Οι τρεις μεσαίες συνθέσεις από τη σειρά ελαστικών του 2021 έχουν επιλεγεί για το φετινό εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν σε μία από τις πιο τραχύς ασφάλτους της σεζόν.
Η C2 ως P Zero λευκή σκληρή, C3 ως κίτρινη μεσαία και C4 ως κόκκινη μαλακή. Αυτή είναι η ίδια επιλογή με το περσινό Grand Prix του Μπαχρέιν πριν από τέσσερις μήνες, αλλά υπάρχει μια νέα κατασκευή ελαστικών φέτος για τα καινούργια αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα του 2021 στην πραγματικότητα έχουν μειώσει την κάθετη δύναμή τους σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους τεχνικούς κανόνες.
Στο πρόσφατο τριήμερο δοκιμών στο Μπαχρέιν, οι ομάδες είχαν στη διάθεσή τους ολόκληρο το φάσμα P Zero, αλλά πολλές επέλεξαν να επικεντρωθούν στις τρεις ενώσεις που ορίστηκαν αυτό το Σαββατοκύριακο. Με την πίστα να έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πρόσφατα, λίγα θα έχουν αλλάξει από τότε που οι ομάδες ήταν τελευταία εκεί, δίνοντάς τους μια σταθερή βάση για να δουλέψουν.
Τα νέα ελαστικά για το 2021 έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την δύναμη και την αντοχή τους, επιτρέποντάς τους να λειτουργούν σε χαμηλότερες πιέσεις, ενώ οι πραγματικές συνθέσεις είναι ίδιες με πέρυσι. Κατά τη δοκιμή των ελαστικών 2021 τον περασμένο Νοέμβριο στο Μπαχρέιν, η πίεση των πίσω ελαστικών μειώθηκε κατά 0,5 psi και η πίεση των εμπρός ελαστικών κατά 1,5 psi. Στη συνέχεια, μετά από ανάλυση τηλεμετρίας και ειδικότερα τη μείωση της κάθετης δύναμης, η πίεση των πίσω ελαστικών μειώθηκε περαιτέρω κατά 1,5 psi κατά την πρόσφατη δοκιμή στο Μπαχρέιν. Αυτό επιβεβαιώνεται τώρα για τον αγώνα.
Ο αριθμός των σετ που επιτρέπεται ανά Σαββατοκύριακο είναι ο ίδιος με το προηγούμενο έτος (13), παρά το γεγονός ότι υπάρχει μία ώρα λιγότερη στη πίστα, με τα δοκιμαστικά της Παρασκευής να μειώνονται πλέον σε μία ώρα η καθεμία.
Όπως συνέβη πέρυσι, υπάρχει μια τυπική κατανομή για κάθε αυτοκίνητο το 2021: δύο σετ σκληρών, τρία σετ μέσων και οκτώ σετ μαλακών.
Το Grand Prix του Μπαχρέιν ξεκινά το βράδυ στις 18:00 τοπική ώρα μετά το ηλιοβασίλεμα και διαξάγεται υπό προβολείς, με θερμοκρασίες πίστας που μπορούν να μειωθούν αρκετά γρήγορα μόλις ξεκινήσει ο αγώνας. Αυτό με τη σειρά του επηρεάζει τη συμπεριφορά των ελαστικών και συνεπώς τη στρατηγική.
Η άσφαλτος (με υψηλή περιεκτικότητα σε γρανίτη) στο Μπαχρέιν είναι γνωστή για το ότι είναι τραχύς, αυξάνοντας τη φθορά των ελαστικών. Στον αγώνα του περασμένου έτους – ο οποίος περιείχε κόκκινη σημαία και πολλές περιόδους ασφαλείας αυτοκινήτου – κέρδισε ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton με στρατηγική δύο στάσεων: μεσαία-μεσαία-σκληρά. Ο Max Verstappen της Red Bull, που τερμάτισε δεύτερος, ήταν ένας από τους δύο οδηγούς που χρησιμοποίησαν τέσσερα σετ ελαστικών.
Το Sakhir αφορά περισσότερο την πρόσφυση και το φρενάρισμα παρά τα μεγάλα πλευρικά φορτία. Συνολικά, ταξινομείται ως πίστα μέσης σοβαρότητας όσον αφορά τις απαιτήσεις που τίθενται στα αυτοκίνητα.
MIN. STARTING PRESSURES (slicks) | EOS CAMBER LIMIT | ||
---|---|---|---|
21.0 psi (front) | 19.0 psi (rear) | -3.50° (front) | -2.00° (rear) |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!