Ο Max Verstappen έθεσε τον ρυθμό στην τελική περίοδο δοκιμαστικών στο Μπαχρέιν, αλλά η Mercedes είναι αυτή που μπορεί να είναι πιο χαρούμενη καθώς φαίνεται σαν να έχει κάνει ένα βήμα μπροστά με τα προβλήματα του porpoising (αναπήδηση στις υψηλές ταχύτητες στην ευθεία).
Μετά από μια νύχτα με πονοκεφάλους, περισσότερο για κάποιες ομάδες από άλλες, οι οδηγοί πήγαν στην πίστα Sakhir το απόγευμα του Σαββάτου για την τελευταία ώρα δοκιμαστικών πριν από τα προκριματικά. Για τη Mercedes σήμαινε μόλις 60 λεπτά για να βρει μια λύση στο «εκτός ελέγχου» porpoising.
Ένα από τα καλά νέα που ήρθαν σήμερα το πρωί ήταν από τη χθεσινοβραδινή ενημέρωση οδηγών, όπου ο νέος διευθυντής αγώνων Niels Wittich είπε στους οδηγούς ότι τα όρια της πίστας αυτή τη σεζόν θα καθοριστούν από τη λευκή γραμμή και θα είναι έτσι σε κάθε πίστα.
Οι team-mates της Alfa Romeo ήταν οι πρώτοι που άφησαν το στίγμα τους, ο Valtteri Bottas σημείωσε 1:38.840, 0.046 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Guanyu Zhou. Αλλά αυτοί ήταν οι μόνοι δύο χρόνοι γύρου που σημειώθηκαν στα πρώτα 10 λεπτά.
Η δράση άρχισε αμέσως μετά με τον Lewis Hamilton να πηγαίνει πιο γρήγορα με τα μαλακά ελαστικά, ένα 1:34.256, αλλά δεν υπήρχε κανένα σημάδι του Daniel Ricciardo καθώς η McLaren δούλευε σε μια διαρροή υγρών, ένα πρόβλημα που βρήκαν την Παρασκευή το βράδυ αλλά δεν είχαν τον χρόνο να διορθωθεί λόγω απαγόρευσης εργασίας.
Όλα άλλαξαν στην κορυφή καθώς η Ferrari πήγε στο 1-2, τέσσερα διαφορά του Charles Leclerc με 1:22.797 επί του Carlos Sainz, και οι δύο οδηγοί στα μαλακά Pirellis.
Ο Sergio Perez δεν ήταν στα καλύτερά του, αναφέροντας ότι το πεντάλ του φρένου του ήταν «λίγο μακρύ σε απόσταση ενεργοποίησης». Η Red Bull τον ενημέρωσε ότι δεν ήταν πρόβλημα, έτρεχαν με παλιό υλικό. Ο Perez πήγε παρόλαυατα στην P2, χωρίζοντας τις Ferrari.
Και μετά ήρθε ο Max Verstappen… αφότου έθεσε τον ρυθμό της Παρασκευής ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε μωβ, μωβ και μωβ τους επιμέρους τομείς για να κάνει το 1:33.035. Αυτό ήταν ένα εντυπωσιακό 0,762δ από το καλύτερο του Leclerc.
Γλιστρώντας στην έβδομη θέση, ο George Russell ανέφερε ότι «ακόμα δεν ένιωθε πολύ άνετα στο αυτοκίνητο», προσθέτοντας ότι είχε πολλή υποστροφή στις αργές στροφές.
Υπήρξε μια έντονη στιγμή για τον Lando Norris, καθώς ο οδηγός της McLaren πιάστηκε από έναν ούριο άνεμο, ενώ το πίσω άκρο της MCL36 γλίστρησε παραπάνω πριν το πιάσει. Ο Leclerc ξέφυγε είχε επίσης μία έντονη στιγμή, ο οδηγός της Ferrari βρέθηκε να σέρνεται με το πίσω μέρος του μονοθεσίου και να περνά από τα χαλίκια στη στροφή 11 μετά από μια μεγάλη υπερστροφή.
Επιστρέφοντας στην πίστα, ο Hamilton έδειξε αξιοσημείωτη βελτίωση με το porpoising του μονοθεσίου του – και στον χρόνο του γύρου του. Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έγινε μωβ στον πρώτο τομέα και τερμάτισε με χρόνο που ήταν 0,086 δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν του Verstappen. Και μετά ο Russell πήγε ακόμα πιο γρήγορα, με 1:32.935 ακριβώς ένα δέκατο πάνω από τη Red Bull. Ο Verstappen ανταπέδωσε με 1:32.544, αλλά είναι δίκαιο να πούμε ότι θα έρθουν περισσότερα από τον οδηγό της Red Bull καθώς κλείδωσε τον τροχό του στον πρώτο του γρήγορο γύρο και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του στον δεύτερο. Ο Leclerc έβαλε τη Ferrari του στη δεύτερη θέση, 0,096 δευτερόλεπτα πιο αργά, με τον Perez τρίτο πιο γρήγορο μπροστά από τον Russell.
Ο Sainz και ο Fernando Alonso είχαν μια στιγμή στα pits που σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες με τη Ferrari να λέει στον οδηγό της να σταματήσει μόνο καθώς πλησίασε προς τη γρήγορη λωρίδα αναγκάζοντας τον Alonso να ακινητοποιηθεί για να αποφύγει μια σύγκρουση.
Ο Yuki Tsunoda είχε μια άθλια περίοδο, ο Ιάπωνας οδηγός δεν μπόρεσε να φύγει από τα pits ούτε για έναν γύρο. Καθώς προσπαθούσε να βγει από το γκαράζ AlphaTauri ανέφερε ότι «δεν μπορούσε να γυρίσει το τιμόνι, κάτι δεν πάει καλά. Μυρίζει σαν λάδι». Η ομάδα επιβεβαίωσε ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!