έξοδο της Ascari και τέλος αγώνα. Σε ένα GP που έδειχνε έτοιμος για ακόμα μια γενναία βαθμολόγηση, ήρθε εγκατάλειψη…
LAP 25/53
Alonso is running slow and it looks like his race is over 😖#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/3Z9eF5IygJ
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Στον 28ο γύρο έκανε αλλαγή ο πρώτος οδηγός απ’ τους προπορευόμενους, με τον Russell να βάζει σκληρή γόμα και να επιχειρεί έτσι να επιτεθεί στον Leclerc μέσω του undercut.
Η απάντηση του Leclerc στον Russell ήρθε στο τέλος του 34ου γύρου, με τον Μονεγάσκο να κρατά άνετα τη θέση του απ’ τον Βρετανό, καθ’ οδόν προς μια δυνητική 4η θέση!
Στον 37ο γύρο, ο πρωτοπόρος, Verstappen, έκανε την αλλαγή του, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Είχε προηγηθεί μια μικρή αντεπίθεση απ’ τον Norris, που έριξε τη διαφορά απ’ τα 6,4 στα 5 δευτερόλεπτα.
Πλέον, η “μπάλα” βρισκόταν στο γήπεδο της McLaren για το πώς θα απαντήσει…
Αυτή ήρθε στον 46ο γύρο, αρχικά με τον Piastri να βάζει τη μαλακή γόμα. Έναν μόλις γύρο μετά, μπήκε και ο teammate του, επίσης για τη μαλακή γόμα, αλλά με ένα pitstop πολύ αργό που του στοίχισε τη δεύτερη θέση!
Κάπως έτσι, ο Verstappen πήρε χωρίς ιδιαίτερη πίεση την καρό σημαία, κατακτώντας την 3η του νίκη για φέτος, 20 σχεδόν δευτερόλεπτα μπροστά από το επόμενο μονοθέσιο!
Πίσω από τον Ολλανδό, οι δύο MCL39 αντάλλαξαν θέση μετά από εντολή της ομάδας, η οποία ήθελε να αποκαταστήσει μέρος της ζημιάς που προκάλεσε στην αλλαγή του οδηγού της.
LAP 47 & 48/53
Drama at McLaren 🤯
Piastri pits first followed by Norris the next lap but it’s a slow stop for the Briton and he loses track position to his title rival! #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/yVcdgUdCif
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Πίσω από τους τρεις του βάθρου, ο Leclerc τερμάτισε σε μια μοναχική 4η θέση, μπροστά από τους Russell και Hamilton. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Albon, Antonelli, Bortoleto και Hadjar, ενώ ο Antonelli έπεσε 9ος, λόγω παραβίασης των ορίων πίστας πολλαπλές φορές!
Here’s the McLaren team radio moment 📻🔊#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/IwU1ozOYvg
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Πλέον, η Formula 1 φεύγει από την Ευρώπη, με σειρά να παίρνει το Μπακού και το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, το τριήμερο 19-21 Σεπτεμβρίου!
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση της F1, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!