Αν και έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση από τον Charles Leclerc, ο Max Verstappen αντεπιτέθηκε στο τέλος, καταφέρνοντας να εκκινήσει τελικά πρώτος στον αυριανό αγώνα. Εντυπωσιακή ανάκαμψη και 4η θέση στην αυριανή εκκίνηση για τον Sainz.
Η εκκίνηση έγινε υπό αρκετή συννεφιά, ωστόσο όλοι ξεκίνησαν με τα slick ελαστικά. Κατευθείαν ο Leclerc πέρασε πρώτος, αφήνοντας πίσω του τον Verstappen, ο οποίος δέχτηκε προσωρινά την πίεση και του Lando Norris.
Πριν ωστόσο παγιωθούν οι θέσεις, στην πίστα βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας, εξ’ αιτίας της επαφής Gasly και Zhou. Στην ευθεία προς την Aqua Minerale, o Κινέζος οδηγός φάνηκε να κόβει περισσότερο απ’ ότι πρέπει τη γραμμή του, έχοντας επαφή με τον εμπρός δεξιά τροχό της AlphaTauri του Γάλλου. Ο Gasly έπρεπε να μπει για αλλαγή ρύγχους και ελαστικών ενώ η Alfa Romeo του Zhou τέθηκε άμεσα εκτός μάχης με χτυπημένο το πίσω μέρος του μονοθεσίου.
LAP 2/21
A closer look at the contact between Gasly and Zhou 🔎
Gasly has since pitted to replace his front wing and rejoins in P20 #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/GZwfrFc2m3
— Formula 1 (@F1) April 23, 2022
Κερδισμένος της εκκίνησης μέχρι εκείνο το σημείο ήταν ο Sergio Perez, που βρέθηκε 5ος, περνώντας τους Alonso και Ricciardo. 8ος ανέβηκε ο Sainz κερδίζοντας δύο θέσεις μέσα στον πρώτο γύρο.
Με τους αγωνοδίκες να αποφασίζουν πως η επαφή Zhou-Gasly ήταν αγωνιστικό συμβάν, 3 γύρους μετά δόθηκε επανεκκίνηση στο Sprint.
Κατά την επανέναρξη, ο Leclerc διατήρησε την πρώτη θέση από τον Verstappen, με όλους τους οδηγούς να είναι προσεκτικοί στις κινήσεις τους.
Εντυπωσιακός έδειχνε στην 4η θέση (με τη μέση μάλιστα γόμα) ο Kevin Magnussen, ο οποίος έδειχνε ικανός να κρατήσει πίσω του τον Perez και την RB18. Ωστόσο στον 8ο γύρο, και με τη βοήθεια του DRS ο Μεξικανός αναρριχήθηκε στην 4η θέση.
Την προσπάθειά του να τερματίσει όσο ψηλότερα γίνεται για τον αυριανό αγώνα συνέχιζε και από την πλευρά του ο Sainz, κολλώντας πίσω από την Alpine του Alonso, τον οποίο και πέρασε στο τέλος της μεγάλης ευθείας στον 6ο γύρο.
Μπροστά, η διαφορά Leclerc-Verstappen έδειχνε να παραμένει σταθερή, και λίγο πάνω από το 1 δευτερόλεπτο, αρκετή ώστε να μην έχει DRS ο Ολλανδός. Το ενδιαφέρον άρα συγκεντρωνόταν στις πιο πίσω θέσεις και συγκεκριμένα την ανάκαμψη του Sainz. Ο Ισπανός, στο τέλος του 15ου γύρου περνούσε και τον Daniel Ricciardo για την 5η θέση, έχοντας μπροστά του τον Norris ώστε να βρεθεί μαζί με τους πρώτους.
Στους 5 τελευταίους γύρους ωστόσο το ενδιαφέρον ξαφνικά μετατοπίστηκε στις μπροστά θέσεις. Με τον Leclerc να χάνει ρυθμό λόγω graining στα εμπρός ελαστικά του, o Verstappen ξεκίνησε την επίθεσή του με σκοπό να πάρει την πρώτη θέση για τον αυριανό αγώνα.
Οι δυο τους είχαν μια συναρπαστική μάχη, με τον Ολλανδό ωστόσο να επικρατεί, επανακτώντας το πλεονέκτημα που είχε από τη χθεσινή pole.
LAP 20/21
VERSTAPPEN GOES ROUND THE OUTSIDE AND TAKES THE LEAD!!!! 🤯#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/KRL1IKs3X2
— Formula 1 (@F1) April 23, 2022
Έτσι, τους 8 βαθμούς της πρώτης θέσης στο Sprint και την πρώτη θέση γι’ αύριο καρπώθηκε ο οδηγός της Red Bull, με τον Leclerc να κρατά τη 2η θέση από τον επερχόμενο Perez. 4η θέση για τον Sainz που κέρδισε 6 θέσεις στους 21 γύρους του Sprint. Στο 5-6 η όλο και πιο βελτιωμένη McLaren.
Κακή εμφάνιση και εκτός δεκάδας και οι δύο Mercedes, εντός δεκάδας και οι δύο Haas.
Μετά και τη σημερινή γεύση στη δράση, ο αυριανός αγώνας αναμένεται καθηλωτικός σε όλες τις θέσεις του grid, με τους Leclerc και Verstappen να δείχνουν πολύ κοντά μεταξύ τους.
Ακολουθεί η κατάταξη των πρώτων 8 οδηγών (που βαθμολογούνται) στο πρώτο Sprint του 2022!
Your Top 8 point-scorers from #F1Sprint! 💫#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/ycoUVrkbMz
— Formula 1 (@F1) April 23, 2022
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!