Ο Oscar Piastri έκανε τον ταχύτερο χρόνο στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών στο Spa, όπου οι απόλυτες επιδόσεις ήταν δευτερευούσης σημασίας.
Με το χρόνο για «πειράματα» να είναι περιορισμένος ελέω του sprint, το ζήτημα των ελαστικών να είναι μείζον, καθώς η Pirelli δοκιμάζει πιλοτικά τη διάθεση συνθέσεων με μεγαλύτερη μεταξύ τους διαφορά σκληρότητας (συγκεκριμένα, στο Spa έχει φέρει τη C4, τη C3 και τη C1) και οκτώ ομάδες να έχουν φέρει αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, το πρόγραμμα αναμενόμενα έδωσε έμφαση στις ιδιαιτερότηρες του τριημέρου. Έτσι οι οδηγοί βγήκαν γρήγορα στην πίστα, η C1 κυριάρχησε και προσομοιώσεις αγώνα ήταν η προτεραιότητα.
Μεγάλος χαμένος ο Carlos Sainz, ο οποίος έμεινε στα pits για μισή ώρα με μηχανικό πρόβλημα, ένα ακόμα που έρχεται να προστεθεί στην πρόσφατη πορεία της Williams. Ο Lance Stroll χρειάστηκε και αυτός να παραμείνει στο γκαράζ για αρκετά λεπτά, ενώ εντός πίστας οι χρονικές διαφορές άρχισαν να παίζονται σε επίπεδο μεσαίας γόμας. Lando Norris και Max Verstappen πέρασαν από την πρωτοπορία, πριν ο Charles Leclerc αναλάβει τα ηνία με 1:44.148.
Ο χρόνος αυτός παρέμεινε ο κορυφαίος για σχεδόν μισή ώρα, καθώς, όπως προειπώθηκε, έμφαση δόθηκε σε πιο μακροπρόθεσμα πλάνα τα οποία, ευτυχώς για τις ομάδες χωρίς απρόοπτα και διακοπές. Έπρεπε να φτάσει το τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας για να αρχίσουν κάποιες προσομοιώσεις κατατακτηρίων, με τον Stroll να βάζει τη μαλακή γόμα και να ρίχνει τελικά το χρόνο του Leclerc.
Ακολούθησαν κι άλλοι και το χρονόμετρο άρχισε ξανά να χαμηλώνει, χωρίς ιδιαίτερο ανταγωνισμό ωστόσο. Ο Piastri ήταν σταθερά ο ταχύτερος σε αυτήν τη φάση, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον κοντινότερο αντίπαλό του, τον Verstappen. Ο Αυστραλός ολοκλήρωσε στο 1:42.022, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να ακολουθεί τέσσερα δέκατα πίσω. Ο Norris έκλεισε την τριάδα.
Αξιοπρεπής καθ’όλη τη διάρκεια η Mercedes, που είδε εν τέλει τους George Russell και Kimi Antonelli στην τέταρτη και έκτη θέση. Λίγο πιο συντηρητικά οι Ferrari στην πέμπτη και έβδομη, ενώ μεγάλο είναι το ενδιαφέρον στο midfield, όπου δύσκολα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει μια ομάδα. Το sprint qualifying ακολουθεί σε πιο δροσερές και απογευματινές συνθήκες που κάνουν τα πράγματα ακόμα πιο απρόβλεπτα. Μείνετε συντονισμένοι στο F1fan.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!