Ο Lewis Hamilton διατήρησε το πλεονέκτημά του από τον Nico Rosberg στη δεύτερη περίοδο δοκομαστικών για το Abu Dhabi Grand Prix, αλλά το χάσμα μεταξύ τους ήταν πολύ μικρότερη από ό, τι στο FP1.
Ο Vettel ξεκίνησε με το 1m43.337s με το μαλακό ελαστικό, με τον Raikkonen να κάνει το 1m42.808s στο supersoft. Ο Raikkonen αργότερα βελτιώθηκε σε 1m42.257s.
Ο Verstappen πήγε νωρίς στην 2η θέση με 1m43.233s, αλλά αυτό ξεπεράστηκε από τον Vettel και στη συνέχεια από την Williams του Valtteri Bottas με τα supersoft.
Ο Rosberg ήταν μόνο έκτος μετά τον πρώτο γύρο του, και στη συνέχεια ανέβηκε στο τρίτο σε 1m42.294s.
Ο Hamilton έθεσε μερικούς πολύ αργούς χρόνους γύρων νωρίς, και ήταν ο βραδύτερος στη πίστα με 1m52s, πριν επιστρέψει με μαλακά μετά από ένα pitstop. Ο Rosberg τον ακολούθησε επίσης εν συντομία στο pitlane πριν και ξαναβγεί για περισσότερους γύρους στα ίδια ελαστικά.
Οι χρόνοι έπεσαν με τα ultrasofts
Ο Vettel δοκίμασε τα ultrasofts λίγο πριν τα 30 λεπτά, μειώνοντας το χρόνο της P1 στο 1m41.404s, παρά ένα κλείδωμά του στην στροφή 7. Ο Bottas πήδηξε πίσω στο δεύτερη με τα ultrasofts με 1m41.959s.
Ο Rosberg στη συνέχεια έθεσε τον πήχη στα ultrasoft με ένα γύρο στο 1m40.940s. Ο Verstappen πήγε 3ος με 1m41.389s, μπροστά από τους Raikkonen και Bottas.
Ο Hamilton, ο οποίος είχε ατονήσει στο κάτω μέρος του πίνακα, στη συνέχεια εξαπέλυσε επίθεση με τα ultrasoft – 1m40.861s, 0.079s μπροστά από τον Rosberg.
Κατά τη διάρκεια της μακροπρόθεσμου κομματιού του στα ultrasofts, ο Hamilton άκουσε από το pitwall να πάει στα pit, όπως ο ίδιος είχε μια «εσφαλμένη ρύθμιση εμπρός πτέρυγας», αλλά εξέπεμψε σήμα λέγοντας ότι ήταν μια χαρά και έμεινε έξω.
Εν τω μεταξύ, ο Rosberg υπέστη μια μικροέξοδο μετά το κλείδωμα στη στροφή 17.
Ο Vettel ήταν ο καλύτερος από τους υπόλοιπους στην τρίτη, μπροστά από τις Red Bulls των Verstappen και Daniel Ricciardo – που ήταν μέσα σε 0.001s μεταξύ τους. Ο Vettel τελείωσε τη περίοδο του έξω στην πίστα, όμως.
Ο Raikkonen ήταν έκτος ταχύτερος, μπροστά από τον Bottas. Η Force India των Sergio Perez και Nico Hulkenberg ήταν στις επόμενες θέσεις, με τον Massa να κλείνει το top 10.
Ο Fernando Alonso ήταν στην 11η για τη McLaren, ενώ το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Jenson Button στην F1 συνέχισε να έχει προβλήματα, όπως η McLaren αναγκάστηκε να πάει σε μια αλλαγή κινητήρα μετά την αποτυχία του ERS στο FP1.
Ο Button συνέχισε στην περίοδο αργά, και έθεσε τον 12ο ταχύτερο χρόνο, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Alonso.
Ο Esteban Gutierrez ήταν στη 13η, μπροστά από τη Haas του Romain Grosjean. Ο Jolyon Palmer ήταν στη 15η για τη Renault, μπροστά από τις Manor των Esteban Ocón και Pascal Wehrlein.
Ο Felipe Nasr πέρασε Marcus Ericsson στη Sauber, μπροστά από την Renault του Kevin Magnussen.
Η Toro Rosso ήταν στο κάτω μέρος του πίνακα. O Kvyat υπέστη το δεύτερο κλατάρισμα στον αριστερά-πίσω τροχό του για την ημέρα στα πρώτα 10 λεπτά του FP2 που προκάλεσε ένα μεγάλο τετακέ στη στροφή 16. Σταμάτησε ακριβώς πριν τις μπαριέρες, παρά την ταχύτητα εισόδου στα 275χλμ/ώρα.
Ως αποτέλεσμα αυτής της αποτυχίας, ο Carlos Sainz επίσης έμεινε στο γκαράζ για το υπόλοιπο της περιόδου.
Οι Magnussen και Gutierrez είχε εξόδους στη στροφή 8, αλλά συνέχισαν.
Ο Grosjean άκουσε οδηγία για να μπει στα pit με ένα πρόβλημα πίεσης του νερού, λέγοντας επίσης: “Θα πρέπει να ελέγξετε την πίσω δεξιά ανάρτηση, επίσης, κάπου ακουμπάει.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!