Ο Sebastian Vettel ήταν ο νικητής ενός ιδιαίτερα ενδιαφέροντος αγώνα στο Μπαχρέιν σε ότι έχει να κάνει με την στρατηγική αλλά και με τα προσπεράσματα που ήταν αρκετά σε σχέση με ότι έχουμε δει τελευταία. Την ψήφο του κοινού ως Driver Of the Day πήρε ο Pierre Gasly με ποσοστό 89% κάτι που είναι πέρα ως πέρα δίκαιο. Η συντακτική ομάδα του F1Ffan.gr είναι εδώ για να αναδείξει και τους υπόλοιπους που είχαν πολύ θετική απόδοση.
Η επιλογή του Βαγγέλη Παπαευαγγέλου – Sebastian Vettel
Χαράς ευαγγέλια στη Ferrari, η οποία είδε τον Sebastian Vettel να κάνει το 2/2 και να ηγείται σταθερά του πρωταθλήματος! Και αν δεν υπήρχε το ατυχές συμβάν με το μηχανικό (ο οποίος ευτυχώς γλίτωσε τα χειρότερα), τα χαμόγελα θα ήταν ακόμη μεγαλύτερα στη Scuderia. Από τη μεριά του ο Vettel έκανε τα πάντα τέλεια στο Bahrain, εκκινώντας εξαιρετικά από την pole position και χτίζοντας μια μεγάλη διαφορά (περίπου 5 δευτερολέπτων) από τον Valtteri Bottas σε όλον τον αγώνα, χωρίς να πιέζει και να απειλείται. Όταν όμως ο Bottas έκανε την αλλαγή στα μεσαία ελαστικά και φάνηκε ότι ήταν σε στρατηγική ενός pit stop, η Ferrari έδωσε την εντύπωση ότι πιάστηκε στον ύπνο. Ήταν όμως τυχερή, καθώς ο Vettel δεν είναι μόνο ταχύτατος όταν πρέπει, αλλά ξέρει και να διατηρεί τα ελαστικά του. Έβγαλε λοιπόν 39 (!) γύρους με τα μαλακά ελαστικά, κρατώντας τα σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορούσε για να έχει γόμα στους τελευταίους κρίσιμους γύρους, και άφησε τον Bottas ελεγχόμενα να τον πλησιάσει σε απόσταση βολής. Τότε τα έδωσε όλα και δεν άφησε περιθώρια στον Φινλανδό, παίρνοντας πανάξια την 49η του νίκη στην F1. Τέτοιες εμφανίσεις δείχνουν την ποιότητα του Γερμανού, και ελπίζουμε να δούμε ωραίες μάχες με τον Hamilton στην προσπάθεια των δύο για τον τίτλο!
Η επιλογή του Χρήστου Ζιαβρά – Lewis Hamilton
Χωρίς να μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο Lewis ήταν ο καλύτερος του αγώνα της Κυριακής, ήταν σίγουρα ο πιο αποτελεσματικός!Εκκινώντας από την 9η θέση και με πολύ επιθετικούς οδηγούς μπροστά του, όπως ο Ricciardo και ο διόλου “συναινετικός στις προσπεράσεις” Magnussen, κατάφερε τελικά να ανεβεί στο βάθρο. Μετά από πολύ κακές, για τα δεδομένα του, κατατακτήριες όπου βρέθηκε όχι μόνο πίσω από τις 2 Ferrari, αλλά και τον team-mate του Bottas, ο Lewis δεν είχε ευνοϊκές συνθήκες για έναν καλό αγώνα! Επίσης μετά από μία προσεκτική και επιφυλακτική εκκίνηση, δεν είχε κερδίσει κάποια θέση και παρέμενε 9ος. Βέβαια ο ρυθμός αγώνα του βελτιωνόταν συνεχώς, οι αποχωρήσεις του Ricciardo και κυρίως του, “επικίνδυνου” για τους κοντινούς του, Verstappen τον έφεραν ανέλπιστα 2 θέσεις μπροστά. Ακολούθησε μία τρομερή τριπλή… προσπέραση και με “ανυψωμένο” ηθικό πλησίαζε συνεχώς την κορυφή! Σε συνδυασμό με το “καταστροφικό” pit-stop του Kimi βρέθηκε μέσα στην 1η 3άδα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Η τακτική της Mercedes ήταν επιτυχημένη και έδειχνε πως άνετα θα παραμείνει στο βάθρο. Τελικά η διαφορά με την κορυφή της βαθμολογίας μεγάλωσε, όμως ο Βρετανός κατάφερε να περιορίσει την “ζημιά” και να παραμείνει κοντά στην κορυφή!
Η επιλογή του Γιάννη Πουλόπουλου – Marcus Ericsson
Ήταν Σεπτέμβριος του 2015 και συγκεκριμένα στο Grand Prix της Monza τότε που ο Marcus Ericsson είχε βρεθεί τελευταία φορά εντός βαθμών. Από τότε, χρειάστηκαν 50 αγώνες για να μπορέσει ο Σουηδός της Alfa Romeo Sauber να τερματίσει στην πρώτη δεκάδα. Αν και εκκίνησε από τη 17η θέση, δεν πτοήθηκε και πραγματοποίησε μία πολύ καλή εκκίνηση και έναν δυνατό πρώτο γύρο προσπερνώντας έτσι αρκετά μονοθέσια που βρέθηκαν μπροστά του. Εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τις εγκαταλείψεις των Raikkonen, Verstappen, Ricciardo και ίσως την ποινή 10 δευτερολέπτων του Hartley και σε συνδυασμό με τη στρατηγική του ενός pit-stop – ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 23ο γύρο έβαλε τη μεσαία – έφτασε σε ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα για τον ίδιο. Τελικά, ο Ericsson κατέκτησε την 9η θέση στο GP του Bahrain και τους πρώτους 2 δικούς του βαθμούς και της ομάδας του για φέτος.
H επιλογή του Φίλιππου Νομικού – Stoffel Vandoorne
Σε έναν αγώνα με πoλλούς πρωταγωνιστές δεν θα μπορούσε να λείπει από το Best of the Rest ο Stoffel Vandoorne.Εκκινώντας 14ος και στρίβοντας την 1η στροφή τελευταίος, τα πράγματα για τον Βέλγο δεν πήγαν όπως θα ήθελε.Στην συνέχεια του αγώνα ο Βέλγος επανήλθε με αρκετές μάχες δείχνοντας πως ακόμα και μετά την κακή εκκίνηση δεν το έβαλε κάτω και συνδυασμό με την καλή στρατηγική της McLaren συν το ότι η ομάδα είχε καλύτερο ρυθμό αγώνα σε σχέση με τις κατατακτήριες, ο Βέλγος τερμάτισε στην 8η θέση και μέσα στους βαθμούς φέρνοντας έναν 2ο σερί τερματισμό στους βαθμούς για την βρετανική ομάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!