Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε με το τέλος της τρίτης περιόδου δοκιμών για το GP του Μονακό ο Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος, με χρόνο 1:11.265 βρέθηκε μπροστά από τις δύο Mercedes των Valtteri Bottas και Lewis Hamilton. Η περίοδος επίσης σημαδεύτηκε από το ατύχημα που είχε ο Vettel νωρίς μέσα στη διαδικασία, όταν βγήκε εκτός στη Sainte Devote και χτύπησε το εμπρός αριστερά μέρος του μονοθεσίου στα προστατευτικά, μόλις 18 λεπτά μετά την έναρξη του P3. Το συγκεκριμένο ατύχημα έφερε το VSC, όμως υπάρχουν ενδείξεις πως ο Leclerc παρέβη τους κανονισμούς του και βρίσκεται υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες.
Η περίοδος άνοιξε με τον George Russell να σημειώνει πρώτος χρόνο. Στη συνέχεια τα χρονόμετρα άρχισαν να κατεβαίνουν πολύ γρήγορα με τους Ricciardo, Albon και Leclerc να βρίσκονται όλοι για λίγο στην κορυφή. Και μετά ήρθε η σειρά των Mercedes να βγουν στην πίστα.
Μετά από τα πρώτα 10 λεπτά, τον καλύτερο χρόνο είχε ο Valtteri Bottas, με χρόνο 1:12.764, με τις δύο Ferrari από πίσω του. Ο Φινλανδός βελτίωσε κι άλλο τον χρόνο του κατά πέντε σχεδόν δέκατα, με τον ομόσταβλό του Lewis Hamilton να πετυχαίνει δεύτερο χρόνο, κατά 0.2 δευτερόλεπτα πιο αργό.
Στη συνέχεια ήρθε το ατύχημα του Vettel. Γενικά, η Sainte Devote είναι στροφή που έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα στους και ο Γερμανός έπεσε επίσης θύμα. Συγκεκριμένα, κατά το φρενάρισμα μπλόκαρε τον εμπρός αριστερό τροχό του και είχε επαφή με τις μπαριέρες, γεγονός που κατέστρεψε το εμπρός φτερό του και τον αριστερό τροχό. Το μονοθέσιο επέστρεψε στα pits με τον Γερμανό να κάνει μόνο 7 γύρους και να πετυχαίνει τον 14ο χρόνο.
Ύστερα από την απομάκρυνση της SF90-H του Vettel και την απομάκρυνση του VSC τα χρονόμετρα εξακολούθησαν να κατεβαίνουν. Ο Bottas πέτυχε χρόνο 1:11.835 καθώς συμπλήρωνε το πρώτο κομμάτι του για το P3, και τον Hamilton να είναι πίσω του κατά 0.199 δευτερόλεπτα.
Στο πρώτο κομμάτι της διαδικασίας αντιμετώπιζε πολλές δυσκολίες ο Leclerc καθώς δεν ήταν σε θέση να κάνει έναν πολύ γρήγορο γύρο. Ωστόσο επανήλθε στο δεύτερο κομμάτι και έθεσε τον χρόνο 1:11.265, που ήταν και ο κορυφαίος για το P3, με τον Bottas 0.053 δευτερόλεπτα πίσω του και τον Hamilton στα 0.213 δευτερόλεπτα.
Ο Verstappen στο δεύτερο κομμάτι του πίεσε αρκετά, ωστόσο αντιμετώπισε πολλά θέματα με την κίνηση στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου, ενώ είχε και μια πολύ μικρή επαφή στα προστατευτικά της Rascasse. Ο συνδυαστικός χρόνος του με βάση τους καλύτερους χρόνους που έκανε στα επιμέρους τμήματα είναι 1:12.170, πολύ παραπλήσιος με αυτόν του Leclerc. Εν τέλει η καλύτερη επίδοσή του ήταν 1:11.539, χρόνος που τον έφερε στην 4η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του Pierre Gasly ο οποίος είχε να επιδείξει σαν καλύτερο χρόνο το 1:11.738.
Ο καλύτερος από τους οδηγούς των υπόλοιπων ομάδων ήταν ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo, ο οποίος αργά μέσα στη διαδικασία πέτυχε χρόνο 1:12.170 καταλαμβάνοντας την 6η θέση, σε μια περίοδο πολύ καλή για την ομάδα, καθώς είδε και τον έτερο οδηγό της Kimi Raikkonen να κατατάσσεται 9ος. Θετική επίσης περίοδος ήταν και για την Toro Rosso. Η ομάδα με έδρα της Faenza είδε τους οδηγούς της, Alexander Albon και Daniil Kvyat να κάνουν τον 7ο και 10ο καλύτερο χρόνο αντίστοιχα. Γενικά οι χρόνοι στο μέσον του grid ήταν παραπλήσιοι για όλες τις ομάδες, με τον 6ο Giovinazzi να απέχει μόλις 4 δέκατα από τον 13ο Grosjean, ενώ ενδιάμεσα υπήρχαν οι Kevin Magnussen, Nico Hulkenberg και Daniel Ricciardo επίσης.
Δυσκολίες τέλος αντιμετώπισαν οι McLaren, Racing Point και Williams καθώς είδαν τους χρόνους τους να μην είναι τόσο ανταγωνιστικοί. Η ομάδα του Woking κατέλαβε τις θέσεις 15 και 16, η Racing Point τις αμέσως δύο επόμενες, ενώ η Williams για ακόμα μια φορά δεν ξεκόλλησε από τον πάτο των χρόνων.
Παρακάτω φαίνεται και η συνολική κατάταξη των οδηγών. Συνέχεια σε περίπου 2 ώρες για τις κατατακτήριες που φαίνεται πως θα είναι μια αμφίρροπη μάχη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!