Μετά τις βραδινές δοκιμές της Παρασκευής, η σειρά δόθηκε στα απογευματινά δοκιμαστικά του Σαββάτου λίγο πριν τις αμφίρροπες κατατακτήριες!
Εντύπωση προκάλεσε την Παρασκευή η σημαντική βελτίωση της Mercedes, με τον Russell να βρίσκεται μάλιστα στην κορυφή του FP2. Αντίθετα η Ferrari δυσκολεύτηκε πάλι με τον Sainz να χάνει το μεγαλύτερο μέρος του FP2 λόγω εξόδου του και τον Verstappen να μην συμπληρώνει ούτε γύρο για την Red Bull, λόγω σοβαρού προβλήματος με το σύστημα διεύθυνσης. Όλα αυτά καθιστούν τις σημερινές δοκιμές πολύ σημαντικές, αν αναλογιστούμε πως οι ομάδες τρέχουν ουσιαστικά για πρώτη φορά εδώ…
Η εκκίνηση δόθηκε κανονικά όπως είχε ορισθεί στις 20:00 ώρα Ελλάδος. Πρώτο χρόνο για το FP3 έθεσε ο Max Verstappen με την Red Bull και το χρονόμετρο να σταματά στο 1:34:037.
Η πίστα όπως ήταν λογικό είχε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης και οι χρόνοι αναμένεται να πέσουν κάτω και από το 1:30 μέχρι το τέλος των δοκιμαστικών αυτών. Η κατάσταση της πίστας και ειδικότερα του ασφαλτοτάπητα θα αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα για τις κατατακτήριες που ακολουθούν σε λίγες ώρες… Ειδικότερα δοκιμές με πιο σκληρές γόμες, όπως η σκληρή, ήθελαν μεγάλη προσοχή με την πίστα να γλίστρα σε διάφορα σημεία.
O Charles Leclerc με τον πρώτου χρόνο κατάφερε ανέβει στην κορυφή και με τη μαλακή γόμα σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:32:250. Λίγοι οδηγοί ήταν αυτοί που επέλεξαν να κάνουν χρόνο στα πρώτα 10 λεπτά, με την πίστα να είναι αρκετά ανέτοιμη στις πιο δροσερές συνθήκες που επικρατούσαν. Παραδόξως οι οδηγοί οι οποίοι προσπαθούσαν για χρόνους ήταν αυτή με τα πιο γρήγορα μονοθέσια.
Και ενώ όλα κυλούσαν ήρεμα, ένα τέταρτο μετά την εκκίνηση του FP3 o Esteban Ocon έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου -στο ίδιο ακριβώς σημείο με τον Carlos Sainz χθες- και χτύπησε έντονα το μονοθέσιο του φέρνοντας την κόκκινη σημαία. Ξανά χαμένος χρόνος για όλες τις ομάδες, με την πίστα του Miami να αποτελεί τελικά δύσκολο γρίφο για τους οδηγούς και τις ομάδες τους…
Η επανεκκίνηση ήρθε 10 λεπτά αργότερα. Αυτό σήμαινε πως η κίνηση στην πίστα θα αυξανόταν απότομα! Οι χρόνοι άρχισαν σιγά-σιγά να πέφτουν, με περισσότερα μονοθέσια να περνούν από την πίστα και τις συνθήκες της να βελτιώνονται. Πρώτος συνέχισε να παραμένει ο Ολλανδός πρωταθλητής με χρόνο που είχε θέσει με την μέση γόμα.
Αρκετοί οδηγοί διάλεξαν την περίοδο αυτή για να δοκιμάσουν την αντοχή της σκληρής γόμας. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι χρόνοι παρέμεναν πολύ ψηλά σε σχέση με τα χθεσινά δοκιμαστικά. 15 λεπτά πριν το τέλος έφτασε η στιγμή να κατέβει επιτέλους σημαντικά ο πρώτος χρόνος, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Charles Leclerc να σταμάτα το χρονόμετρο στο 1:30:981, έχοντας μάλιστα προβληματικό τρίτο sector! Αυτή ήταν και η στιγμή που οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν έξω με τη μαλακή γόμα για να κάνουν τις τελευταίες δοκιμές ενόψει των κατατακτήριων.
Στις τελευταίες προσπάθειες η RedBull έδειξε να έχει ένα σημαντικό προβάδισμα απέναντι στους αντιπάλους της, καταφέρνοντας να πιάσει πολύ μεγαλύτερες τελικές ταχύτητες στην μεγάλη ευθεία. Αυτό έφερε τον Perez και τον Verstappen στο 1-2 με μία σημαντική διαφορά από τον τρίτο Leclerc. Θα μπορέσουν άραγε οι υπόλοιπες ομάδες να μειώσουν το προβάδισμα αυτό της αυστριακής ομάδας στις κατατακτήριες που ακολουθούν;
Αρκετά πιο πίσω σε σχέση με ότι έχουμε δει έμεινε η Mercedes, με τους οδηγούς της να μην εντυπωσιάζουν σήμερα και να μην μένουν πολύ ικανοποιημένοι με την ισορροπία του μονοθεσίου τους! Στα τελευταία 2 λεπτά ο Verstappen… “τα χρειάστηκε”, καθώς πάτησε άσχημα στο δύσκολο “s” και βρέθηκε λίγα εκατοστά μακριά από το να χτυπήσει στους τοίχους.
Η τελική κατάταξη βρήκε τους Perez και Leclerc στο 1-2, με τον Verstappen και τον Alonso να συμπληρώνουν την πρώτη τετράδα. Στις θέσεις 5, 6 και 7 βρέθηκαν τα «φιλαράκια» Vettel και Schumacher και ο Sainz με την 2η Ferrari αντίστοιχα. 8ος και 9ος ήταν οι Magnussen και Albon, με τον Lando Norris να κλείνει την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!