Το τριήμερο του Πάσχα, η Formula 1 επιστρέφει σε ευρωπαϊκό έδαφος για πρώτη φορά μέσα στο 2022 για το Grand Prix της Emilia Romagna, στην ιστορική πίστα της Imola.
Το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 οδεύει πρόσω ολοταχώς για την 4η στροφή στη φετινή διαδρομή του, με το σπορ να επιστρέφει στην Ευρώπη και την Ιταλία. Και τί καλύτερο μέρος από μια από τις ιστορικότερες πίστες της Γηραιάς Ηπείρου, την Imola.
Το Grand Prix της Emilia Romagna έρχεται σε μια χρονική συγκυρία που βρίσκει τη Ferrari να στρογγυλοκάθεται στην κορυφή της βαθμολογίας σε Οδηγούς και Κατασκευαστές, δίνοντας ακόμα έναν λόγο στους Tifosi να κατακλύσουν το Autodromo Enzo e Dino Ferrari και να το βάψουν στο κόκκινο.
Με την πίστα να απέχει λίγα μόνο χιλιόμετρα οδικώς από το Maranello, η Ferrari θα θέλει να συνεχίσει το σερί καλών εμφανίσεων που έχει σε Bahrain, Σαουδική Αραβία και Μελβούρνη και να κερδίσει για πρώτη φορά από το 2006 στην Imola.
Κάτι τέτοιο ωστόσο θέλει να αποτρέψει από τη μεριά της η Red Bull. Βλέποντας τα προβλήματα αξιοπιστίας να πλήττουν σφοδρά τις βλέψεις της για τον τίτλο, η Red Bull επιθυμεί όσο τίποτα άλλο μια νίκη εντός ιταλικού εδάφους, ώστε να δηλώσει με τον πιο γραφικό τρόπο πως τίποτα δεν κρίνεται από τόσο νωρίς σε ένα πρωτάθλημα. Σίγουρα, ο τρόπος να κερδίσει υπάρχει. Μπορεί η αξιοπιστία να αποδεικνύεται αχίλλειος πτέρνα για την ώρα, ωστόσο και το πακέτο RB18-Verstappen έχει τις δυνατότητες για νίκη, αλλά και η Red Bull ξέρει να κερδίζει στην Imola, πετυχαίνοντας το εμφατικά πέρυσι.
Η πίστα συνοπτικά
Το Autodromo Enzo e Dino Ferrari είναι η επιτομή της κλασσικής, old school ευρωπαϊκής πίστας. Απουσία τεράστιων ευθειών, πλάτος τόσο-όσο στα περισσότερα σημεία της πίστας και απαιτητικά, τεχνικά κομμάτι με μηδενικά περιθώρια λάθους αποτελούν τον καμβά πάνω στον οποίο θα πρέπει οδηγοί και ομάδες να σχεδιάσουν την πορεία τους το τριήμερο, με τα προσπεράσματα να μην χαρίζονται σε καμία περίπτωση.
Μια ζώνη DRS θα έχει η πίστα, στην μεγάλη ευθεία (που δεν είναι και εντελώς ευθεία) μπροστά από τα pit. Λίγο κάτω από 5 km (4909 m για την ακρίβεια) είναι το μήκος ενός γύρου, με το άθροισμά τους να είναι 63.
It’s race week! 🏁
One of two home races for Pirelli, Imola marks the first sprint session of the season, which includes slightly revised rules and more points on offer 📈https://t.co/SrlGnqkZLv#F1 #ImolaGP 🇮🇹 #Fit4F1 #Formula1 #Pirelli #Pirelli150 pic.twitter.com/zpwWT5Uup8
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) April 18, 2022
Με την πίστα να μην χαρακτηρίζεται από ακραία καταπόνηση και άσκηση φορτίου στα ελαστικά, η Pirelli αναμένεται να διαθέσει τις C2,C3 και C4 γόμες στους οδηγούς, δίνοντας πάτημα για ποικίλες διάφορες στρατηγικές το τριήμερο, δεδομένου και του sprint qualifying που αναμένεται να αλλάξει τα πλάνα των ομάδων αναφορικά με την παραδοσιακή διαχείριση των σετ που έχουν εντός του αγωνιστικού τριημέρου υπό τους κανονισμούς του 2022.
Το τηλεοπτικό πρόγραμμα
Το τριήμερο της Imola θα μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσω της συνδρομητικής της Cosmote, στη συχνότητα Cosmote Sport 5 HD, ενώ και η δημόσια τηλεόραση θα καλύπτει τηλεοπτικά το Grand Prix. Οι δύο περίοδοι δοκιμών θα καλύπτονται από την πλατφόρμα Ertflix και το κανάλι Ert Sports HD, ενώ κατατακτήριες, Sprint Qualifying και αγώνας θα μεταδοθούν από την τηλεόραση και την ERT 2 HD.
Τα ωράρια του τριημέρου παρατίθενται και στην εικόνα που ακολουθεί!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!