Ήταν τέτοιος ο ρυθμός του Max Verstappen που δεν χρειαζόταν τον Sergio Perez να αμυνθεί στο Emilia Romagna GP, αλλά βοήθησε καθώς η Red Bull εξασφάλισε το πρώτο 1-2 της σεζόν.
Οδηγώντας από τα φώτα στη σημαία, ο Verstappen όχι μόνο έδειξε ρυθμό σε στεγνές συνθήκες, αλλά είχε επίσης μία αλεξίσφαιρη RB18 καθώς έτρεχε προς τη δεύτερη νίκη του αυτή τη σεζόν.
Ο Perez ήταν δεύτερος μπροστά από τον Lando Norris, ο οδηγός της McLaren ανέβηκε στο βάθρο αφού ο Charles Leclerc πίεσε πολύ σκληρά στα νέα μαλακά ελαστικά του και χτύπησε στον τοίχο στο chicane.
Ανέκαμψε για να τερματίσει στην P6 με το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα να μειώνεται στους 27 βαθμούς με τον Verstappen να ανεβαίνει δεύτερος.
Τα ενδιάμεσα ήταν το ελαστικό της επιλογής στην αρχή του Grand Prix της Emilia Romagna, στη βρεγμένη πίστα που προμήνυε πρώιμη δράση. Ενώ ο Max Verstappen έφυγε από τη γραμμή, χωρίς κανένα σημάδι των προβλημάτων του από τον sprint αγώνα, ο Sergio Perez ήταν δεύτερος μπροστά από τον Lando Norris και ο Charles Leclerc έπεσε στην τέταρτη θέση.
Τα προβλήματα της Ferrari επιδεινώθηκαν όταν ο Daniel Ricciardo είχε επαφή με τον Carlos Sainz και έθεσε τον Ισπανό εκτός του GP. «Με χτύπησε» ήταν η εκτίμηση του Sainz. Ο Ricciardo έπεσε τελευταίος. Ο George Russell ήταν ο μεγάλος κερδισμένος στον πρώτο γύρο, από την 11η στην έκτη, ο Mick Schumacher ο μεγάλος χαμένος, από τη 10η στη 17η.
Ο αγώνας ξανάρχισε στον 5ο γύρο με τις Red Bull να απομακρύνονται από τον Norris που είχε τον Leclerc στην πίσω πτέρυγά του με τον Kevin Magnussen να τρέχει στην P5 μπροστά από τους Russell, Valtteri Bottas και Sebastian Vettel που πήρε την 8η από τον Fernando Alonso στην επανεκκίνηση. Ο Ισπανός συνέχισε να χάνει θέσεις με ένα κοντινό πλάνο της Alpine του να δείχνει ένα κομμάτι να λείπει από το δεξί πλαϊνό του μονοθεσίου, με τον Alonso να αποσύρεται στο τέλος του 6ου γύρου.
Δύο γύρους αργότερα τρελές επευφημίες ήταν η ένδειξη ότι ο Leclerc ανέβηκε θέση, με τον ηγέτη του πρωταθλήματος να παίρνει την τρίτη από τον Norris στο πρώτο μέρος του σικέιν. Ωστόσο, ήταν έξι δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο του αγώνα Verstappen.
Ο Russell ήταν ένας άλλος οδηγός που ανέβαινε, αν και του πήρε μερικούς γύρους, ο οδηγός της Mercedes πέρασε τον Magnussen για την πέμπτη στη Variante Alta με τον Bottas να τον ακολουθεί έναν γύρο αργότερα. Ο Hamilton δεν είχε τόση τύχη όσο ο team-mate του, ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δυσκολευόταν να βρει τρόπο να περάσει την Aston Martin του Stroll.
Ο Ricciardo ήταν ο πρώτος που έκανε pit για slicks, σταμάτησε στον 16ο γύρο, και μέχρι τον 20ο και οι 18 οδηγοί είχαν σταματήσει για μεσαία Pirelli με τον Verstappen να προηγείται των Perez και Leclerc. Υπήρχε δράμα στα pit, καθώς ο Bottas είχε μια στάση οκτώ δευτερολέπτων για μία αργή αλλαγή του μπροστά δεξιού τροχού, και ο Hamilton και ο Ocon ήρθαν σε επαφή στο pit lane με την Alpine να απελευθερώνεται στο δρόμο της Mercedes, ο Ocon να βγαίνει μπροστά αλλά να παίρνει πέντε δευτερόλεπτα ποινή.
Στα μέσα του GP είχε γίνει μια πομπή καθώς ο Διευθυντής Αγώνων δεν είχε επιτρέψει την ενεργοποίηση του DRS με τον Verstappen να είναι 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Perez και τον Leclerc, ενώ ο Norris, ο Russell, ο Bottas και ο Vettel έτρεξαν όλοι μοναχικό αγώνα μπροστά από τους Yuki Tsunoda, Magnussen και Lance Stroll.
Στον 34ο γύρο, ενεργοποιήθηκε το DRS! Αλλά μέχρι τότε μόνο οι Alex Albon, Pierre Gasly και Lewis Hamilton έτρεχαν μέσα σε ένα δευτερόλεπτο ο ένας από τον άλλο. Αν και ακόμη και τότε είναι τέτοια τα προβλήματα της Mercedes που το DRS δεν θα μπορούσε να βοηθήσει τον Hamilton να βελτιώσει την 14η θέση του.
Ο Leclerc έκανε pit στον 50ο γύρο για φρέσκα μαλακά ελαστικά για να προσπαθήσει για τον βαθμό ταχύτερου γύρου, με τη Red Bull στη συνέχεια να βάζει τους Perez και τον Verstappen αντίστοιχα. Βγήκαν στις P1 και P3, ο Ολλανδός ήταν ακόμα άνετα μπροστά, αλλά ο Leclerc έκλεισε τη διαφορά από τον Perez μέσω του undercut του ενός γύρου.
Κυνηγώντας την Red Bull, ο Leclerc έριξε στις μπαριέρες στη Variante Alta το μονοθέσιό του, και πήγε ξανά στα pits για μια νέα μπροστινή πτέρυγα. Επανήλθε στον αγώνα στην ένατη θέση, αλλά ανέφερε ότι το αυτοκίνητό του «δεν αισθάνεται τέλεια», η Ferrari του είπε ότι τα δεδομένα λένε ότι όλα είναι καλά. Σύντομα προσπέρασε τον Magnussen και μετά τον Vettel.
Ο Verstappen έφτασε σε μια εύκολη και αδιαμφισβήτητη νίκη μπροστά από τον Perez για τη δεύτερη P1 της σεζόν και το πρώτο 1-2 της Red Bull, παίρνοντας την καρό σημαία 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τον team-mate του, ενώ ο Norris κατέγραψε το πρώτο του βάθρο και της McLaren με την P3.
Ο Russell σταμάτησε τον Bottas που ανέβηκε αρκετές θέσεις για να τερματίσει τέταρτος με τον Leclerc να ανακάμπτει στην έκτη θέση αφού πέρασε τον Tsunoda στον τελευταίο γύρο. Οι Vettel, Magnussen και Stroll ολοκλήρωσαν τους βαθμούς με τον Hamilton να πέφτει στην P14.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!